Concours Bathmen afgelast!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Concours Bathmen afgelast!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:06

Niet dat ik mee zou doen, maar toch Haha!
Ik hoorde het vanavond en ik dacht, misschien doe ik er iemand nog een plezier mee om het alvast te melden Schijnheilig

Dus Vora, nu hoef je niet zo vroeg je bedje uit Tong uitsteken Clown


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:49

Ik las het op de site en baal best wel.Ik heb al betaald en alles hopelijk krijg ik mijn coupons en startgeld terug. Ik heb al geprobeerd te bellen maar de mobiele nummers zijn allemaal van de site gehaald.
heb nu een nummer van het secretariaat maar daar krijg ik geen gehoor.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 20:55

Het is ook net vanmiddag pas bekend geworden, ik hoorde het op les van Loes Cevaal......ken jij die niet toevallig Verward Zij geeft dacht ik ook les aan de rijvereniging/ponyclub van bathmen Verward

Ik vind het ook altijd jammer als er een concours wordt afgelast, hoe slecht het weer ook is en het is altijd zo'n gedoe eromheen ivm je coupons en het startgeld

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:58

oliebol, Murdock liep echt toppie vanmorgen met de les.
Ookal moest ik vroeg mijn bed uit, toch baal ik wel.
Loes geeft inderdaad les bij Bathmen. Vanmorgen wist ze het nog niet trouwens.

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 21:02

Vora schreef:
Vanmorgen wist ze het nog niet trouwens.

Haha ik heb lekker het eerst het nieuws en ik doe geeneens mee Tong uitsteken klopt hoor, vanavond (18.15 uur)werd ze gebeld door Wouter en hij meldde dat het concours niet doorging want het gras moest nog gemaaid worden en er was iemand overleden Verward

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:05

dat gras hadden ze vorige week ook kunnen maaien maar als er iemand overlijd tja daar is niets aan te doen.

Ik ken Loes niet maar ik woon pas sinds een jaartje in Bathmen dus ken hier nog maar weinig mensen. ben ook niet lid van de lr bathmen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:07

Wha balen!!!!!!!!!!! Nou ja niets aan te doen.

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:09

Die man was een tijdje terug al overleden en de club mocht van zijn zoon het land blijven gebruiken. Dus inderdaad had hij het gras eerder moeten maaien, nu is het te nat en kan hij er niet op. Ik wist wel dat Loes sterke vermoedens had dat het niet doorzou gaan hierdoor. Maar niet of het daadwerkelijk was afgelast.
Inderdaad wel Oliebol Haha!

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 21:11

Zo precies weet ik het ook weer niet hoor, je moet ook altijd het laatste woord hebben hé Vora Boos! Clown Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:18

Ik was een tijdje terug ook op het ponyconcour toen was de bomen ook erg slecht, wel gemaaid, maar door de regen gewoon echt slecht.

Ook als ze het nu hadden gemaaid had je weer een enorme blubber bende gekregen. Denk dat het weinig had uitgemaakt, tuurlijk als ze het hadden gemaaid was er meer zekerheid dat het concour door gaat, maar als er nog meer regen komt de komende dagen hadden ze het op het laatste moment wss wel afgelast.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:17

Tuurlijk als het zo'n slechte bodem is, is het fijn dat ze het aflassen maar als ze het aflassen omdat ze het gras niet gemaaid hebben vind ik dat echt een blunder.

Ik heb het startgeld al betaald en ben 2 coupons kwijt krijg ik beiden terug?en dat is nog niet het ergste via via moet je horen dat het niet doorgaat en zelf zijn ze tel. niet te bereiken.Vind dan op z'n minst dat je de deelnemers zelf even op de hoogte kunt stellen.Hoeveel mensen zijn er wel niet die geen internet hebben en straks voor jan banketstaaf op het concour staan?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:21

Misschien worden jullie nog gebeld, Kim?

Bij ons is het 2-daagse concours in Heemstede ook afgelast, maar daar hebben ze iedereen keurig afgebeld.
Ik werd zelfs 2 x gebeld, 1 x als jurylid en 1 x als deelnemer *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:28

Ja, mooi balen weer!
Het is dat Nimber mij een pb had gestuurd. Ik had denk niet meer op de site gekeken. Wist mijn startijden nu wel. Haha!

Pff, eindelijk sinds een jaar ellende weer voor het eerst straten... krijg je dit...
Nou Fitz, dat is wel erg netjes Haha!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:56

Nou Fitz het is dat ik het gister viavia hoorde anders had ik nu al staan vlechten. Ik moet morgen starten en ga zometeen naar een paardkijken,morgen moet Lodewijk naar een beurs toe dus ik had verder geen tijd gehad om er mee bezig te zijn.

