Dagje Concours zelhem

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

loutje

Dagje Concours zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 18:55

halloww!
vandaag was een moooie dag ik moest 's middags starten in de m1.....eerst ff losrijden, even met shanna16 gepraat! OK dan! en flirtvogel (allemaal bokkers Tong uitsteken )....en later kwam ik erachter dat pascha er ook ergens rondliep! dus die ook ff gemeeeeet! OK dan!
Ik toen de ring in voor mn eerste proef, en ag jah die was me moeilijk (heb er hard voor getraind deze week) majah...ik vond m wel gaan.....De 2e proef liep hij beter, alleen vond ik diej ring nogal raar...
Kmoest namelijk afwenden bij B, en dan op X halthouden enkele seconden stilstaan, achterwaarts....
Dus ik sta stil, kijk een btje naar links, sta ik netjuhs op de A-C lijn (volgens A) Bloos .....maar kijk ik naar rechts, lijkt het net alsof ik 4 passen vanaf de C zit (snappen julliej mij nog Verward Bloos )
Majah ik paar keer gekeken want ik snapte er niet echt veel van (de bordjes stonden dus verkeerd)......majah
Deze proef vond ik in ieder geval beter gaan!
Dus ik bij mijn punten kijken, had ik 160 en 162 Pling ....oeehww ik was wel dik tevreden, en ik was ook nog 2 keer derde....(de m2 zat er ook nog bij in)

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:28

Super lou..!

Geweldig..!
Ben je ook in Hengelo next week.! Verward
wil ut wel weer is zien Vork

loutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 13:20

heey!
jaah ik ben ook in hengelo!
moet je je wel ffies voorstellen Bloos jij hebt tog donkerbruin haar he?
Maare ik moet trouwens rond een uur of 11 Haha!
hoop je te sien!
kussiejs milou!

Yoghurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:31

Heej goed!! Ja ik had ook een goeie dag in Zelhem, 160 en 161 punten in de M2. Concours was superleuk! (en wat hadden we een geluk met het weer!)

'Een winnaar wordt hij, die goed kan verliezen. Die lacht om zijn tranen en nog harder werkt' - De Dijk

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:51

goed gedaan hoor!!
ik had zelf 156 was ik vierde mee en 160 punten in het L1 was weer een geslaagde dag voor mij want me pony was de laaste tijd beetje vervelend haha en we hebben zeker geluk gehad met het weer!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:57

zoo goed he!!! Haha! ga zo door.. ik wou dat ik naar zelhem heen was gegaan want in geesteren gaven ze hele lage punten weg Boos! maar jah was wel weer 1ste Haha!. ik wou ook graag naar hengelo maar dan ga ik naar haaksbergen dan is daar de silvere ster. coby van baalen komt daar ook Haha!

maar verder veel succes

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie