Wie gaat er naar het regiokampioenschap, zuid-holland!! ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Wie gaat er naar het regiokampioenschap, zuid-holland!! ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 22:03

Zoals de titel al zegt:
Wie gaan er 12/13 Augustus richting/naar Heerjansdam om daar mee te doen aan het regiokampioenschap 2005??
Ik ga de 13e geloof ik, ik ben geselecteerd in het Z2 paarden.

Ben benieuwd wie er heen gaan!

Michelle77

Re: Wie gaat er naar het regiokampioenschap, zuid-holland!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 09:44

ik doe mee in het M1 paarden, maar alle voorrondes zijn toch op vrijdag????

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 13:27

ja,sorry ik was ff in de war :S

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 14:29

Ik doe ook mee, B-paarden..

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 19:20

Ik doe ook mee in de B dressuur.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 19:44

Ik doe mee met de B en L paarden, springen.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 09:03

Ik start ook in het Z2, paarden. Was kringkampioen in kring 2.

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:42

jaa ik doe ook mee alleen 6 aug. heb een pony snap je ga B springe me 2de springwedtsrijd en heb al 2 winst.. met springe eg super blij

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 18:53

We moeten toch 12 augustus 1 proef rijden en dan wordt er gekeken wie er zaterdagochtend mag rijden.
En vervolgens wie er zaterdag middag mag rijden. Dus in totaal 3 proeven??? (in de B 8 9 en 10)
Want wij moeten 4 coupons opsturen en dat snap ik niet helemaal.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 21:41

dat snap ik ook niet helemaal, ik hoefde namelijk maar 2 coupons in te leveren.. 1 volledig ingevuld en 1 met alleen Heerjansdam erop maar als k het goed begreep is t in ieder geval wel 1 proef vrijdag, hoeveel t er zaterdag zijn.. geen idee!!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 21:44

lees dan even in het vraagprogramma, daar staat het allemaal in!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 22:00

Ik ga er ook heen, ik ben als 1 van de 6 van mijn kring geselecteerd.

Vrijdag is er idd nog een voorselectie voor de zaterdag. In elke ring starten 40 combinaties per nivo (40 in de B.. 40 in de L1.. enz) de beste 10 van elke ring gaan door naar zaterdag. De beste 8 van zaterdag gaan weer door naar de zuid-holland kampioenschappen dacht ik.

Ik ben in ieder geval van de partij in de B-paarden. (terwijl ik eigenlijk al L1 wilde gaan starten...)

Er word op zowel vrijdag als zaterdag maar 1 proef gereden, vrijdag proef 8, zaterdag proef 9, en op de zuid-holland (dus in september!) proef 10. Ik moest 2 coupons inleveren.

mirjamalvaro hoe kun jij nog meedoen met de kringkampioenschappen als je als B+19 bent? Dan ga je er geheid overheen, en dat mag niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 22:05

Michelle77 schreef:
ik doe mee in het M1 paarden, maar alle voorrondes zijn toch op vrijdag????

Blijf je me nou achtervolgen of hoe zit dat

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 22:35

Citaat:
ShannaY:

Ik ben in ieder geval van de partij in de B-paarden. (terwijl ik eigenlijk al L1 wilde gaan starten...)

Er word op zowel vrijdag als zaterdag maar 1 proef gereden, vrijdag proef 8, zaterdag proef 9, en op de zuid-holland (dus in september!) proef 10. Ik moest 2 coupons inleveren.

Ok, zo had ik het ook begrepen.. Heb ook 2 coupons ingeleverd.. (wilde ook al L1 starten, maar ja, wel zo leuk om dit nog even te doen ).. Hoe zit dat met die zuid-holland in september dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 22:39

Weet ik niet precies.. ik kreeg zo'n kort briefje, waarvan ik ook echt niet snapte wat het nu inhield, daar ben ik inmiddels wel achter, maar de datum van de zuid-holland is volgens mij nog niet bekend.

Ik vond dit ook erg leuk om te doen, ik heb 3 jaar zitten kloten met mijn paard, en lag er altijd naast, zo gevaarlijk was hij, nu werkt hij eindelijk voor me, en kan ik zo'n leuke kans niet laten liggen! Wie weet maak je dit nooit meer mee toch

Voor welke kring start jij?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 22:43

ShannaY schreef:
Ik ga er ook heen, ik ben als 1 van de 6 van mijn kring geselecteerd.

Vrijdag is er idd nog een voorselectie voor de zaterdag. In elke ring starten 40 combinaties per nivo (40 in de B.. 40 in de L1.. enz) de beste 10 van elke ring gaan door naar zaterdag. De beste 8 van zaterdag gaan weer door naar de zuid-holland kampioenschappen dacht ik.

mirjamalvaro hoe kun jij nog meedoen met de kringkampioenschappen als je als B+19 bent? Dan ga je er geheid overheen, en dat mag niet!

dat mag wel omdat ze begint aan een meerdaags concours in een klasse en als je er dan overheen gaat mag het wel ( iig zoiets was het, je moet anders de knhs maar ff bellen) maar toen ik dat had in vriezenveen maakte het niks uit!! omdat het een meerdaags concours is en je dan niet zo makkelijk kan overschakelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 22:45

Mijn vriendin deed mee aan de Nederlandse kampioenschappen en die heeft haar wedstrijden tijdelijk op een laag pitje moeten zetten omdat ze anders teveel punten kreeg. Voor de nederlandse maakt dat niet uit, maar voor de regionale kampioenschappen dus wel!

Bovendien als je 20 hebt, moet je over (mits je natuurlijk 19 winst hebt, en 2 winst haalt bij de laatste wedstrijd).

Dit heb ik tenminste vanuit de KNHS site begrepen..

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 11:02

Ik zal wel effe aan de KNHS vragen hoe het nou zit, ik dacht dat ikwel gewoon over de 20 mocht imdat het een meerdaags concours was. Ik wou trouwens ook L1 starten had me ook al opgegeven etc. maar ik kon ook niet zo'n kans laten liggen.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 11:14

ShannaY: ik start voor kring 4..

mirjamalvaro: wel logisch dat je de regio nog wil starten, net zoals zo'n beetje iedereen hier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 12:16

Ik start voor Kring 5, meer mensen uit kring 5 ?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 15:11

Je mag de Regio kampioenschappen gewoon starten als je 20 punten hebt, maar je mag niet promoveren voor deze datum. Hierna mag je wel promoveren en gewoon in je oude klasse de Nederlandse kampioenschappen starten.

@Shanna haha ik volg je ja!! hihi gezellig toch?? misschien kunnen we elkaar nu zelfs hallo zeggen, ipv dat we elkaar niet eens zien op de wedstrijd haha

je moet 4 coupons inleveren om de volgende reden:
1 proef incl coupon op vrijdag, mag je door naar zaterdagochtend ook 1 proef nog 1 coupon. Mag je nou ook de middag rijden, dan wordt die proef beoordeeld door 2 juryleden, dus 2 coupons, dat maakt 4.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 15:43

Bij mijn briefje stond er 2 coupons opsturen voor 1 Juli!
Ik las op de site, als je ze later opstuurd dan de verwachte datum, je geschrapt word, en de eerste volgende op de lijst aangesteld.

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 15:52

Stalgenootje van mij is kringkampioen in de B geworden en gaat dus ook naar de regionale.

Ikzelf heb mijn kringkampioenschappen (L1) zwaar verpest... Ben over de hekjes gesprongen (je moet met een springpaard ook niet gaan dressuren...), anders had ik ws ook naar de regio gemogen

Maar goed, wat betreft die coupons was het ons ook niet geheel duidelijk. Wij hoorden dat er voor de B gewoon alleen op vrijdag gereden werd (staat immers maar één datum in de brief en niets over mogelijk een tweede proef op zaterdag ) en dat beide proeven dan door twee jury's beoordeeld worden. Vandaar de vier coupons...

Iemand die met absolute zekerheid kan zeggen of dit zo is of niet?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 16:14

Ja het klopt wat Michelle zegt. Ik heb de KNHS gebeld en die bevestigden dit verhaal. IK mag ook gewoon meedoen. Zelfs al had ik 20 wp. dan had ik mee mogen doen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 16:17

Is het vrije inschrijving of moet je eerst wat in je eigen kring gepresteerd hebben?