In klasse oefen springen & ook in B? en géén HC?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

In klasse oefen springen & ook in B? en géén HC?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 08:07

Ik heb nu in Bunschoten al een paar keer gezien dat er iemand mee doet in de klasse Oefen en daarna in de B. Dat mag toch niet, en néé in de B wordt er dan geen HC gestart, want diegene had zowel in het Oefen als in het B een prijs gewonnen EN met hetzelfde paard!

Ben ik nou gek Blond ? dacht dat dat niet mocht, bedoel, je paard heeft dan het parcours al een keer gelopen en dan kent ie het wel! Ik vind dat niet echt eerlijk! maar ja, wat doe je eraan?


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:06

Als er bij onze vereniging oefenspringen is, dan mogen ze in het tweede parcours alleen HC meedoen. Lijkt me wel normaal ja.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:35

Dat mag tegenwoordig dus wel.

Je mag zelfs voortaan hors concours rijden in een lagere klasse waarin je voor de prijzen meerijdt!

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:48

En schoentje heeft helemaal gelijk
Ik snap alleen haar laatste zin niet helemaal. Dat zal wel iets moeten zijn als 'je mag zelfs HC rijden in een lagere klasse en daarna in je eigen klasse voor de prijzen(en punten) meerijden' Knipoog

Heeft laatst allemaal in de P&S gestaan

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:59

Maar dat diegene waar xtvax het over heeft dan ook een prijs heeft gewonnen in het oefenspringen mag dan toch niet?

Of ben ik nou zo Blond

Dat is nl. tegenstrijdig met wat Gomir vertelt en dat is hetgeen wat juist is

Zazou_Murier

Berichten: 203
Geregistreerd: 29-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:06

oefenspring staat los van officieel starten dus mag je 2x voor 'echt' en kan je dus 2x een prijs winnen..............erg fijn dat je 2x mag starten met een groen paard. En ach maak nou maar geen drukte over die prijs in de B is het een paar euro en in het oefen geloof ik alleen een lintje ,wáár hebben we het over.......................... Knipoog Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:15

Oh, ik verstond onder oefenspringen een A-parcours, vandaar Lachen

gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:01

In een A-parcours krijgt iedere deelnemer die foutloos is een oranje lintje *LOL*

Als het om B HC en L zou gaan dan zou je idd maar een keer voor de prijzen kunnen starten, maar met oefen kan het dan dus wel

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 09:07

Zazou_Murier schreef:
En ach maak nou maar geen drukte over die prijs in de B is het een paar euro en in het oefen geloof ik alleen een lintje ,wáár hebben we het over.......................... Knipoog Lachen

Nou gaat natuurlijk niet om het geld, maar vond het een beetje krom, maar als het dus mag, dan ga ik dat in de toekomst met een jong paard ook zeker wel doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers