Mag dit bij wedstrijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:53

Citaat:
Dat KAN het zijn ja.. als je NIEt weet hoe je hem moet gebruiken. Het kan best een keer fijn zijn om met de slof te rijden als je hem op de goede manier gebruikt... niks mis mee. (al moet je het natuurlijk niet gaan overdrijven en er elke dag mee rijden



gaan jullie nu blijven zagen! dit is mijn menging.. Verward
maar t'is nie persoonlijk bedoelt hé! *LOL*

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 13:54

HAllo,

nogmaals ik gebruik hem duidelijk elke dag anders is ze te erg voor woorden.
heb eigelijk ook geen zin om dit allemaal uit te leggen.
maar mijn vraag was gewoon of het moag met wedstrijden maar duidelijk dus niet!.


bedankt

spicy_l0ver
Berichten: 48
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:12

hall0...

n0u... ik vind een sl0f abs0luut geen marteltuig als je er maar g0ed mee 0mgaat...
t0en ik mijn p0ny pas had was er abs0luut niks mee te beginnen...
t0en heb ik 0p advies van mijn instructeur 1 maal per week met slofteugel gereden, en dat een paar keer herhaald.. en mijn p0ny is er alleen maar beter van gew0rden h0or...!!

(p.s. je mag inderdaad niet 0p c0nc0urse met een sl0fteugel, 0f een ander hulpstuk...zelf nietmet losrijden..!!! )!

Duhelo

Berichten: 28533
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:04

spicy_l0ver schreef:
hall0...

n0u... ik vind een sl0f abs0luut geen marteltuig als je er maar g0ed mee 0mgaat...
t0en ik mijn p0ny pas had was er abs0luut niks mee te beginnen...
t0en heb ik 0p advies van mijn instructeur 1 maal per week met slofteugel gereden, en dat een paar keer herhaald.. en mijn p0ny is er alleen maar beter van gew0rden h0or...!!

(p.s. je mag inderdaad niet 0p c0nc0urse met een sl0fteugel, 0f een ander hulpstuk...zelf nietmet losrijden..!!! )!

Als Je eerst eens zorgt at je de regels leest van op bokt, en al de MSN-taal enzo uit je berichtje verwijdert, dan ga ik misschien je post eens lezen Boos!

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:02

spicy_l0ver schreef:
hall0...

n0u... ik vind een sl0f abs0luut geen marteltuig als je er maar g0ed mee 0mgaat...
t0en ik mijn p0ny pas had was er abs0luut niks mee te beginnen...
t0en heb ik 0p advies van mijn instructeur 1 maal per week met slofteugel gereden, en dat een paar keer herhaald.. en mijn p0ny is er alleen maar beter van gew0rden h0or...!!

(p.s. je mag inderdaad niet 0p c0nc0urse met een sl0fteugel, 0f een ander hulpstuk...zelf nietmet losrijden..!!! )!


Dit heb ik ook gehad... toen ik een half jaar geleden Replay kreeg, was er ook niets mee te beginnen... ik heb ook een paar keer de slof gebruikt.. en het gaat nu hardstikke goed.... Nu heb ik hem niet meer nodig......

En het is maar goed ook dat je de slofteugel niet op wedstrijden mag gebruiken. Als je paard/pony niet aan de teugel loopt ben je ook nog niet helemaal klaar om wedstrijden te rijden....

veel succes Lachen

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:09

ilufprincess schreef:
gaan jullie nu blijven zagen! dit is mijn menging.. Verward
maar t'is nie persoonlijk bedoelt hé! *LOL*

Je kunt best een gedeelde mening hebben hoor, daar is niks mis mee! En bovendien had ik jou bericht nog helemaal niet gelezen.. Bloos