Nieuwe stal, nieuwe start en een winstpunt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Nieuwe stal, nieuwe start en een winstpunt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 17:14

Ben nu twee weken op m'n nieuwe stal, en het is echt heerlijk hier. *LOL*
Met maar 5 paarden en een aantal pony's op stal, er heerst heel veel rust, dit is nou precies wat Lummel en ik nodig hebben. We kunnen lekker trainen in alle rust, gewoon weg heerlijk. Na deze twee weekjes weer eens op wedstrijd (zijn bijna 2 maanden niet geweest) naar Zoetermeer.
Lummel loopt erg goed momenteel, alleen wat nerveus en soms een bommetje, maar ja dat krijg je als je verhuist (ander voer, andere omgeving etc.) Aangekomen in Zoetermeer met stalgenootje en tevens mede eigenaar van de stal, zij start Z2 en ik M2, losgereden (beetje kort), want er was een uitvaller. Eerste proef ging fijn, maar een beetje te voorzichtig gereden (was weer de eerste indoor voor ons). Zaten hele goede stukken in, en eindelijk een 7 voor de schouderbinnenwaarts en de travers. Keertwendingen nog onvoldoende, maar voor de uitgestrekte en midden gangen een 8 Bloos Bloos!
Tweede proef wat slordiger en een paar foutjes, maar helaas, het was erg warm. Tong uitsteken Bij de prijsuitreiking ( jury: de heer Chardonnens), werd ik twee keer als 3e naar voren geroepen met 156 en 154 punten, en als commentaar op m'n coupon: Goede combinatie, mooi en eerlijk gereden! *LOL*
Ik was super trots, eindelijk weer eens een puntje erbij. We gaan lekker door op deze weg. Knipoog Tong uitsteken

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 18:21

super hoor! je werkt er hard voor, de beloning komt, zie je wel!
ik heb ook heel veel positieve energie naar je toe gestuurd ( ik had zelf eerder de dag ook lekker gepresteerd in de M2, moest er nog 1 hebben voor de Z en had 168 en 167 punten en 2x een 1e prijs) zie je wel: alles komt goed! Ach gut

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 18:50

Hé lekker, gefeliciteerd OK dan! en jij ook rhijnauwen

Hoeveel wp heb je nu in het m2?
Ga zo door en op naar het Z Haha!

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:03

Hai Hai,

Lekker hè zo'n rustige stal?
(heb ik ook we staan met ons tienen, met binnen- en buitenbak)
Hij gaat steeds beter lopen joh, nog effe en dan zitten we samen in de Z!

Groetjes
Tamara

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 20:38

Lief van je Tamara, Lummel zit erg goed in z'n vel en hij gaat zich steeds fijner laten bewerken. *LOL* Dit ook mede dankzij mijn instructrice Rhijnauwen hier ook op bokt. Bloos Bloos! Jij ook nog gefeliciteerd met je punt en het behalen van je NK dameszadel titel in het Z. OK dan! Als je zo blijft doorgaan dan ben jij al Z2 voordat ik in het Z1 zit, maar wie weet........ Knipoog
Tot volgende maand in Zoetermeer.
Groetjes, Kim