Ik ga met een ander meisje mee, die start met 3 pony's en daar ga k wel vaker met mee, en der gaan nog kennissen van hun mee( ken ik ook wel) met de pony's dus dat word wel gezellig!
Als er nou nog veel mensen gaan, gaan we meeten hoor!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hesterv schreef:Jaah ik wil ook meedoen!
Vriendin van me gaat er ook heen int Z springen en L1 dressuur. Ik hoop met mn ventje erheen te kunnen en dan M2 dress en M springen te starten. Is er al ergens meer info over te vinden??? En een sluitingsdatum voor het inschrijven en zo? En plaatsen waar je pony een nacht kan blijven???
Lijkt me ge-wel-dig!
hesterv schreef:
Oja, ik zou nog wel graag een stal voor Lars willen regelen (stalling bij iemand thuis ofzo) of misschien dat iemand mij meer kan vertellen over die "Brincostallen"??
TypicalDutch schreef:Voor mij is het zo'n uhmm 6 minuten rijden!Helaas zijn onze stallen al aan iemand anders toegezegd, anders had Lars wel bij ons op stal kunnen staan hoor hesterv!
gomir schreef:en bokt-springhunkencheckteam T-shirt zeker![]()
Ik weet nog niet of ik er ben, als ik die kant op ga dan geef ik je wel een seintje
pamba schreef:wat heb jij mee gemaakt dat je het zo erg vind?
Barbara_m schreef:pamba schreef:wat heb jij mee gemaakt dat je het zo erg vind?
slechte bodem, paarden die ver van elkaar vandaan stonden, coupons kwijtgeraakt, kur waar ik ineens niet mocht starten (coupons kwijt), vervroegde starttijden, 3 paarden bij me en met alle 3 bijna op dezelfde tijd moeten starten...WALGELIJK CONCOURS