TExelweekend 23-24 april!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

TExelweekend 23-24 april!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 16:36

wie gaan er in dit weekend van alle Bokt-ers ook naar Texel of zijn er wel eens geweest?
Ik ga met een ander meisje mee, die start met 3 pony's en daar ga k wel vaker met mee, en der gaan nog kennissen van hun mee( ken ik ook wel) met de pony's dus dat word wel gezellig!
Als er nou nog veel mensen gaan, gaan we meeten hoor!! Tong uitsteken Haha! Vork

TypicalDutch

Re: TExelweekend 23-24 april!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:38

Ja, ik ga heen! Haha! Is wel erg ver weg moet ik zeggen... Knipoog Ik moet alleen nog ff vrij vragen van m'n werk en dan komt alles goed! Wie weet zien we elkaar nog wel. Ik ben zowel zaterdag als zondag waarschijnlijk wel de hele dag aanwezig (doe ook op beide dagen mee).

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 15:19

ik geloof dat Robin op zaterdag met 1 pony 2 x springt, en met 2 1 x dressuurt en 1 of 2 x springt, en zondags met alle drie 1 of 2 proeven....
tis idd ver rijden... maar t schijnt t wel waard te zijn!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:35

Jaah ik wil ook meedoen!

Vriendin van me gaat er ook heen int Z springen en L1 dressuur. Ik hoop met mn ventje erheen te kunnen en dan M2 dress en M springen te starten. Is er al ergens meer info over te vinden??? En een sluitingsdatum voor het inschrijven en zo? En plaatsen waar je pony een nacht kan blijven???

Lijkt me ge-wel-dig! Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:48

hesterv schreef:
Jaah ik wil ook meedoen!

Vriendin van me gaat er ook heen int Z springen en L1 dressuur. Ik hoop met mn ventje erheen te kunnen en dan M2 dress en M springen te starten. Is er al ergens meer info over te vinden??? En een sluitingsdatum voor het inschrijven en zo? En plaatsen waar je pony een nacht kan blijven???

Lijkt me ge-wel-dig! Haha!

Heb de website al gevonden (wist m eigenlijk wel Tong uitsteken) en mn moeder is in ieder geval al overgehaald Pling

www.texel-weekend.nl

Oja, ik zou nog wel graag een stal voor Lars willen regelen (stalling bij iemand thuis ofzo) of misschien dat iemand mij meer kan vertellen over die "Brincostallen"??

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:43

jammer dat die site het niet geweldig doet, kan niet op de knoppen drukken!! uiteraard zie ik wel een mooie foto van de parade!! aantal jaren geleden! Bloos ik rijd daar als klein grut rond op een C pony(in het blauw, aan de rechterkant! Haha! )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:52

Ik doe iig niet mee

Ik heb voor 23 april Endurance in Kootwijk opgegeven Ja Misschien dat ik er op zondag nog even ben om bij het springen te helpen, kan het met de fiets af *LOL* (maar dan moet het niet zulk ballenweer zijn als twee jaar terug )

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:38

hesterv schreef:

Oja, ik zou nog wel graag een stal voor Lars willen regelen (stalling bij iemand thuis ofzo) of misschien dat iemand mij meer kan vertellen over die "Brincostallen"??

Dat zijn 'instant-stallen van stevige kwaliteit, ze worden in een grote (aardappel)schuur opgezet. Da's weer minder; zo'n schuur is behoorlijk donker en de vloer is glad, dus je moet goed opstrooien.

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 13:38

Voor mij is het zo'n uhmm 6 minuten rijden! Haha! Helaas zijn onze stallen al aan iemand anders toegezegd, anders had Lars wel bij ons op stal kunnen staan hoor hesterv!

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 15:05

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Haha! !Ikke ga heen, ik start alleen L1 bij de paarden, ik ga samen met een aantal stalgenootjes...

winchester

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:27

Texel- weekend is echt onwijs leuk.

Wij zijn in totaal 4 keer heen geweest en het is onwijs lachen 's avonds met het eten en de lootjes die getrokken worden, kan van alles winnen!En dan daarna mee dansen met de band in de kantine.

het enige nadeel van de brinco stallen is dat ze dit jaar wel erg duur worden!!! Elk jaar worden ze duurder lijkt wel.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:53

TypicalDutch schreef:
Voor mij is het zo'n uhmm 6 minuten rijden! Haha! Helaas zijn onze stallen al aan iemand anders toegezegd, anders had Lars wel bij ons op stal kunnen staan hoor hesterv!

