probleem wedstrijd

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Snipsnap

probleem wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 16:49

nou ik heb dus een probleem ik kom net thuis van stage zei mijn moeder dat ik niet meer mocht starten in wierden concour. omdat er een meisje in de M1 waar ik tegen moest rijden had afgebeld. zelf rij ik M2 maar nu kon ik dus niet starten omdat ik anders alleen in de ring zat.. maar dat kunnen ze toch helemaal niet maken. mijn moeder is echt heel boos! Boos!
ik heb het bestuur van mijn pc al opgebeld en hun zeiden ook dat hun dat niet konden maken.
maar ik wil wel graag kunnen starten. maar wat moet ik nu doen. anders probeer ik even naar een ander wedstrijd heen te bellen. maar ik vind het echt niet kunnen van wierden!

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:52

Erg vreemd ja!
Dan moeten ze al in het vraagprogramma (dat is goedgekeurd door de KNHS) hebben opgenomen dat bij slechts 1 deelnemer de rubriek niet doorgaat... het lijkt me sterk!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 16:52

lijkt mij ook sterk jah!

Ferox v. Uphill M1 + 16

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:34

Dus als ik het goed begrijp, waren er twee deelnemers in de M: eentje in de M1 en eentje in de M2. Die van de M1 heeft afgezegd, waardoor jij in je eentje overbleef. Daarom mag je niet starten, want je bent de enige in je ring. Hmm... kunnen ze je niet in handicap laten meerijden met de Z?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 20:56

nee want daar kon ze dan weer problemen mee krijgen Scheve mond
en ze doen de Z1 en Z2 al bij elkaar in er zijn 3 Z1 ruiters en 1 Z2 ruiter. ach ik heb me al ergens anders ingeschreven in geesteren (gld) dat is op zondag maar ik ga echt nooit meer naar wierden toe. ze hebben daar altijd de zelfde jury's zitten en het is daar slecht geregeld voor de dressuur. maar jah met de twente cup ga ik er nog wel heen binnen dan maar als dat een gewoone wedstrijd was geweest mog ik er niet heen van mijn ouders. Verward

Ferox v. Uphill M1 + 16

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie