wie gaan er 17 april naar Norg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:19

Royaltjuh schreef:
Pff nou 'k ben weer thuis. Het ging niet echt denderend... Rolleyes Was een behoorlijk strenge jury vond ik. Hij was wel erg weg van mn paard, maar er zaten teveel slordigheden in voor een wp. 2e Proef ging echt K*T, ik moest rijden naast de EHBOkar en de patatkraam. Eind: geen wp's...(ik dacht eerst dat 'k nog 156 had, maar de 6 bleek een 0 te zijn, dus 150 en 154 uiteindelijk). Next time bether.



Ik moest in dezelfde ringen; resultaat ik was met 166,158, 161 en 158 uuhhh

2e,3e,4e en 5e Haha!
Ik had dus een zak brok, een liksteen, Vingers aflikken zak snoepje en een halstertouw Knipoog

Met Goldy ging het ook verschikkelijk bij de frietkraam, ze draaide wel 5 keer om, maar toch 158 pnt Bloos

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:23

Hahaha, nou iig nog gefeliciteerd!!! Ging toch ff beter bij jou dus dan bij mij Knipoog
Op naar Marum, zie je daar wel weer!!

Rieta

Berichten: 2231
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: nieuw-roden

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:54

ik ben ook terug Haha! ging super goed voor de 1e keer had 156 en 162 punten Haha! en was 2x 6e ofzo begreep niet zoveel van de prijsuitrijking maar helemaal super en idd op naar marum Tong uitsteken

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:45

En hoe waren de terreinen?! Niet nat? Niet zwaar? (goede impuls op een gewoon grasveld is voor mij al genoeg werk... liever niet in de blubsie Knipoog)

En moet je ver lopen van de parkeerterreinen naar de velden?! Dan neemt m'n moeder namelijk een fiets mee.. (ze heeft reuma en lopen is niet haar sterkste punt)

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:28

Ben ook net terug Lachen
Had 167 (4e) en 156 (7e) in de L2 paarden, dus nu moeten we toch echt M1... Nagelbijten / Gniffelen
Ik had een zak paardensnoepjes en een dressuurzweep van jawel... 90 centimeter Clown ... als prijs. Maar wel leuk hoor die prijzen, er waren ook leuke zadeldekken en statiedekens bij.

@ Ilsemarie: Je parkeert op een soort lang bospad en je hebt kans dat je redelijk ver van het losrijterrein en de ringen vandaan staat. Alleen het is dus een zandpad door het bos, ik zag er wel meer mensen fietsen dus wat dat betreft moet het kunnen.
De ringen waar ik in reed (3 en 4) waren wel goed. Ik reed pas aan het einde van de middag, dus het losrijveld en de ringen waren al redelijk "zwart" maar niet met dikke kuilen ofzo, dus er viel wel goed te rijden. Succes morgen !!

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:53

Ja, op zich zijn de ringen wel oke. Alleen de 1e waar ik in reed, ring 5, was al vrij zwart hier en daar, terwijl ik als 4e moest starten. Maar niet glad ofzo, ik heb er geen last van gehad. Verder mooi egaal, geen kuilen. En idd, je hebt (vrij grote) kans dat je een eind moet lopen van parkeerplaats naar het hoofdterrein. Rolleyes

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:04

Dank jullie! Ik moet in ring 3 (doe maar 1 proefje) Lachen
Een pad door het bos.. oeh la la, zal Nordwind leuk vinden.. *cross monster*
Dan zeg ik tegen mama dat ze de fiets meeneemt! Altijd handig.
Fijn ook dat het niet glad is... die lieve hoefsmid van mij is voor kalkoengaten vergeten dus ik kan er maar 4 in... Knipoog

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:22

Oei dat is niet zo fijn, ijzers zonder kalkoenen... maar ja wat doe je er nu nog aan...
Mijn paard loopt op "blote voeten" , dus zonder ijzers, maar het was wat dat betreft prima te doen hoor, niet glad (het was gelukkig ook droog weer, dat speelt natuurlijk mee!).
Laat je nog weten hoe het morgen gegaan is ??

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:46

Wat gaven ze trouwens akelige kleuren dekjes weg... Oranje, eng blauw en vies bruin... Ik kreeg een witte, voor onder een veelzijdigheidszadel, maar die heb ik niet...

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:08

Haha, ja ik zag al dat het weer veelzijdigheidsmodellen waren... dat had ik laatst ook bij de finale van de DCSO competitie. Ik snap dat niet hoor, het is toch een dressuurcompetitie (of wedstrijd, zoals vandaag), 95% rijdt met een dressuurzadel Verward Bij mij past dat dekje dus ook niet fatsoenlijk onder mijn zadel Haha!

Maarre.. weer on-topic... hoeveelste was je nou uiteindelijk geworden Lachen ? (Wij waren er al vandoor gegaan voor de uitreiking van de Z-ringen Knipoog )

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:17

We waren met 3 man gedeeld 1e.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:50

Goed zeg, gefeliciteerd !

Rosalie123

Berichten: 1872
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Peize (Dr)

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:05

O-ooh.. parkeren langs het bospad 2 jaar geleden hebben we ook zo'n eind moeten lopen!
Dan besef ik dat we vorig jaar wel een heel erg mooi plekje hadden! Naast de ingang van het springparcours Haha!
Ik zal nog wel laten weten hoe ik morgen heb gereden! (moet als laatste in de L2 pony's cat. E, om ongeveer kwart over 11.)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:15

Het secretariaat was DE GEHELE DAG volledig ONBEREIKBAAR..........

