Rabobank Talentenplan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belli

Berichten: 806
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 15:25

Ik heb al veel gehoord over het Rabobank talentenplan, maar hoe zit dat eigenlijk Verward , want ik zie meestal de wedstrijden waar de reeds geselecteerden al inzitten . En is het mogelijk om als Belgische daaraan deel te nemen, want in België zelf krijg je niet echt zoveel kansen omdat de paardensport daar ook niet zo populair is als in Nederland Huilen ... Ik ben van plan om vanaf volgend jaar tegen februari - maart aan te starten in Nederland Haha! , maar wil iemand me uitleggen hoe dat eigelijk werkt met het talentenplan enzo...

alvast bedankt!!! OK dan!
Groetjes *LOL*

Isabelle Cool

LETS

Berichten: 2743
Geregistreerd: 01-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:22

Je rijdt een wedstrijd waar ze een rabobank talentenrubriek hebben, (ik geloof dat met de nieuwe regels dit alleen nog in de Z is,)als je die wint krijg je een brief, formulier en wat spullen (dekje, jas enz). dan vul je het formulier in en krijg je een brief terug dat je uitgenodgid bent voor de seletiedagen. Daar ga je heen en dan hoor je na ongeveer 4 weken of je door mag naar de wintertrainingen en eventueel nog verder. Kijk even op http://www.knhs.nl -topsport-rabobank taletenplan, daar staat info op.
Ik hoop dat je er iets aan hebt! Lachen veel succes verder! Pling

Rosalie123

Berichten: 1872
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Peize (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:01

De beheerders van onze manege, hun dochter, Annemiek Wieken heeft ook in het Talentenplan gezeten. Ik ben eens met haar op buitenrit geweest, en heb er wat over gevraagd:
Als je er dus eenmaal inzit, krijg je een bedrag. Dat bedrag mag je niet uitgeven aan een zadel of dergelijke, maar dat moet je uitgeven aan lessen enz.
En elke keer als ze zeg maar bij elkaar kwamen kregen ze een hoop 'gelul' van een man. De paarden kwamen er bijna niet aan te pas.
Wat ze wel erg gezellig vond, was de avond wanneer het Rabobank Talent Van Het Jaar werd uitgeroepen. Toen moest je in galakleding enzo.

Dit heb ik gehoord hoor, ik weet niet of het allemaal echt zo is. Er zijn vast wel mensen die het anders hebben ervaren.

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:56

Het paard waarmee Annemiek Wieken in het Rabobank Talentenplan kwam komt oorspronkelijk uit Winterswijk of niet?

Melanie15
Berichten: 2702
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Slagharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:02

LETS schreef:
als je die wint krijg je een brief, formulier en wat spullen (dekje, jas enz).

Die jas krijg je niet altijd, als je pakket is samengesteld door de knhs krijg je alleen n tas en n dekje, is t pakket samengesteld door de rabobank dan krijg je wel een tas, dekje en jas

Belli

Berichten: 806
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 12:10

Thx voor de info!!!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:34

Een vriendin die bij mij in de les reed die zit bij het rabobankt talentenplan.
(of zat, ze is verhuist en spreek haar niet zoveel meer).

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 17:00

Belli schreef:
Ik heb al veel gehoord over het Rabobank talentenplan, maar hoe zit dat eigenlijk Verward , want ik zie meestal de wedstrijden waar de reeds geselecteerden al inzitten . En is het mogelijk om als Belgische daaraan deel te nemen, want in België zelf krijg je niet echt zoveel kansen omdat de paardensport daar ook niet zo populair is als in Nederland Huilen ... Ik ben van plan om vanaf volgend jaar tegen februari - maart aan te starten in Nederland Haha! , maar wil iemand me uitleggen hoe dat eigelijk werkt met het talentenplan enzo...

alvast bedankt!!! OK dan!
Groetjes *LOL*

Isabelle Cool



In België kun je een topsportstatuut verkrijgen (heel handig, ik hoef bijna nooit naar school).
Om in Nederland te starten als Belg heb je wel toestemming nodig...
En ik raad het je niet aan om in Nederland te starten, de proeven zijn dan wel stuk-ken makkelijker. Maar de vlp vergeleken met het KNHS is heel wat beter. Ook als je hier op hoog niveau al hebt gestart, helemaal naar de B. In hier als je op hoog niveau al hebt gestart, hoef je pas vanaf 3 te starten.
Heb je een grotere voorsprong dan in de NED.
En ook de grootte van de paarden is onzin, hier heb je het dan toch veel beter.

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 17:54

mijn vriendin (12) doet regelmatig mee aan de rabobank talentenplan, ook is ze al vaak nederlands kampioen geweest.. Lachen Het lijkt me wel moeilijk om er voor uit gekozen te worden Ben dus ook super trots op haar *LOL*