wachtlijst en dan toch betalen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

wachtlijst en dan toch betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 19:22

Ik sta nu als 2e op de wachtlijst voor een wedstrijd as zaterdag. De kans is groot dat ik wél kan starten, maar ik zie er toch liever van af...
Wanneer ik nu mail dat ik verhinderd ben, en ik zal wel kunnen starten, moet ik dan alsnog startgeld betalen?

:){


Pinacolada

Berichten: 4080
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:36

Volgens mij wel, ik weet het niet zeker hoor. Je kunt beter hopen dat je niet meer kunt starten.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 19:46

ik moet dus wel starten... Nagelbijten / Gniffelen gelukkig heb ik vervoer kunnen regelen... maar hij loopt niet top, ik zal kijken wat ik kan doen verder nog...

:){

Pinacolada

Berichten: 4080
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:50

Ik ben altijd blij als ik nog kan starten, hahaha.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 11:48

Op de wachtlijst staan mag geen geld kosten.
De vereniging die dat wél doet nagelen we hier op BOKT aan de schandpaal!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:29

waar moet je heen?
en volgens mij hoef je ook niet te betalen als je op de wachtlijst staat

*

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:31

Nee natuurlijk hoef je niet te betalen als je op de wachtlijst staat.
Maar als je dan vervolgens WEL geplaatst wordt en je zegt af, dan moet je wel betalen, want je hebt je immers zelf opgegeven.
En dát is waar het hier over gaat... Knipoog

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:39

Kun je je nog afvragen: Als je nog OP de wachtlijst staat en je meldt je af, wat gebeurt er dan?
Ik zou verwachten dat er dan GEEN kosten in rekening worden gebracht, maar zeker weten doe ik het niet.

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:41

Da's lekker makkelijk verdienen zeg... laat dan maar zoveel mogelijk mensen op de wachtlijst zetten... en dan als de dag daar is: jammer dan, je kunt niet starten... maar wil je wel ff 10 euri afrekenen? Haha!

janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:04

c
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt

-

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:41

Als je op een wachtlijst staat als 2e en ze hebben je nog niet gebeld dat je kunt rijden, dan kan je volgens mij afmelden zonder betalen. Het is nu natuurlijk een ander verhaal, omdat ze je nu op de startlijst hebben gezet. Succes *LOL*

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:06

janna schreef:
Grappig dat mensen niet eens het topic bericht goed lezen..... Scheve mond . Ik zou het eigenlijk niet weten, maar het lijkt me, dat als je afmeldt voordat je van de lijst af bent, je in elk geval niet hoeft te betalen. Als je een plaatsje hebt, weet ik het niet.


Lijkt mij ook logisch.

Als je een plaatje hebt dan moet je ook betalen, opgeven en afmelden na de sluitingsdatum = betalen.

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 20:16

HedwigG schreef:
waar moet je heen?


Boerakker Lachen

Ik ga dus nu wel heen, had eerst geen vervoer, maar dat is nu geregeld...

Bedankt voor de antwoorden !

:){

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:13

ik sta ook op de wachtlijst.. mag er niet meer bij ze zullen nu ook wel niet meer bellen Tong uitsteken wel jammer hier zijn alle wedstrijden afgelast 3 in 1 week!

*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers