Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
neronelja schreef:Iedere C-, D- en E-pony die op één of andere wijze geregistreerd is bij het NRPS - dus stamboek, veulenboek, Sportregister A of B - mag aan deze competitie deelnemen.
hetismij schreef:ik ga ook mee doen met mijn pony abigail in de M1, zijn er verders nog bokkers in de M1????
haike schreef:neronelja schreef:Iedere C-, D- en E-pony die op één of andere wijze geregistreerd is bij het NRPS - dus stamboek, veulenboek, Sportregister A of B - mag aan deze competitie deelnemen.
Dus ook als je zelf geen lid bent en je pony ingeschreven staat in het NRPS Hulpstamboek?
haike schreef:haike schreef:
Dus ook als je zelf geen lid bent en je pony ingeschreven staat in het NRPS Hulpstamboek?
iemand die dit weet?
l0esjj schreef:dus je hoeft geen lid te zijn van nrps?
m'n pony is namelijk wel ingeschreven bij 't nrps..
als het kan dan doe ik mee in de M1..waarschijnlijk M2![]()
mag je eigenlijk tussendoor in een andere klasse gaan starten dan?
sophie_kurk schreef:l0esjj schreef:dus je hoeft geen lid te zijn van nrps?
m'n pony is namelijk wel ingeschreven bij 't nrps..
als het kan dan doe ik mee in de M1..waarschijnlijk M2![]()
mag je eigenlijk tussendoor in een andere klasse gaan starten dan?
ja dat mag. Heb ik vorig jaar ook gedaan.
kimdepim schreef:Mmm, ik ga me dit jaar denk ik ook opgeven!!
Als het lukt (vorig jaar hadden we het ook geprobeerd, alleen lukte het toen niet, ben alleen een beetje vergeten waarom niet)
viefdepief schreef:Was heel raar, Kim had zich nog wel optijd aangemeld, maar op een of andere manier lukte het niet omdat er iets niet helemaal okeej was wanneer we het invulde op de computer werd het namelijk niet geaccepteerd..
Heel vreemd!!