voornemens zomer gehaald?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

voornemens zomer gehaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 19:57

Omdat we weer aan het eind van het zomerseizoen zitten, even een terugblik. Hebben jullie het doel wat jullie gesteld hadden (kan het topic niet meer terugvinden Verward ) gehaald??

Om met mezelf te beginnen: mijn doel was om iig m1 te starten met wp. Dit heb ik gehaald, ben nu M1+5.


topic voor de winter voornemens komt er ook aan.


Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:05

Nee, niet gehaald, maar dat kwam omdat mijn paard te kampen had met wat vervelende blessures. Bedoeling was januari 2004 voor het eerst te starten en ik had dus al zeker in L1 punten willen hebben.
Helaas heb ik alles uit moet stellen tot half september.

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:09

Mijn doel was in dit startkaart jaar de B uit te rijden omdat ik niet wist of ik Moenira volgend jaar nog kon starten. We begonnen half mei en half juli waren we L1 startgerechtigd en de eerstvolgende wedstrijd in september hebben we gelijk ons eerste puntje in de L1 gehaald.
We hebben mijn doelstelling dus ruim van te voren gehaald en mogen nu de rest van het seizoen een stapje langzamer Knipoog

Ben bang dat we ook niet zo veel wedstrijden zullen rijden. Voor de 2e wedstrijd op de planning staan we nu al op de wachtlijst...

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:37

Ja!
Mijn doel was om de punten voor de L1 bij elkaar te rijden. Inmiddels zijn we L1+2 Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:44

dit zei ik vorig jaar november in [WD] Jullie voornemens voor eind winterseizoen??
Citaat:
Ik hoop dan L2 te starten of L1 af te kunnen ronden. Ik heb vandaag mijn 1e L1 wedstrijd gereden ( [WD] L1 debuut in Veenendaal ) en al 2 winstpunten binnen. Verder heb ik nog 5 andere proeven gepland tot 3 januari, dus het is haalbaar, maar ik wil niet overhaasten. Mijn pony moet er natuurlijk dan wel aan toe zijn. Als hij de oefeningen nog niet kan rij ik gewoon nog wat langer door in de L1.

Dat is dus goed gelukt, ik wilde ook in oktober M1 starten, maar dat deed ik al in septemer. Dus liep zelfs voor op mijn verwachtingen. Maar nu heeft Pride een dikke pees dus dat zal wel weer een poos duren voor ik weer kan. 31 oktober heb ik weer wedstrijd, als ie dan tenminste goed loopt.

daffodil

Berichten: 10432
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:46

wilde in sept weer beginnen in de L1. Dit al in juni gedaan en nu dus al L1 + 5. Op naar t volgende doel!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:16

Volgens mij heb ik mijn doel wel gehaald Haha! Ben iig L dressuur met Magpie en mag M vaardigheid starten, met Liberty mag ik ook naar de L dressuur Nu nog even een wp halen in de ZI (met zadel dan Knipoog )

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:11

Mijn voornemens voor het zomerseizoen zijn niet uitgekomen. Ik ging met mijn paard Z starten, alleen mijn paard is laatst ingeslapen.
Voornemens voor het winterseizoen; opnieuw starten in de wedstrijden met een 3 jarig paardje. Leuk beesie! Ben benieuwd wat het gaat worden Lachen

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:14

Ja en Nee....

Rex had ik allang een keer in het Z (dressuur) willen starten, maar doordat ik voor mijn stage 2 maanden na het buitenland ben geweest en Rex sinds ik terug ben nog steeds niet fit is, is dat er nog steeds niet van gekomen. Wel heb ik met hem genoeg punten om naar de L SGW te gaan en loopt hij nog steeds boven verwachting de crossen foutloos...

Pico heb ik van mijn zusje overgenomen en die moest ik eerst weer in het gareel zien te krijgen (paard liep mega scheef en kon niet zonder slof worden gereden omdat hij anders er vandoor ging, over de afzetting van de bak heen sprong en halverweg probeerde zijn ruiter kwijt te raken Haha! )

Dat gaat nu heel erg goed en ik heb zelfs al 3 crossen met haar gereden, met ook steeds nette punten in de dressuur. Maar daar had ik geen echte planning voor gemaakt, had het wel jammer gevonden als dat crossen niet zou willen lukken. Ik heb er nu wel een heel erg fijn paard bij!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:25

Nee... Ik zou heel veel gaan starten, en ook mijn nieuwe kür, waar ik ontzettend veel zin in had! En ook nog een paar keer ZZ-licht proberen..
Alleen kreeg Joop een peesblessure, aan het begin van het seizoen Scheve mond

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:35

Nee Ik had nog graag een tweede endurancewedstrijd willen rijden. Helaas... door het slechte weer en veel moeten werken heb ik niet genoeg tijd gehad om te trainen. Ik baal er wel van, maar ja. Volgend jaar beter Haha! Gaan we van de wnter lekker rustig aan doen, beetje bij huis blijven en weer wat aan dressuur doen misschien Schijnheilig

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:57

Ik had eigenlijk al in het L2 willen zitten, maar Ixo was vaak kreupel ofzo. Maar volgende week start ik L2.

