weer winst met haflinger Luna

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

weer winst met haflinger Luna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 11:52

Dit weekend weer wedstrijd gehad, het rijden ging van de week niet zo lekker, als mevr hengstig is heeft ze namelijk weinig achterhand gebruik en buikpijn, dus heb weinig kunnen rijden.
Vrijdag avond ging het al helemaal niet, ze was zo stijf en opgewonden van de mannen in de bak, dat ik er niets van bakte.
Zaterdag na een twijfel toch maar op concour gegaan, en daar heb ik geen spijt van, Luna liep zooo verschrikkelijk lekker los door haar lijf, dat ik wist dat dit een superproef werd!
De mensen die stonden te kijken vonden het ook allemaal erg goed gaan, maar ik viel dan ook wel op ( ik reed in tussen 4 friesen, en was enige haflinger!)
Maargoed, de proef had ik wel een beetje te gehaast gereden ze was nogal voorwaarts en dat komt niet vaak voor!
ze liep erg constant aan de loodlijn dus het gaf een mooi beeld.
De uitslag was 166 punten, en ik heb mijn inschrijfgeld teruggewonnen! 8euro!
Heb nu 4 wedstr gereden, en 7 winstpunten, hoop dat ik over 2 wedstrijden over ben naar het L1.
Ik wilde foto's maken maar ik ben het helemaal vergeten om aan mijn fotograaf te vragen... dom dom..

Achterom
Berichten: 23030
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:02

Gefeliciteerd!

Mooie prestatie Lachen Benieuwd hoe het zal gaan in de L?

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:41

Super!! Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe het gaat in de L! Zet het dan wel even op bokt neer! En fijn dat je je inschrijfgeld teruggewonnen hebt, gratis winstpuntje

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:12

gefeliciteerd en ga zo door hor !!!

StalAkiiM

Berichten: 143
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:18

zoow ik wou effe zeggen ik heb je profiel gezien
sjeemiie wat heb jij ene coole haflinger zeg veel sucses ermee hoop dat je in de z komt:D

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:04

wow goed gedaan!!
laat ze maar zien wat die haffies allemaal kunnen Schijnheilig

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:37

Ja je bent weer lekker bezig he? OK dan! doe je ook in Rucphen mee volgend weekend? of Roosendaal t weekend daar op? (p.s. Wie was de jury?)

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 10:39

de jury was pernella smits, die ken je vast wel! Ze komt uit zevenbergen en heeft ook in onze club gezeten volgens mij erg lang geleden.
Ik rij niet in rucphen omdat daar een gigantische wachtlijst stond, en in roosendaal ook niet, waarom weet ik eigenlijk niet!
Mijn volgende wedstrijd is weer in de wolf 13 nov.!!!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:43

Netjes hoor,gefeliciteerd! OK dan!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 10:44

StalAkiiM schreef:
zoow ik wou effe zeggen ik heb je profiel gezien
sjeemiie wat heb jij ene coole haflinger zeg veel sucses ermee hoop dat je in de z komt:D


hahahh, dank je wel!!!
Ja ze is inderdaad erg cool, hoop ook dat ze ver kan komen in de dressuur, en het liefst met mij samen!!