Nouja had me een leukere afsluiting van de B voorgesteld en een afsluiting van het buitengebeuren Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:50

Dan heeft mijn bericht iig nut gehad Scheve mond
Wel jammer ja, als je dit concours had ter afsluiter van je klasse en het buitengebeuren, dan heb je vaak iets heel anders in gedachten

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:50

Jaike schreef:
Het is ook net vanmiddag pas bekend geworden, ik hoorde het op les van Loes Cevaal......ken jij die niet toevallig Verward Zij geeft dacht ik ook les aan de rijvereniging/ponyclub van bathmen Verward

Ik vind het ook altijd jammer als er een concours wordt afgelast, hoe slecht het weer ook is en het is altijd zo'n gedoe eromheen ivm je coupons en het startgeld


Loes Cevaal ken ik ook op mijn oude ponyclub de bergruiterstjes in holten heb ik een paar keer van haar les gehad.. en van wouter raamsman. die is ook onze hoefsmid. ken je die?? hij geeft ook springles heb ik ook wel eens les van gehad.. ik denk trouwens wel dat je je coupons en het startgeld gewoon terug krijgt dit hadden wij toen ook in heeten dat ging toen ook niet door we kregen gewoon alles terug..

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

Lermy
Berichten: 896
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:58

Misschien niet echt intressant meer, maar het gras is wel gemaaid. Ze hebben eergister de hooibalen van het land gehaald en de ringen zijn ook al uitgezet. Maar wat er dan aan de hand is??

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 18:24

ladyenpippi schreef:
Loes Cevaal ken ik ook op mijn oude ponyclub de bergruiterstjes in holten heb ik een paar keer van haar les gehad.. en van wouter raamsman. die is ook onze hoefsmid. ken je die?? hij geeft ook springles heb ik ook wel eens les van gehad.. ik denk trouwens wel dat je je coupons en het startgeld gewoon terug krijgt dit hadden wij toen ook in heeten dat ging toen ook niet door we kregen gewoon alles terug..


Ja Wouter ken ik ook!
Dat wordt waarschijnlijk ook mijn hoefsmid Haha! Ik wist niet dat hij ook les gaf, maar hij is de vriend van Loes Knipoog

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:52

Lermy schreef:
Misschien niet echt intressant meer, maar het gras is wel gemaaid. Ze hebben eergister de hooibalen van het land gehaald en de ringen zijn ook al uitgezet. Maar wat er dan aan de hand is??


Die wáren uitgezet neem ik aan. Nu niet meer toch? Verward

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:12

Ze hebben een hoofdterrein waar het springen en de Z ringen zijn en een terrein voor de rest van de ringen. Dus waarschijnlijk is het ene terrein wel gemaaid en klaar en het andere niet.

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:36

Jaike schreef:
Ja Wouter ken ik ook!
Dat wordt waarschijnlijk ook mijn hoefsmid Haha! Ik wist niet dat hij ook les gaf, maar hij is de vriend van Loes Knipoog


wouter is al jaren onze hoefsmid Haha! hij gaat echt heel goed met andere paarden om!! mijn paardje wou eerder nooit stilstaan met de hoef uitkrabben. maar als wouter er al aan komt met zijn bus.. dan weet ie het preccies.. Haha! als wouter naast haar gaat staan tilt ze al zo haar voet op echt heel grappig en dat doet ze nooit bij mij.. en hij kan ook super goed les geven in het springen.. mijn lady voor een paar jaar geleden. kon ze nog niet goed springen maar toen bij wouter heb ik er echt heel veel van geleerd!! Haha! en dat hij de vriend van loes is wist ik al Knipoog en wij kopen bijna al onze paarden spullen bij loes.. bijna alles wat ik heb komt van loes.. zeer goede spullen hebben hun!

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:46

Loes en Wouter zullen blij zijn met deze extra reclame Haha!

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 04:07

Lermy schreef:
Misschien niet echt intressant meer, maar het gras is wel gemaaid. Ze hebben eergister de hooibalen van het land gehaald en de ringen zijn ook al uitgezet. Maar wat er dan aan de hand is??


Die waren uitgezet..... gister toen in naar de manege in Gorssel ging om te rijden reden de witte hekjes voor me die van Bathmen weer naar Gorssel verhuisden...

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 13:46

Vora schreef:
Loes en Wouter zullen blij zijn met deze extra reclame Haha!


Haha, dat denk ik ook wel Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:13

Ik wil nog wel wat extra reclame voor ze maken hoor: http://www.lc-horseware.nl/ Knipoog

Maar eh... volgens mij ging dit topic over het concours in Bathmen, of zijn we er nu al over uitgepraat? Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 12 bezoekers