Resultaat 1e springwedstrijd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Odeale

Resultaat 1e springwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 17:08

Afgelopen vrijdag hebben ulisse en ik onze alleerste officiële springwedstrijd gesprongen.

Toen vanaf de kant keek leken sommige hindernissen me wel mee te vallen, sommige vond ik vrij pittig. Met parcours verkennen vielen ook de hindernissen die me in eerste instantie wel mee leken te vallen ook vrij hoog uit . Maarja, dacht ik, je moet het ook vanaf het paard zien. Dus, vooruit met de geit

Eenmaal in de ring vond ik de hindernissen nog steeds wel hoog, maar wie A zegt......

Op naar hindernis 1. Ze loerde al wat naar een andere hindernis, ik wilde haar een pets verkopen....maar sloeg mis , en toen weigerde ze. Opnieuw aangereden, en toen sprong ze wel. Op naar hindernis 2, een grote witte, massieve oxer, daar dacht ik zelf even *slik* toen we erop af gingen, dus dat was weigering nr. 2, opnieuw aangereden en toen sprong ze wel. Daarna had ik zoiets van; kom op, nu wil ik ze ook allemaal springen, en toen sprong ze alles in één keer. *o/*

Het resultaat: 20 strafpunten door twee weigeringen, twee balken (hindernis 1 en 3), en natuurlijk 4 voor tijdsoverschrijding.

MAAR, ben supertrots op mij en mijn meisse , ik ben tenminste rondgekomen en dat terwijl ik het het toch erg spannend en best hoog vond (volgens mij stond alles wel maximale hoogte, 1 meter dus).

Op naar de volgende wedstrijd!

Kelloriejj

Re: Resultaat 1e springwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:12

mooi dat je tevreden bent! En die foutloze rondjes komen vanzelf! Doe anders wat oefenparcoursen

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 19:41

Dat is iig nog beter dan mij, ik verken mijn parcors altijd 2 keer zeg ik altijd (zonder springen), eerst alleen, daarna met pony hihi.....

Maar je hebt het goed gedaan hoor!!
En zo zie je maar, als jij twijfelt, twijfelt je paard ook, maar goed dat je daarna wel alles hebt gesprongen, ookal vond je het hoog!!

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 07:49

Kelloriejj schreef:
mooi dat je tevreden bent! En die foutloze rondjes komen vanzelf! Doe anders wat oefenparcoursen

Heb ik wel gedaan, maar voor het "eggie" is het toch anders.

Dat ik het wat lager had ingeschat is omdat " men" hier zegt dat het daar in de buurt lager wordt gebouwd, niet maximaal. Ik heb het natuurlijk niet na kunnen meten maar het leek mij wel maximaal.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 08:54

Nou dat is zo slecht nog niet. Zo te horen had je last van zenuwen e.d.
Je weet nu tenminste dat je rond kunt komen en nu zal het de volgende keer echt wel beter gaan. Kwestie van vertrouwen.
Succes in Hengelo!!! (De volgende wedstrijd aan je onderschrift te zien)

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 10:46

heb je miss. foto's??

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 17:08

Nee, helaas....manlief zou eerst de camara meenemen, en toen weer niet, hij wou het zelf ook graag goed zien, en toen weer wel want het was voor mij ook leuk om terug te zien en toen is hij 'm alsnog vergeten

Jammer, maar helaas...