Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicky74 schreef:ik doe wel mee in de L1, mooi concours en zeker voor een jong paard erg veel te leren.
Nicky74 schreef:nee CGJ. Ik neem de grote ( 1.88 m) niet mee. wel 1 jaar geprobeerd maar echt niet te doen.(die is trouwens verkocht.) dit is een normale maat. ( 1.67m).Volgens mij is er ook mogelijkheid om in de grote bak los te rijden ( voor ring 1) maar ach we zien wel.
Sydney2005 schreef:Wie weet dit?? Ik zag net ineens dat mijn groep op vrijdagavond bestaat uit M1 en M2, maar kan nergens vinden dat dat in handicap gaat... Denk haast van wel, maar in het vraagprogramma staan ze als 2 aparte rubrieken. Boven de rubriek staat M2 dressuur en er zijn 9 M2 combi's. Mogen ze dit samenvoegen???
CGJ12 schreef:Sydney2005 schreef:Wie weet dit?? Ik zag net ineens dat mijn groep op vrijdagavond bestaat uit M1 en M2, maar kan nergens vinden dat dat in handicap gaat... Denk haast van wel, maar in het vraagprogramma staan ze als 2 aparte rubrieken. Boven de rubriek staat M2 dressuur en er zijn 9 M2 combi's. Mogen ze dit samenvoegen???
Ben je nu al bezig met de prijzenverdeling........... ?