Maasdijk 5-9

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:21

Melissamanda schreef:
Volgens mij zit ik in kring 3 dus dan zou ik in november mee mogen doen Haha!.


Je moet wel met een equipe van je vereniging meedoen, je mag niet zomaar individueel starten, het is een equipewedstrijd Knipoog

Zaterdag hebben we bij ons op de manege de voorselectie voor de equipe, ik hoop dat ik er met safier ook in kom. Anders kom ik wel supporteren *LOL*

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:28

Ik heb trouwens echt weer heerlijk gereden, vond de palmboompjes ook erg gezellig staan. Safier vond ze ook erg interessant en wilde ze ook wel even proeven Haha!

Helaas mochten we in het L1 niet in zomertenue rijden, maar het was ook nog geen 30 graden.

Ik vind eigenlijk wel dat het losrij terrein groot genoeg is dat wanneer je paard bang is voor de stapmolen je aan de andere kant nog ruimte zat hebt om los te rijden. De eigen klanten van de manege moeten ook uit de voeten kunnen, daar heb ik totaal geen problemen mee. Vorige keer durfde mijn paard ook niet langs het terras i.v.m. het grind, nou dan blijft er nog zat ruimte over OK dan!

Het enige waar ik mij aan ergerde waren die wedstrijd ruiters welke te beroerd waren om de mest van hun paard op te ruimen, zoveel werk is dat niet toch Verward Maar ik kreeg echt boze gezichten toen ik er iemand op wees dat ze dat zelf op moesten ruimen Schijnheilig Haha!

@Purdey hoeveel punten had jij???

O ja, iedereen gefeliciteerd met zijn punten OK dan! Ik was erg trots op mijn eerste plaats want het deelnemers veld in het L1 was erg sterk Bloos

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:37

Dat van het mest was mij ook opgevallen. Heb nog regelmatig mest van andere deelnemers opgeruimd, niemand die mij daarvoor bedankte en met een uitgestreken gezicht langs mee heen blijven rijden...

Mijn opmerking over de stapmolen was ook niet zo serieus bedoeld.....

Uitslagen staan op de startlijsten.nl

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 09:08

Dat was mij ook opgevallen, jammer want is toch kleine moeite en voor het behoud van de bodem. Wij hebben het wel netjes opgeruimd , want tenslotte je bent toch te gast.

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 10:08

Ben heel erg blij met jullie reacties. Wat de mest betreft, dat zal altijd een teer puntje blijven, zelfs voor onze eigen mensen. Maar ik vind ze hebben die baan voor ons aangelegd, dan kunnen we het ook onderhouden. Maar jullie zijn voorbeeldruiters! hoor.

Purtje
Berichten: 277
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:15

frunnik schreef:
Ik heb trouwens echt weer heerlijk gereden, vond de palmboompjes ook erg gezellig staan. Safier vond ze ook erg interessant en wilde ze ook wel even proeven Haha!

Helaas mochten we in het L1 niet in zomertenue rijden, maar het was ook nog geen 30 graden.

Ik vind eigenlijk wel dat het losrij terrein groot genoeg is dat wanneer je paard bang is voor de stapmolen je aan de andere kant nog ruimte zat hebt om los te rijden. De eigen klanten van de manege moeten ook uit de voeten kunnen, daar heb ik totaal geen problemen mee. Vorige keer durfde mijn paard ook niet langs het terras i.v.m. het grind, nou dan blijft er nog zat ruimte over OK dan!

Het enige waar ik mij aan ergerde waren die wedstrijd ruiters welke te beroerd waren om de mest van hun paard op te ruimen, zoveel werk is dat niet toch Verward Maar ik kreeg echt boze gezichten toen ik er iemand op wees dat ze dat zelf op moesten ruimen Schijnheilig Haha!

@Purdey hoeveel punten had jij???

O ja, iedereen gefeliciteerd met zijn punten OK dan! Ik was erg trots op mijn eerste plaats want het deelnemers veld in het L1 was erg sterk Bloos



ik had 156 en 164 en zeer tevreden hij was pas voor de derde keer mee! had zelfs 3 achten op me protecol

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:02

Tazz schreef:
Ben heel erg blij met jullie reacties. Wat de mest betreft, dat zal altijd een teer puntje blijven, zelfs voor onze eigen mensen. Maar ik vind ze hebben die baan voor ons aangelegd, dan kunnen we het ook onderhouden. Maar jullie zijn voorbeeldruiters! hoor.



Ik snap dat niet van de eigen mensen. Er zijn weinig accomodaties met zo'n bodem en daar moet je zuinig op zijn. Want als het niet goed is hebben ze weer wat te klagen.
Ik wou dat er bij ons ook zo'n bodem lag...

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 09:40

De eigenaren snappen het zelf ook niet. Gelukkig zijn er mensen die denken he poep dat ruim ik wel even op, ondanks dat het niet van hun paardje is. @ purtje was jij ook in heerjansdam met de PAVO

Purtje
Berichten: 277
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:07

Tazz schreef:
De eigenaren snappen het zelf ook niet. Gelukkig zijn er mensen die denken he poep dat ruim ik wel even op, ondanks dat het niet van hun paardje is. @ purtje was jij ook in heerjansdam met de PAVO


ja ik was ook op de pavo in heerjansdam. Nou met losrijden had ik echt gewonnen hij ging super. Maar toen moest ik e ring in en zag hij die schapen en hij wou niet meer lopen. Echt balen maar ja het was een leerzame ervaring. Gelukkig doetie het nu wel in de ring.

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 12:07

Je reed toch samen met de hengst Salvador Kay? Die was van mijn ouders. Moet zeggen dat je paard veel sterker is geworden. M'n complimenten!

Purtje
Berichten: 277
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:12

Tazz schreef:
Je reed toch samen met de hengst Salvador Kay? Die was van mijn ouders. Moet zeggen dat je paard veel sterker is geworden. M'n complimenten!


ja ik zad bij die hengst in de ring. Ja hij groeit ernom in zijn werk op het moment maar ja we hebben nog tijd zat. En gelukkig heeft antoinette nu ook weer meer tijd voor training want ze is een tijdje heel erg druk bezig geweest met de revalidatie van jarwo. Bedankt voor je complimenten!