Ik ga heen bij de B paarden........... Rieta de Vries met Coco Chanel...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dat het al vol zat en ik weet niet of ons wedstrijdsecretariaat op tijd was/is). B pony's categorie E. Ik ben natuurlijk als groomy van de partij!!!

steffie92 schreef:hey rieta ik ga ook naar veenhuizen en vries en waarschijnlijk ook nog gasselte.
whahah;);).
groetjes stefanie en hoefjes men ponytjuhh lieve sandy!!!.
wahaahah dom niet

Mij vind je in de L2

Rieta schreef:de voorlopige lijsten staan der nu ook al op
:d met 2 paardjes!!!
En idd, naar het NK mag de L2 en hoger. En alleen als je 60% of hoger rijdt (dus winstpuntwaardig) dan maak je kans op een plekje op het Drentse kampioenschappen. Maja, alleen de zoveel hoogst geplaatsten mogen daar heen, dus het zegt nog niets als je meer dan 60% rijdt... 
zie onderschrift 
vet zin in, ik denk dat in ieder geval to pleasure zich wel plaatst.. maar dat moet ik niet te snel zeggen natuurlijk, syvel heb ik net les mee gehad en die kán het ook absoluut halen mahjah hij moet er zin in hebben want alszie zin moet maken ziet het er minder uit natuurlijk
Maar 'k ga nergens vanuit, kan het ook niet tegenvallen
Royaltjuh schreef:Tsja, het is een momentopname, dat kan je nu natuurlijk nog niet zeggen, of het wel of niet goed gaat... Ik doe mee voor de lol, als we ons plaatsen heb ik gewoon nog meer lol![]()
Maar 'k ga nergens vanuit, kan het ook niet tegenvallen
. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar wel een mooie illustratie. Je moet gewoon ook een beetje mazzel hebben