wedstrijddebuut Heideconcours

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

wedstrijddebuut Heideconcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 10:05

Vandaag was het weer zover, na anderhalf jaar niet meer op wedstrijden te zijn geweest had ik vandaag op de Edese Hei, een wedstrijd.
De dagen ervoor toch een beetje zenuwen en vandaag was het helemaal erg. De vorige wedstrijden gingen niet zo goed, maar dat kwam ook door de voorbereiding met Max.
Ben nu toch wat serieuzer met hem aan het werk en dat werpt zijn vruchten af. Haha!

Doordat er een ringmeester ontbrak en alles eigenlijk een beetje door elkaar liep ben ik erop tijd opgegaan. Daardoor had ik hem een beetje leeg gereden en werden mijn proeven eigenlijk heel erg mat.

Hij was super braaf in zijn proeven, totaal niet kijkerig. Ik was ook heel erg opgelucht toen ik klaar was en dat hij zich heel erg goed heeft gedragen.

Mijn punten vielen me ook niet tegen, in de eerste proef had ik 145 en in de tweede proef 152. Gelukkig stond er genoeg commentaar op de coupons en kan ik daar mee aan de slag.

Tijdens de wedstrijd een mini-meeting met Tallie. Ze kwam speciaal naar mij kijken en ik voelde me heel erg vereerd. Tallie bedankt en we spreken elkaar snel weer om iets af te spreken om even bij jou "paardje" Knipoog te komen kijken.

Ik heb me al weer voor een aantal wedstrijden opgegeven, mijn volgende wedstrijd is op 19 september in Zoelen, heb de smaak in ieder geval weer te pakken.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 10:58

Nou fijn toch, om n relaxt debuut te maken!
Ik was ook nog even op t heideconcour gisteren, maar het liep echt allemaal door elkaar heen. Er was volgens mij wel n ringmeester maar die had geen idee, welke klasse in welke ring werd gereden en wie de deelnemers waren dus dat hielp niet echt Knipoog

Veel succes in Zoelen en hopen dat je dan ook lekker n wp meepikt!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:03

Was in derdaad leuk om je even gemeet te hebben suus..

Was alleen even zoeken wie je was, want ik wist alleen maar dat je een bruin paard had en dat je als nr. 16 moest starten...

Binnenkort moet je echt eens naar mijn "pony"komen kijken Haha!

jipkip

Berichten: 803
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:52

leuk dat je debuutje voor jou gevoel niet zo slecht ging! ik ben ook op heide concours geweest, maar dan op 21 augustus.. (jij eerder toch)? en heb je je alweer ingeschreven voor een volgende wedstrijd?

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 10:01

jipkip schreef:
leuk dat je debuutje voor jou gevoel niet zo slecht ging! ik ben ook op heide concours geweest, maar dan op 21 augustus.. (jij eerder toch)? en heb je je alweer ingeschreven voor een volgende wedstrijd?


Nee ik ben afgelopen zaterdag geweest op het heideconcours. De paarden waren een weekend later.
Ik heb me al weer opgegeven voor de volgende wedstrijden.
Eerst Zoelen 19 september en dan een week later Arnhem, de Waterberg.
In ieder geval heb ik de smaak weer te pakken.
Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:05

Ik ben ook nog geweest afgelopen zaterdag..
Als je nog een bruinschimmel met een witte vlek hebt zien lopen (die het leuk vond om af en toe een sprintje te trekken Schijnheilig ) tussen 1-2 uur, was ik dat.

Dit was mijn zesde buitenwedstrijd in de L1, weer 2 wp erbij en heb nu 12 wp dus dat ging wel goed. Hoewel hij wel wat bang was, doordat de ringen zo dicht op elkaar stonden. Maar de bodem was super voor elkaar. OK dan!

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 16:17

De bodem was zeker super, maakte me nog wel veel zorgen omdat de ring waar ik eerst moest rijden bij de vrachtwagens was en dicht bij de springring.
Maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen.
Ik moest om 15 uur en zat er al toch vroeg op.
Je bent me niet opgevallen.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:26

je zat er zeker te vroeg op Boos!
Ik maar bellen en bellen..... Knipoog

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 09:52

Nextdomino schreef:
De bodem was zeker super, maakte me nog wel veel zorgen omdat de ring waar ik eerst moest rijden bij de vrachtwagens was en dicht bij de springring.
Maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen.
Ik moest om 15 uur en zat er al toch vroeg op.
Je bent me niet opgevallen.


Ik ben helemaaal aan de andere kant, tegen de bosrand, gaan rijden.
Daar was het nog lekker rustig.
Maar hoeveel punten had je?

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 12:12

essie79 schreef:
Ik ben helemaaal aan de andere kant, tegen de bosrand, gaan rijden.
Daar was het nog lekker rustig.
Maar hoeveel punten had je?


Ik had voor de 1e proef 145 en voor de 2e proef 152.
Ik was heel erg tevreden.