9 Oktober Kür op muziek RSV Spijkerboor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oot123

Berichten: 241
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:47

Even hulde aan de organisatie van het geheel. Deze mensen is het dus gelukt om een wedstrijd kür op muziek te organiseren waar behoorlijk wat mensen op af komen. Dit soort wedstijden zouden er veel meer door het hele land heen moeten worden gehouden. We gaan eens kijken of we misschien een wedstrijd in de omgeving Amersfoort kunnen houden, iemand een idee voor de Amersfoort trofee?
Jammer dat we inderdaad vroeg weg moesten maar volgend jaar zullen we er weer zijn en dan tot het einde.
Verder was het leuk om eens wat mensen van Bokt te ontmoeten. Tevens leuk contact gehad met een collega kürmaker wat nog een vervolg krijgt.
Zo kan het dus ook! Knipoog OK dan!

Gr.
Olaf

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:11

Ik vond het ook een erg geslaagde avond. Ik vond het heel leuk om Anoukie en oot123 te ontmoeten en het was super dat Eyes ook nog kwam. Ik heb nog nooit zoveel gekletst op een küravond dus heb niet eens alles heel goed gevolgd. Bloos

De bak was heel erg versierd met behalve bloemen en planten ook nog dekens langs de wand. Ik denk niet dat ik Jur daar langs had gekregen.

Jeroen Okkema reed met een kür van Eyes en ook Petra Vermeulen (met de painted black kür) en nog een paar anderen. Ik sta bij Judith Oud op stal dus was erg benieuwd naar haar kür. Ik vond het erg goed gaan alleen jammer dat de muziek niet wat 'spannender' was. Over dat meisje waarvan de muziek eerder afgelopen was, ik dacht dat de muziek haperde en er mee stopte? In ieder geval vind ik het niet uit maken of het pas je tweede keer is, je hoort waar je zit (als je kürmaker goede muziek heeft gemaakt met herkenningspunten) en je kan best wat improviseren als je achter loopt door wendingen af te snijden etc.

Eén van de laatste combinaties had echt pech, haar cd deed het niet en toen moest ze zonder muziek starten. Ik had het persoonlijk niet gedaan, een kür op muziek zonder muziek, wat is daar nou aan? Dan maar voor niets gekomen. Maar wel erg jammer voor haar.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:19

oot123 schreef:
Even hulde aan de organisatie van het geheel. Deze mensen is het dus gelukt om een wedstrijd kür op muziek te organiseren waar behoorlijk wat mensen op af komen. Dit soort wedstijden zouden er veel meer door het hele land heen moeten worden gehouden. We gaan eens kijken of we misschien een wedstrijd in de omgeving Amersfoort kunnen houden, iemand een idee voor de Amersfoort trofee?
Jammer dat we inderdaad vroeg weg moesten maar volgend jaar zullen we er weer zijn en dan tot het einde.
Verder was het leuk om eens wat mensen van Bokt te ontmoeten. Tevens leuk contact gehad met een collega kürmaker wat nog een vervolg krijgt.
Zo kan het dus ook! Knipoog OK dan!

Gr.
Olaf


Ga dan ook maar eens kijken bij de kur op muziek in Waarland (de zgn. Kooltroffee). Wanneer deze precies is, weet ik niet (moet je ff bij KNHS, Noord-Holland kijken). Deze is ook altijd perfect georganiseerd. Bij de Noord-Hollanders erg bekend en met prijzen voor alle deelnemers.
Erg gezellig altijd. Wel op tijd aanwezig zijn, want de kantine zit altijd 3 rijen dik afgeladen....

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:36

Randy01 schreef:
Ga dan ook maar eens kijken bij de kur op muziek in Waarland (de zgn. Kooltroffee). Wanneer deze precies is, weet ik niet (moet je ff bij KNHS, Noord-Holland kijken). Deze is ook altijd perfect georganiseerd. Bij de Noord-Hollanders erg bekend en met prijzen voor alle deelnemers.
Erg gezellig altijd. Wel op tijd aanwezig zijn, want de kantine zit altijd 3 rijen dik afgeladen....


