Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ctal schreef:Ja altijd op vrijdagavondIk ben altijd te laat voor een fatsoenlijke plaats hah :S maar dan moet je ook wel aardig vroeg gaan denk ik.
Vorig jaar is er trouwens helemaal geen 2.05m gesprongen![]()
En t waren miranda van der horst en nog Anne van Vulpen die over de 1.95m kwamen of ben ik nou in de war ?
patries_kjp schreef:ik denk dat wij vrijdag redelijk vroeg gaan, hebben we iig een leuk plaatsje
hoe zit dat eigenlijk met dat ruiterbal?
normaal hadden we altijd polsbandje... maar nu rijdt albert niet mee..
Ctal schreef:Ja kun je zo heen maar het stelt niet veel voor
patries_kjp schreef:neej maar we krijgen waarschijnlijk van iemand bandjes...
maar we kennen gewoon errug veel mensen die meerijden, en das gewoon lol
NoireIdylle schreef:Ik rij ook weer mee dit jaar! En hopelijk worden we geselecteerd om mee te rijden met de puissance. Vorig jaar foutloos op 1.65mtr en helaas een fout op 1.75mtr maar wel erover geweest, hihi...
(Grappig dat Eusebio al weet dat Jaap zich selecteert voor de puissance, vooruitziende blik?)
NoireIdylle schreef:Ik rij ook weer mee dit jaar! En hopelijk worden we geselecteerd om mee te rijden met de puissance. Vorig jaar foutloos op 1.65mtr en helaas een fout op 1.75mtr maar wel erover geweest, hihi...
(Grappig dat Eusebio al weet dat Jaap zich selecteert voor de puissance, vooruitziende blik?)