oops, was er deze proef niet goed bij (m1 verslag)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

oops, was er deze proef niet goed bij (m1 verslag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 17:24

Afgelopen zaterdag had ik concours in Hengelo....ik mocht rond kwart over 11 starten. Voor het eerst maakte ik mee dat er 21!!! OK dan! in de m1 zaten, een best groot aantal tog!
Ik heb lanniej ff losgereden, hij liep opzig best wel goed! Toen mocht ik de ring in Bloos! ....haha zenuwachtig was ik niet echt, maar ik had toch een klein beetje spanning moet ik eerlijk zeggen omdat er 21 in de ring zaten, veel concurentie dus.
Nouw wij de ring in, mijn instructrice zat er ook bij. Sommige oefening kwamen best snel achter elkaar en vooral het galop gedeelte!
Daar ging het dus ook mis, ik was er totaal niet bij met mijn gedachten vandaag Cool ...en ik vergat af te wenden. Woooopss....dat wordt dus -2....Op een gegeven moment moest ik weer afwenden in de galop, had ik dus weer niet gehoord...en weer te laat met afwende.....dan wordt het dus -4....
Ik naar de jury toe, ze zei van jaaah dat tikt aan het -6...ik zow woow jaah! Maar ze zei wel dat ik een heel erg mooie pony had *LOL*
Teleurgesteld was ik niet, soms gaat het goed en soms niet toch? ...Ik had hiermee 140 punten (met die 6 erop geteld 146).....
De 2e proef liep lannie beter...daarna ook weer naar de jury toe, hij vond het opzig wel een nette proef maar hij zei wel dat lannie wat meer oprichting mocht krijgen, en dat hij zijn achterhand er beter onder moest gaan zetten.
Uiteindelijk had ik hier 163 punten voor, en was ik 4e OK dan! ...Dit was mijn laatste wedstrijd van de m1....ik heb 6 wedstrijden gereden en in totaal 12 winstpunten behaald!


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:30

jouw instelling mag eerst wel wat anders Knipoog Jij rijdt niet tégen die mensen, maar voor jezelf, voor je winstpunten, dus heb je geen last van concurrentie en kan je zonder spanning die proef in.

Verder zal ik de proef uit het hoofd leren Die M proef zijn inderdaad veel dingen achter elkaar en maak je snel fouten in!

Succes in de M2 Party!!

:){

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 17:36

ik kende de proef dus ook heel goed Tong uitsteken...maarjah ik was gewoon met mn gedachten ergens anders....ik wilde het te goed doen Tong uitsteken en dan gaat het mis he!!! maar ik kon gelukkig weer lachen, en dit was ook een keer leerzaam...en idd kimmy is niet zown slecht idee...proef uit je hoofd leren!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:38

loutje schreef:
en idd kimmy is niet zown slecht idee...proef uit je hoofd leren!


Ik moet het nodig zeggen hoor... Ik maak nu in de M vaak fouten, dat is niet normaal! Die bordjes volgen elkaar ook zo snel af Haha! Zaterdag reed ik nog een linkerkant op ipv rechts, terwijl ik de proeven uit mijn hoofd kon! Tja, tis ook wat, twee linker handen Haha!

:){

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:18

kimmy schreef:
Tja, tis ook wat, twee linker handen Haha!


Heej Kimmy onthoudt het dan zo: drie keer links = rechts! Haha!

maar idd, het is erg fijn om deze M-proeven uit je hoofd te weten, vaak heb je maar een hoekje dat je niets hoeft te laten zien en dat is soms erg kort als je niet weet dat je daarna moet wenden oid.
suc6 in de M2 Loutje!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 19:18

isss een heeeeeel verhaal!
binnenkort zijn de selecties, en ik kom dan in de knoei met mijn winstpunten (vorig jaar had ik dat ook) ik krijg er dan teveel! en dan zou ik helemaal geen wedstrijden meer mogen rijden, alleen voor die selecties.
Mijn pony kent alle oefeningen van de m2 gelukkig al, dus we gaan het gewoon proberen. Ik rijd nog 2 wedstrijden in de m2 voor de selecties om er een beetje in te komen...snappiej of niet OK dan! hihi

CalvinM

Berichten: 1195
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: hengelo (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:29

En loutje is mij als concurrentie alweer meer als zat:P:P:P sorry meiz! haha goh wat zijn we weer arrogant Lachen owjah ik ga 27 november mee! Haha! ma zei zomaar dat ik mocht! Haha!

hengelo ging bij mij ook niet super! ik ben nog net niet verkeerd gereden, maar wel heel slordig af en toe had 164 en 150 punten met een 3e plaats Haha! springen ging ook goed! had in de barrage wel een balkje maar toch de hoogste stijlpunten! dat leverde me toch een sjabrak op! shanna16 was 1e met springen Lachen

Loutje heeeeel veel succes in de m2! ga voor je duimen;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, MariekeS_ en 5 bezoekers