Dat zou het eerste weekend van November moeten zijn, maar op de website van RV Harenkarspel staat dat ie afgelast is.

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:38

31/08/04
Kür op muziek om de Waarlandse Kooltrofee gaat dit jaar niet door !
Helaas moeten wij mededelen dat het jaarlijks terugkerende evenement de kür
op muziek om de Waarlandse Kooltrofee dit jaar niet gaat plaatsvinden.
Rijvereniging Harenkarspel kampt op dit moment met onderbezetting in het
bestuur. We hebben helaas dus te weinig 'mankrachten' om dit evenement van
de grond af te krijgen. We steken op dit moment alle energie in volledig krijgen
van het bestuur zodat we (mogelijk) volgend jaar weer een vervolg kunnen
geven aan de kür op muziek. Deelnemers die zich reeds ingeschreven hebben
kunnen hun coupons retour verwachten.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:41

ja idd helaas gaat hij niet door dit jaar ,maar volgend jaar wel als het goed is.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:48

OH, wat jammer zeg.
Nou, kan ik volgend jaar weer meedoen (was er dit jaar nog niet klaar voor) Haha! Knipoog
Proberen 'mijn titel' te verdedigen........ Schijnheilig

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:13

Nou dat is jammer zeg,... Kunnen ze onder de leden niet proberen voldoende mankracht te verzamelen?

oot123

Berichten: 241
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:47

Randy01 schreef:
Ga dan ook maar eens kijken bij de kur op muziek in Waarland (de zgn. Kooltroffee). Wanneer deze precies is, weet ik niet (moet je ff bij KNHS, Noord-Holland kijken). Deze is ook altijd perfect georganiseerd. Bij de Noord-Hollanders erg bekend en met prijzen voor alle deelnemers.
Erg gezellig altijd. Wel op tijd aanwezig zijn, want de kantine zit altijd 3 rijen dik afgeladen....


Jammer zeg, ik heb net de site bekeken en zonde dat dit niet door kan gaan. Al voor de 16e keer zouden ze dit evenement gaan houden geloof ik.
Pfff petje af!
Is het wel vaker dat er zoveel prijzen zijn te winnen bij dit soort kür wedstrijden?
Ik heb op mijn site staan dat ik ook aan sponsoring doe voor dit soort evenementen maar heb nog niet echt concrete aanvragen binnen. (op 1 na)

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 07:56

oot123 schreef:
Jammer zeg, ik heb net de site bekeken en zonde dat dit niet door kan gaan. Al voor de 16e keer zouden ze dit evenement gaan houden geloof ik.
Pfff petje af!
Is het wel vaker dat er zoveel prijzen zijn te winnen bij dit soort kür wedstrijden?
Ik heb op mijn site staan dat ik ook aan sponsoring doe voor dit soort evenementen maar heb nog niet echt concrete aanvragen binnen. (op 1 na)


Je mag mij wel sponsoren met een (gratis) kür en mooie statiedeken, je mag zelfs je naam wel op mijn trailer zetten!!! Knipoog Haha!

Effe uit het blote hoofd (oef, dat valt zwaar): in Blokker (nabij Hoorn, NH) wordt ook elk jaar een kür georganiseerd. Welke maand precies, weet ik even niet meer (wel in wintermaand en 20 x 60), in Wormerveer ook ieder jaar (februari??? 20 x 60 of 20 x 40), in Barsingerhorn op 2e paasdag (20 x 40). Dat is wat ik zo ff kan verzinnen. Dit zijn meestal wel de grotere wedstrijden waar een groter publiek op af komt (200 toeschouwers en meer). Verder natuurlijk volgend jaar weer het outdoor seizoen met kür in bv. Assendelft, Schoorl etc. etc.

oot123

Berichten: 241
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:25

Randy01 schreef:
Je mag mij wel sponsoren met een (gratis) kür en mooie statiedeken, je mag zelfs je naam wel op mijn trailer zetten!!! Knipoog Haha!

