Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Haha, hierdoor komt Ravensheuvel wederom niet erg positief in het nieuws... Wel dom hoor van de organisatie
Tulandro schreef:Barbara_m schreef:Haha, hierdoor komt Ravensheuvel wederom niet erg positief in het nieuws... Wel dom hoor van de organisatie
Ja, ik krijg ook niet het gevoel dat dit de fout is van de KNHS. Hoe kan je nou zogenaamde 'wilde' wedstrijden organiseren. Er is toch een bepaalde procedure die een rijvereniging volgt?
Barbara_m schreef:[/quote]Vertel mij wat... ben bezig voor het aanvragen van een wedstrijdweekend 30 en 31 juli in Brielle. Wat een gedoe zeg... al die formulieren en telefoontjesMAAR WEL ALLEMAAL KOMEN HE.
Tulandro schreef:En wie zijn nu precies de gedupeerden? Vanaf wanneer loopt dit? En wanneer zijn de winstpunten niet meer goedgekeurd?
elibeest schreef:Barbara_m schreef:Vertel mij wat... ben bezig voor het aanvragen van een wedstrijdweekend 30 en 31 juli in Brielle. Wat een gedoe zeg... al die formulieren en telefoontjesMAAR WEL ALLEMAAL KOMEN HE.
Barbara_m schreef:Haha gezellie. Moet je wel ff winnen!
Neonlight schreef:Dat klopt ook wel, maar toch ben je als deelnemer zelf verantwoordelijk.
Dat je startcoupons in moet leveren wil nog niks zeggen dat het meetelt. Als wij een zgn. promotiewedstrijd rijden (bij de aangespannen sport, dit zijn dan indoor wedstrijden en straatconcoursen) moeten wij ook altijd startcoupons inleveren terwijl deze wedstrijden niet tellen.