Concours Benschop afgelast!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Concours Benschop afgelast!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 08:55

Helaas, ook mijn concour wordt afgelast vanwege de vele regenval, gister zaten we
al te twijfelen of het door zou gaan, vandaag was er dus een definitief besluit genomen!
Echt jammer, was ook Rabobank Talentenplan, wat ik echt altijd misloop Scheve mond
Terwijl het juist deze dag lijkt op te klaren Schijnheilig Naja, dan sparen we onze energie maar
voor de Nederlandse Kampioenschappen en gaan we er voor de volle 100% tegenaan! Haha!

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 09:19

Jah GVD Boos! Ik vind t echt zwaar balen! Ik stond met al klaar in me witte broek komt me moeder even aanzetten: Jah, t is afgelast! Boos!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:02

Danielle14 schreef:
Ik stond met al klaar in me witte broek komt me moeder even aanzetten: Jah, t is afgelast! Boos!


Haha stond jij al zo vroeg klaar in je witte broek? Haha!
Ik lag nog lekker te slapen toen er gebeld werd.
Tsja, het is wel jammer, maar wel begrijpelijk, heb ook geen zin in een kreupele pony omdat ik perse wedstrijd moest rijden.

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:09

Nej dat is wel zo.. Ik moest alles nog schoonmaken! Haha.. Daarom was ik zo vroeg..

PAMIE

Berichten: 52
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:44

Ik zou ook gaan rijden vandaag. Maar las hier op bokt dat het afgelast was,toen heb ik gelijk maar eventjes gebelt en het was dus echt zo.

Suzan17

Berichten: 34
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:23

Ik moest al vroeg rijden eigenlijk en was daar dus al met mijn paard! Toen ik daar aankwam hoorde ik pas van de organisatie dat het afgelast was! Ben er dus helemaal voor niks heen gereden!!!! Boos!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 15:27

Danielle14 schreef:
Jah GVD Boos! Ik vind t echt zwaar balen! Ik stond met al klaar in me witte broek komt me moeder even aanzetten: Jah, t is afgelast! Boos!


Bij mij ging het precies hetzelfde alleen zei me vader het Tong uitsteken Knipoog

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:34

Suzan17 schreef:
Ik moest al vroeg rijden eigenlijk en was daar dus al met mijn paard! Toen ik daar aankwam hoorde ik pas van de organisatie dat het afgelast was! Ben er dus helemaal voor niks heen gereden!!!! Boos!


Zo, dat is behoorlijk l*llig. Kan me voorstellen dat ze niet alles op tijd konden afbellen, maar vooral als je van ver moest komen is het knap vervelend.


Laatste Nieuws: Concours wordt naar volgende week zaterdag verplaast.

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 14:03

Manon schreef:
Laatste Nieuws: Concours wordt naar volgende week zaterdag verplaast.


En dan kan ik niet meedoen, want ik heb Nederlandse Kampioenschappen, wel jammer
dat ik niet met Benschop kan meedoen, had er best zin in... Evenals Danielle14 die gaat
dan ook naar de NK. Achja, volgend jaar maar weer Schijnheilig

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:05

Mijn zusje zou ook meedoen.. maarja helaas. Volgende week zaterdag heb ik ook concours dus dan kan mijn zusje niet.. Vind het trouwens wel raar dat wij niks gehoord hebben.. We hebben het op de site van startlijsten.nl moeten lezen dat het afgelast was.. En nu moeten we zo lezen dat het naar volgende week zaterdag word verplaatst, beetje vreemde gang van zaken..

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:17

Ja, ik denk dat ze niet iedereen persoonlijk kunnen bellen, en dat daarom naar de vereniging gebeld is. Op Startlijsten.nl staat nu hoe je verder nog op kan geven enzo.

Wel jammer dat het niet door kon gaan, het was verder gisteren een super mooie dag!

blondytjuh

Berichten: 50
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: benschop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:28

haha...zelfs ik was al op het terrein toen ik het hoorde!!
terwijl het bij mij thuis was!
toen ben ik maar vast op het terrein gaan oefenen voor afgelopen weekend dat was wel mazzel voor mij!
overigens was het afgelopen zaterdag wel leuk geworden...
vond het nu alleen te heet...ook altijd wat! Knipoog

blondytjuh

Berichten: 50
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: benschop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:30

Manon schreef:
Wel jammer dat het niet door kon gaan, het was verder gisteren een super mooie dag!


maar het land was toen wel heeel nat hoor...anders hadden ze het
hele land kapot getrapt en hadden onze paarden een hele tijd niet naar
buiten gekunt...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:30

blondytjuh schreef:
maar het land was toen wel heeel nat hoor...anders hadden ze het
hele land kapot getrapt en hadden onze paarden een hele tijd niet naar
buiten gekunt...


Ja, düh, dat had ik zelf ook wel bedacht, bij ons was het precies hetzelfde. Ik bedoelde dus: jammer dat het land zo nat was, anders was het een mooie dag geweest


Maar BTW, oud topic, wedstrijd is al bijna een week geleden. Haha!
Hoe had jij gereden dan?

blondytjuh

Berichten: 50
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: benschop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:52

nou sorry hoor...gewoon verkeerd begrepen!
ik dacht dat jij bedoelde dat de wedstrijd wel gewoon door had kunnen gaan door het mooie weer sorry hoor... Verward

maar die van mij was in de ochtend bij de paarden 1e met 167 punten...was maar 1 proef.
in de middag 154+
en met springen een weigering.
en 1e met het bixieparcours, met een klein meisje dat mn paard ff had
geleend.. Lachen

en bij jou???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:59

In de belgische krant het laatste nieuws stond een gruwlijke foto van een engelse ,die verongelukt met haar paard. Het paard springt over of in een waterbak ,valt en zij ligt er onder ,morsdood.Over het paard staat niks maar als je de foto's bekijkt zal hij zijn baasje gevolgt zijn.Onderzoek zou uitwijzen dat de bodem te slecht was.
Dus wees maar blij thuis ,en denk dan maar aan, ik geloof dat ze carolien Patton heete ik dacht ,45 jaar oud geworden.