Heb je een nieuwe kür nodig dan?

Je weet ook wel wat je wilt he, een kür, een deken, stickers pffffff. Knipoog

Wat krijg ik er allemaal voor terug?

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:55

oot123 schreef:
Heb je een nieuwe kür nodig dan?

Je weet ook wel wat je wilt he, een kür, een deken, stickers pffffff. Knipoog

Wat krijg ik er allemaal voor terug?


Dat ligt er maar helemaal aan hoe goed die kür is die je dan voor me maakt Cool
Mijn paard loopt écht wel goed, daar hoef je je niet druk over te maken (alhoewel hij ook nog steeds geen robot is hoor Knipoog ).
Tja, voor resultaat moet je investeren. Die statiedeken kan op mijn beide paarden (maar mijn merrie is nog geen Z) waarmee ik van start ga en ik ga dus 2 à 3 x per maand op wedstrijd. Die trailer komt dus door heel Nederland (ga ook weer ZZGP rijden) dus naamsbekendheid bouw je dan wel op....

oot123

Berichten: 241
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:59

Randy01 schreef:
Dat ligt er maar helemaal aan hoe goed die kür is die je dan voor me maakt Cool
Mijn paard loopt écht wel goed, daar hoef je je niet druk over te maken (alhoewel hij ook nog steeds geen robot is hoor Knipoog ).
Tja, voor resultaat moet je investeren. Die statiedeken kan op mijn beide paarden (maar mijn merrie is nog geen Z) waarmee ik van start ga en ik ga dus 2 à 3 x per maand op wedstrijd. Die trailer komt dus door heel Nederland (ga ook weer ZZGP rijden) dus naamsbekendheid bouw je dan wel op....


Wat voor een muziek had je in gedachte?
Wil je iets nieuws proberen of ga je voor de bekendere deuntjes?

Dit is nog geen toezegging he Tong uitsteken

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 09:01

Maar even verder via PB? Wordt anders wel errug off-topic.

Ik stuur je een PB....

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 09:08

oot123 schreef:
Wat voor een muziek had je in gedachte?
Wil je iets nieuws proberen of ga je voor de bekendere deuntjes?

Dit is nog geen toezegging he Tong uitsteken


Leeg....

Tekst verwijderd....

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:43

Antoinette schreef:
Weet je ook wie 1e en 2e?


2e was een meisje op een vrij zwaar gebouwde vos, Hitchkock en 1e was een meisje die op een bruin paard reed met een rabobank sjabrak. De muziek was geloof ik van Lord of the Rings.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 07:52

spokey schreef:
2e was een meisje op een vrij zwaar gebouwde vos, Hitchkock.

Dat is Danine de With Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:31

spokey schreef:
2e was een meisje op een vrij zwaar gebouwde vos, Hitchkock en 1e was een meisje die op een bruin paard reed met een rabobank sjabrak. De muziek was geloof ik van Lord of the Rings.


Oke, die heb ik beide zien rijden ja. Die bruine was een leuke, die is opgevallen. Die vos heb ik bij Marcroix al eens zien rijden (de kur), zij is ook lid van Rijvereniging Marcroix. Stevig dier .

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:34

Het meisje die eerste geworden is heet Dieuwertje van Donselaar. Geen onbekende hier in NH Knipoog

Michelle85
Berichten: 856
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Kwadijk / Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:54

Zeker geen onbekende in NH. Verder wilde ik ff melden dat er in Blokker echt een leuke kur wordt gehouden in november, en hij zit nog lang niet vol! Dus mensen opgeven!!

oot123

Berichten: 241
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 20:30

Michelle85 schreef:
Zeker geen onbekende in NH. Verder wilde ik ff melden dat er in Blokker echt een leuke kur wordt gehouden in november, en hij zit nog lang niet vol! Dus mensen opgeven!!

Heb je een internet adres waar we alvast wat kunnen bekijken enzo?