Hihi thanx Vingers aflikken Nou wij hebben plannen Haha! 23 en 24 april zijn helemaal voor Texel Haha! Weet ook al waar het wedstrijdterrein is (even navraag gedaan) dus we gaan helemaal los. Probeer nu wat mensjes mee te krijgen Vork

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 19:30

ow dus het word daar egt mega gezellie!!
gaat iedereen wel met n bokt-t-shirt lopen hoor Tong uitsteken!!
haha maar dan ga k dus zeker bokkers meeten!
Gomir: zorg dat je er wel ff bent, wil jou onderhand wel ns n keer meeten!! Tong uitsteken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:02

en bokt-springhunkencheckteam T-shirt zeker Tong uitsteken

Ik weet nog niet of ik er ben, als ik die kant op ga dan geef ik je wel een seintje Ja

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:35

Met de pony deed ik ook altijd mee, zowel springen als dressuur.
Ik woonde ook op texel!
Maar ben verhuist naar Culemborg.
De afgelopen twee jaar heb ik ook mee gedaan.
Pamba van bokt kwam me dan halen.
Maar waarschijnlijk word het dit jaar niks omdat mijn merrie dan bij de hengst staat.
Ik kan wel zeggen dat het erg gezellig is.
Ik baal nu al dat ik niet mee kan doen Huilen

signor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:51

ik ga ook naar texel toe en ga dan voor het eerst L1 starten we gaan samen met marijediego . ik heb er nu al heel veel zin in lekker uitwaaien op texel en hopen op lekker mooi weer en heel veel rijplezier

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:25

Eej

ik heb zelf ook een paardje;)
en ik woon op texel;)
naja leuk dat jullie allemaal komen!!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 18:25

gomir schreef:
en bokt-springhunkencheckteam T-shirt zeker Tong uitsteken

Ik weet nog niet of ik er ben, als ik die kant op ga dan geef ik je wel een seintje Ja

haha waarom heb je mij al door? neej grapje hoor.... haha
Geef idd maar n seintje en n foto van jezelf, anders vind ik je nooit Clown!!!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 14:53

*schopje*

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:03

ikkkuh ook meedoen:D
word egt vet leuk-->hoop ik Knipoog haha,
heb dr zin in.
kusiej kim

pamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:04

Ik doe ook mee!!! Voor ons is het ook heel erg ver, wel een half uurtje rijden en mijn paard is dan teminste al lekker warm als we op het terrein aan komen, als ik me niet in de tijden vergis.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:10

Ik vind Texel het ONGEZELLIGSTE concours dat ik ken. Ongemotiveerde vrijwilligers enzo. Ik ga er NOOIT meer naartoe. Geef mij maar Almelo. Haha!

pamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 14:02

wat heb jij mee gemaakt dat je het zo erg vind?

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 14:31

pamba schreef:

slechte bodem, paarden die ver van elkaar vandaan stonden, coupons kwijtgeraakt, kur waar ik ineens niet mocht starten (coupons kwijt), vervroegde starttijden, 3 paarden bij me en met alle 3 bijna op dezelfde tijd moeten starten...WALGELIJK CONCOURS Boos!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 15:52

Barbara_m schreef:
pamba schreef:

slechte bodem, paarden die ver van elkaar vandaan stonden, coupons kwijtgeraakt, kur waar ik ineens niet mocht starten (coupons kwijt), vervroegde starttijden, 3 paarden bij me en met alle 3 bijna op dezelfde tijd moeten starten...WALGELIJK CONCOURS Boos!

dat is op zoveel concoursen zo! als wij naar geen enkel concours meer zouden gaan waar geen gezeik is met of coupons, of op dezelfde tijden zo ong moeten starten zou er weinig overblijven! In dronten hebben ze van de 1 zeker nog 3 of 4 coupons, van n andere combi nog wel 1 of 2, of moest je coupons inleveren omdat ze er niet waren, maar uiteindelijk tog wel en 5 min later meosten we ze tog nog inleveren!
ik denk niet dat je na 1 keer starten zo'n concours gelijk af kunt schrijven, en ik bedoel het werk word gedaan door vrijwilligers!
En op elk concours gaat wel wat mis, ik heb al eens gezien dat er op een selectiewedstrijd 2 x de 2e proef van de maand werd gereden ed!!