Welke proef / welk niveau? Waar ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendylover
Berichten: 91
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: loppem

Welke proef / welk niveau? Waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 12:59

Hallo,

Ik zou graag op wedstrijd gaan. Maar ik weet niet welk niveau ik heb. Schouderbinnenwaarts, wijken en zo kan ik nog niet echt. Maar middendraf, andere overgangen en hoefslagfiguren gaan al goed. Dus eigenlijk kan ik nog geen echte dressuurdingen. Weten jullie welk niveau ik heb? Ook zou ik graag enkele plaatsen en zo weten waar er wedstrijden zijn. Alvast bedankt voor de info.

groetjes Anne

wendylover
Berichten: 91
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: loppem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 13:00

Als je kan wil je me dan ook de proef die bij mijn niveau hoort doormailen ( hoeft niet maar is altijd handig) of een plaats waar ik het kan vinden??
bedankt Anne

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:05

Als jij en je paardje nog nooit eerder op concours zijn geweest, begin je gewoon in de B. Ook al kun je alles al Knipoog

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:08

Als je officiele wedstrijden wilt gaan rijden moet je eerst lid worden van de ponyclub of rijvereniging (pony's of paarden). Dan moet je een startkaart aanvragen bij het secretariaat van de club. En meestal geven zij de wedstrijden door die je club meerijd. Maar in de paard&sport (paardenblad wat je krijgt als je lid bent van de KNHS) staan alle wedstrijden en op internet op http://www.startlijsten.nl
En je moet idd gewoon in de B beginnen.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:09

Ik zie nu pas dat je in Belgie woont. Dan weet ik niet hoe dat zit met waar je op kan zoeken waar je wedstrijden kunt rijden. Maar ga eens naar de plaatselijke ponyclub. Die kunnen je vast helpen