Daar is nog iemend ONTZETTEND boos over......... Boos!

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:26

Karin, reed jij een vos? Volgens mij moesten wij vrijwel gelijktijdig, alleen reed ik in ring 1 en 2. Op dat kleine bruine racemonstertje Haha!
Ik was tweede in de M1 met 166 punten (ring 2 bij mevr. De Lange) en kreeg een grote zak met brokjes. Mijn paard vond het niet zo, maar ons shetje lustte het gelukkig wel!

Voor de pony berijders: morgenmiddag ben ik ringmeester bij de dressuurring. Veel succes allemaal en laten we hopen dat het net zo'n fantastische dag wordt als vandaag!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:36

Mirjam schreef:
Karin, reed jij een vos?


Nee, ik heb een bruine.
Afbeelding

Houston had best kunnen starten, er was een uitvaller CGJ!

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:44

Dan stonden we praktisch naast elkaar te wachten op de prijsuitreiking.
Leuke foto! Mijn vriend staat op de achtergrond (die met die rugzak om: we waren lopend gekomen, dus alle spulletjes moest hij dragen Bloos ).

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 00:00

KarinvdM schreef:
Houston had best kunnen starten, er was een uitvaller CGJ!

Die was ook ongeveer BUITEN ZINNEN dat het secretariaat niet te bereiken viel......
En dan kun je ter plekke wel gaan kijken, maar eventuele uitvallers kunnen dan óók NIET AFBELLEN...............

Ik had het wel geweten als ik daar morgen zou moeten jureren......... Boos!

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 07:33

Aah, die velden zien er goed uit! Grond maakt niet zoveel uit, zolang het maar geen onregelmatige prut is.

Over die kalkoenen... Nordwind krijgt voor nog speciaal beslag, hij had altijd al niet al te goede hoeven maar door zijn zware bevangenheid in de voorhoeven is het nu helemaal prut. Niemand weet hoe het kan maar hij loopt er super op (tijdens het wassen gister was hij alweer helemaal zenuwachtig). Alleen de hoefsmid wilde ze dus voor niet weer eraf halen omdat hij bang was dat het dan gaat brokkelen of niet vast genoeg zit. Dus dan moet het maar zo...

@mirjam: Misschien zie ik je nog... Mijn moeder heeft zwart/grijs opgestoken haar en loopt met een groene rugzak-kruk. Meestal komt ze even bij de ringen vragen hoeveel er nog voor "ilsemarie breemhaar" moeten en dan gaat er een hand omhoog met hoeveel nog Knipoog hahaha

oké, nu begin ik ook zenuwachtig te worden... is toch wel weer officieel... Bloos
Maar ik ga gauw vlechten!! Lachen

Rieta

Berichten: 2231
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: nieuw-roden

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:28

Mirjam schreef:
Karin, reed jij een vos? Volgens mij moesten wij vrijwel gelijktijdig, alleen reed ik in ring 1 en 2. Op dat kleine bruine racemonstertje Haha!
Ik was tweede in de M1 met 166 punten (ring 2 bij mevr. De Lange) en kreeg een grote zak met brokjes. Mijn paard vond het niet zo, maar ons shetje lustte het gelukkig wel!

Voor de pony berijders: morgenmiddag ben ik ringmeester bij de dressuurring. Veel succes allemaal en laten we hopen dat het net zo'n fantastische dag wordt als vandaag!


oh dan zie ik jou ook wel ik moet om 15.15 in het Z2 de 1e van de Z2 Haha! mijn laatste vandaag nog 1 keer het hoedje op en dan mag die een paar jaar de kast in Huilen hopelijk komt ie nog een keer op Haha!

Rieta

Berichten: 2231
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: nieuw-roden

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:30

ik had meer dan een uur opgezeten er kwamen er 4!!!!! tussen zegt die ringmeester moet je maar niet zo vroeg opstappen jah hallo als hun der nog 4 tussen doen vind je het gek :S

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:35

pff...sjemig he!

Nordwind heeft 25 knotjes en een staartvlecht.. hij stond alweer te bibberen van de zenuwen, zo cute Lachen

Rieta

Berichten: 2231
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: nieuw-roden

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:18


AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 13:07

Nou we zijn er weer. Ponywedstrijd is ook weer achter de rug, wat een drama!!! We waren er met 2, 2 ukken (welsh A'tjes Knipoog ). Voor beide meisies was het de 2e wedstrijd, de 1e buiten. Dus op van de zenuwen natuurlijk. Beide pony's waren superbraaf met losrijden. Dus eerst de 1 de ring in. Nog voordat ze begonnen was schrok de pony, begon te bokken en dat kon ze niet meer uitzitten. Dus eraf, pony vloog over het hele terrein Verward Naja, gevangen en weer opgestapt. Alleen moest ze ff bijkomen, dus hop de 2e de baan in. Die was nu natuurlijk nog zenuwachtiger, en toen pony nr2 begon te dribbelen werd ze bang (hij is lang dekhengst geweest dus vrij matcho...). Huilen!!! Ze wou niet meer. Naja, nou zijn we weer thuis met 2 teleurgestelde meisjes die hun proeven niet eens gereden hebben!!! Maybe next time...

Rieta

Berichten: 2231
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: nieuw-roden

Re: wie gaan er 17 april naar Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 13:38

oh dat is niet leuk Boos! nou ik ga nu weg ik plaats zo snel mogelijk een bericht als ik terug ben