De tekst die behoort bij de kurmuziek van Ulla

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

De tekst die behoort bij de kurmuziek van Ulla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 13:51

Zojuist ontving ik deze mail van een Amerikaanse bokker.


Citaat:
Well, I sang Carmina Burana when it was first published in the US - and, while it is a fun piece to sing, I just can't see why ANYONE in their right minds would use it for advertising or a KUR - I mean, who wants to listen to HORNY MONKS TALK ABOUT THEIR (sometimes rather more than obscene) sexual desires????!!!!


Mijn vertaling.

Toen het nummer Carmina Burana voor het eerst in Amerika uitkwam, heb ik het een paar keer gezongen, het is een schitterend stuk muziek om te zingen, maar ik begrijp niet dat IEMAND die een beetje verstand heeft, dit gaat gebruiken voor reklame of een kur op muziek. Ik bedoel wie wil er nu luisteren naar de verhalen van geile monniken die praten over hun sexuele wensen (welke vaak nogal erg obsceen zijn).

Theo

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:17

Hahahahahahaha zou ze dit zelf ook weten Bloos!

lindaB
Berichten: 296
Geregistreerd: 30-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:30

Het gaat toch om t "deuntje" van het liedje. Als ze deze hit koos voor de tekst, zou ze in haar kur de zang niet weggelaten hebben Knipoog
Daarbij denk ik dat het zo is Theo, wat je zelf al zei: je moet originele muziek kiezen. Ik denk dat dit het ook is.. niemand heb ik er immers op zien rijden.

Nu moet je zelf niet aan de andere kant gaan schoppen, omdat iemand nu eens niet Simon and Garfunkel kiest Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:32

Ik vond d'r al zo raar kijken in die kür Haha! Extreme duivel

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 18:04

Citaat:
Daarbij denk ik dat het zo is Theo, wat je zelf al zei: je moet originele muziek kiezen. Ik denk dat dit het ook is.. niemand heb ik er immers op zien rijden.


Originele muziek, aan m'n hoela, als je acht jaar lang op dezelfde choreografie en muziek rijdt dan neem je het publiek niet echt serieus, en zo origineel is deze muziek helemaal niet. Maar goed het past wel by Ulla want het is meer dan eens gebruikt in diverse küren maar ook in diverse horrorfilms (meer dan welke muziek dan ook) , The Omen, Needfull Things etc.etc.etc.

Theo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:12