Maaaaaar, ik heb wel mn jonkie gestart!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 23:41

Ja. Mijn doel voor het afgelopen seizoen was om minimaal één wedstrijd in klasse 3 goed uit te rijden en dat is gelukt. Op 4 september reden Ret en ik op de Holterberg de 82 km met een snelheid van bijna 15 km/u en daarmee werden we nog 2e ook (had niet gehoeven, maar 't was wel leuk!). De dagen na de wedstrijd waren we allebei nog superfit, dat was nog de mooiste beloning. Lachen

Verder deden we mee aan de NRPS Endurance-competitie. Hierin hadden we niet echt een doel, maar het ging allemaal zo lekker dat we uiteindelijk als winnaars van klasse 2 eindigden (en ook overall de minste strafpunten opliepen). Ook een leuke opsteker, aangezien niet alleen de plaatsing per wedstrijd meetelde, maar ook de veterinaire resultaten bij de nakeuring. Een soort combinatie met Best Condition dus, niet alleen 'de snelste wint'. Lachen

Voor volgend seizoen heb ik nog even geen concrete doelen, maar dat seizoen begint pas in maart dus ik heb nog even. Het lijkt me leuk om een 100+ goed te volbrengen en om eens een wedstrijd in het buitenland (België of Duitsland) te rijden. Verder zou ik ook best eens aan een TREC- of trailwedstrijd willen meedoen. Maar bovenal hoop ik dat mijn paard gezond blijft, zodat we nog meerdere klasse 2- en 3-ritten kunnen rijden. En wie weet zit er dan ooit een klasse 4 in... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 06:28

zeker niet. Ik heb sinds januari geloof ik 2 dressuur- en springwedstrijden gereden en een handvol crossen, dus weining kans om doelen waar te maken.

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:56

Min planning was om Z-startgerechtigd te zijn, maar door mijn stage zal dat er niet van komen, aangezien we daardoor in totaal een half jaar wedstrijd-loos zijn.
Dus planning voor volgend jaar: Z-startgerechtigd zijn Haha!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:09

Ik heb ook wat weinig wedstrijden kunnen rijden en ik had ook graag wat meer willen springen. Maar door de SGW trainingen en wedstrijden was daar niet zoveel ruimte voor.
Volgend jaar mss het zelfde probleem. Die trainingen zijn best wel nuttig namelijk.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:09

Ik wilde aan het eind van de zomer L2 startgerechtigd zijn, dat is ruimschoots gelukt.
Maar ik wil toch graag de L1 helemaal uitrijden, eind van het jaar zit ik zeker aan mijn max en dan wil ik L2 rijden.
Winterseizoen gaat nooit zo hard bij mij, rijd niet zo vaak en dan nog maar 1 proefje.
Dus het begin van het zomerseizoen zal ik nog zeker in de L2 rijden, misschien in juli/augustus M1 starten. Dan is hij net 5 jaar geweest dus dat moet kunnen.
Ik wil zeker niet te hard gaan, ik begin liever solide aan een nieuwe klasse.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:30

Nog net niet, maar mijn voornemen liep vanaf 1 januari, dus ik heb nog even. Vorig jaar januari in de B gestart met mijn paard die daar eigenlijk nog niet echt klaar voor was en aan het eind van dit jaar wil ik toch mijn punten voor de L wel hebben. Als ik het niet haal vind ik het ook best, maar ik denk dat we wel op de goede weg zijn met 8 winstpuntjes.

Probleem is dat ik hier nergens binnenkort kan starten. Niet bij mijn eigen vereniging en niet bij de buren. Alles zit al ver van te voren vol Boos!

Europe is our playground

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:26

Ik ben in mei gestart met Frank en had niet verwacht dat ik nu 7 wedstrijden later L1 + 4 zou zijn, gaat een beetje boven mijn verwachting maar ja wel heel gaaf natuurlijk. Domingo had ik nu in het L2 willen starten maar ik heb hem vorige maand verkocht.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 14:23

laurae schreef:
Min planning was om Z-startgerechtigd te zijn, maar door mijn stage zal dat er niet van komen, aangezien we daardoor in totaal een half jaar wedstrijd-loos zijn.
Dus planning voor volgend jaar: Z-startgerechtigd zijn Haha!

Mijn voornemen voor volgend jaar, als ik Pride nog heb, iig M2+winstpunt(en) te zijn.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 14:35

Niet gehaald maar deze winter weer een kans Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 16:26

de zomerseizoen is boven mijn verwachting gegaan. Ik startte het zomerseizoen met L1+3 winstpunten en ik ben in een rap tempo naar de M1+4 winstpunten gevlogen! Echte doelen had ik niet, toen. Al had ik halverwege de zomerseizoen mezelf ten doel gesteld om M1+5 de zomerseizoen af te sluiten.

Dat we nu al M1+4 heb ik nooit durven dromen gezien zijn artrose vorig jaar winter de kop op stak Lovers

:){

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 16:40

Ja, mijn doel was om M1 startgerechtigd te worden. Dat is gelukt, ik heb in de zomer 8 winstpunten gereden, dus ben nu L2+ 13 Haha!

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:10

Ik had van deze zomer weinig verwacht, misschien zou ik een (paar) puntje(s) rijden... Het is er uiteindelijk toch 1 geworden en daar ben ik best gelukkig mee. Bovendien ben ik door een blessure in het begin van het jaar minder gestart dan aanvankelijk de bedoeling was. En er zijn wegens véél regen twee wedstrijden afgelast in augustus...

Dus nu zet ik mijn zinnen op het indoor seizoen! Hier loopt Billy meestal ook beter... Nadeel is wel dat ik de trailer met anderen moet delen, dus niet zo vaak kan starten .

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:18

Ja, ik wou aan het eind van de zomer M1 startgerechtigd zijn, we zijn inmiddels L2 + 15 (als ik alle coupons goed bewaard heb Clown ) dus dat is aardig gelukt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers