Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quidou schreef:ik kom ook via het parkje... ik sta bij Agterberg (aan de voordorpsedijk, jullie bij stal van Brenk tog???) ik heb ook een bruinpony/paard (± 1.63 en heel dun![]()
)
k ben (waarschijnlijk) een van de enige met een BP aandaar ben ik aan te herkennen...
BB:
26 Sabrina Haaksman Quidou Groenesteyn
B:
55 Sabrina Haaksman Quidou Groenesteyn
Hoelaat gaan jullie van stal weg???
Talishe schreef:wij om 3 uur volgens mij, je moet er om half 4 zijn en we gaan alleen maar stappen. sta jij bij die stal waar ook madeleine met jester staat?
u_c_lover schreef:hahah ik lees net te laat dat we om 3 uur weg gaan ben zo goed in tijde onthouden, mischien komen we je nog wel tegen onder weg en ik weet al hoe je paard er uti ziet ik heb je een keer zien rijden toen kwam ik met me paard langs
wel hoi tegen ons zeggen he (ik spreek nu in de meerderheid namelijk voor lisa (talishe) en mij
Quidou schreef:met wie ga je mee dan...?
Quidou schreef:jah tuurlijk ken ik die...ken jij esther akkermans dan ook? die heeft een tijd stage bij haar gelopen en gaat nu nog vaak naar dr toe/mee op wedstrijd enz.
Talishe schreef:Heeft iemand mij zien vallen????
ik was Lisa op Talishe, nr 14 en viel bij 5B!!
Hahaha, ze had het wel goed gedaan hoor verder, en de mensen aan de kant hebben ook een pleziertje gehad!