Laatste generale voor de kampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Laatste generale voor de kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 06:49

Volgende week zondag zijn de regiokampioenschappen voor het mennen in Wanroy. Gisteren de laatste wedstrijd gereden in de klasse B dressuur en L vaardigheid. Kan je zeggen heb een goede dag gehad *LOL* . Ik moest als eerste starten in de dressuur, dat ging niet super geweldig, Bo was snel afgeleid door de trappelde hoeven op straat , dus werden we 2e met 148 pnt. (150 is winst). In de vaardigheid had ik ook startnummer 1. Helaas deden ze geen barrage rijden , maar was het gelijk op tijd, dus doorrijden maar. Uitslag 1e OK dan! dat ging dus harstikke goed. Hugroom behaalde in de B dressuur de 1e plaats met 153 pnt. en werd in de vaardigheid 2e net achter mij, met zijn supershetlander Spetter Haha! .
Liberty heeft ook meegedaan, maar die zal zelf wel een verslagje schrijven *LOL*

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 06:53

Jaja en Hugo heeft gewonnen dankzij mijn moeder *LOL*

Ik was derde en vierde in de dressuur, met Magpie in de L 148 en Liberty in de B 146. Maar was wel eerste van de L *LOL* Vaardigheid was ik 5e, 7e en 8e, Spetter, Magpie en Liberty. Ik heb heel rustig gereden aangezien Magpie de laatste keer best sterk was en met Liberty we bijna op de kant lagen...

Al met al wel een super dag gehad, ben super tevreden

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:06

Gefeliciteerd met jullie prijzen!!!

Up to Date is een toppertje

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 20:14

Dank je wel Haha!

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:46

Gefeliciteerd, jullie allebei.

(16 okt. start ik in Breda, kunnen we mss meeten en ik jullie paardjes bewonderen?)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:49

Dank je haike

En natuurlijk mag je onze beessies bewonderen Je krijgt een rondleiding van me Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 6 bezoekers