Hallo, Ik was en ben benieuwd of er iemand van jullie naar de Zilvere Ster 2005 in Haaksbergen gaat? (Ontzettend leuk concours, opgave tot 26 augustus, voor info www.sterruiters.nl) Laat het even weten!
Ik denk idd wel dat zij mee zal doen, ik ken haar wel.. Ik zal 't 'd eens vragen! Maare jij doet niet mee??? (je zou evt. je paard in de buurt kunnen stallen...)
Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk ! Maar heb eens op de site gekeken en het klinkt wel als heel leuk! Misschien dat ik me daar nog wel voor ga inschrijven. Dus vrijdag is paarden, zaterdag pony's en zondag finale? (heb ik dat goed?)
Hoi Marsie, Je kunt met je paard op alle drie de dagen starten (twee proeven) De pony's zijn idd op zaterdag. Ik weet niet precies hoe de selectie bij de pony's verloopt (die zijn pas sinds vorig jaar van de partij..dus nog ff wennen) Bij de paarden is het zo dat als je een proef wint (in de lagere klasses gaat het volgens mij om de eerste proef en in de hogere om beide proeven) je een plaatsje in de finale verdiend. De finales worden verreden op zondag en de finales in het Z worden in de vorm van een kur op muziek verreden. De proeven worden beoordeeld door internationaal jurylid Wim Ernes. Remy Bastings zal ook aanwezig zijn, voor een clinic. Het wordt echt toppie!! Ik heb er ontzettend veel zin in..
Ik doe al sinds 2002 mee, maar ik denk dat ik dit jaar niet kan. M'n paard is nog aan het herstellen e helaas worden er verder geen rubrieken voor de ZZGP verreden. Misschien een idee voor volgend jaar? Het is wel een heel erg mooi en gezellig concours, met een goed gevulde prijzenpot. Ik hoop alleen voor mensen die niet uit het Oosten van het land komen, dat zij geen jury krijgen die in een zwarte renault cabrio rijdt... Een zielige deurwaarder...
ik weet nog niet wat ik ga doen vorig jaar heb ik wel mee gedaan maar dit jaar is de twente cup dan ook voor de pony's dus moet ik kiezen tussen die wedstrijden vorig was het idd super mooi. zat toen in de finale van de M2 was toen 2 of 3de volgens mij. maar moet het nog even zien, en als ik mee doe, doe ik in de Z2 E mee
Enne weet je wat mij dan 't leukste lijkt op ZZGP gebied? Op de zaterdagavond een kur op muziek met kunstlicht en op lichte tour-niveau. 's middags zou je dan al kunnen denken aan een ZZ-licht groep (eventueel) Lijkt je dat wat??? Het heeft natuurlijk geen zin om eraan te beginnen als er helemaal geen animo voor is, dus als er iemand wil reageren over wat hij of zij ervan vind....GRAAG!