Even nagenieten...

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

peeky

Even nagenieten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 12:18

Het is alweer twee dagen geleden dat ik mijn laatste winstpunten in de B reed, maar ik kijk er graag nog even op terug...

Jildau was hengstig en enorm gillerig en minder oplettend dan normaal hierdoor. Dat was al een probleempje, ik kreeg haar niet lekker los. Nou ja, toch maar rijden dan, je moet wel he Lachen

1e proef: foutje bij het 3 seconden halthouden. Ik ging groeten terwijl dat dus niet moest Verward en vervolgens hoorde ik mam alleen 'bij E op de linkerhand' zeggen en snauwde vervolgens: ' ja, in welke gang?' dus dat was wel een schoonheidsfoutje Bloos

2e proef: foutje bij de rechtergalop. Thuis nooit problemen mee, maar ze sprong verkeerd aan, ik nam haar terug (pas op de volte Bloos! ) maar ze sprong weer verkeerd aan en viel te vroeg terug uit de galop Bloos! Nou, best wel erg dus ( drie 4en Bloos )

Resultaat: 1e proef 160 punten en 2e proef 157 punten, ben nu dus B + 11 en ga meteen door naar de L1 OK dan! 19 september in Waspik is ons L1 debuut

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:49

Nette punten!! Gefeliciteerd!

Veel succes in de L verder! Lachen

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:40

Gefeliciteerd en succes in de L1!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 07:15

Thanx Haha! Nog even dat wijken bijschaven, want ze heeft de neiging om in tempo terug te vallen, dus nog even goed doornemen in de les vandaag Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie