reactie van Ulla op goud van ANKY

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:36

Iedereen heeft voor zichzelf een bepaalde mening over een ander persoon. Of dat nou goed of slecht is doet er verder niet toe. En iedereen heeft zijn mening ergens op gebaseerd.

Gelukkig verschillen mensen nogal van elkaar, anders zou iedereen hetzelfde vinden en dan zou het nogal erg saai worden op deze aardkloot Lachen .

Alleen vind ik het zo jammer dat er mensen flink worden afgekraakt, zoals ik ook al eerder heb vermeld. Ik kan wel vermelden waar mijn mening op gebaseerd is maar daarvan krijg je alleen maar een oeverloze discussie die ook nog eens imo nutteloos is. Het gaat in dit geval niet om hoe leuk, lief en aardig Anky (of wie dan ook) is maar om de prestatie.

Misschien dat ik het er niet zo tactisch heb neergezet is eigenlijk ook een beetje gehaast gegaan. Daarvoor mijn excuses, dat is echt niet zo bedoeld Lachen .

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 08:52

ceasario schreef:
[image]


Dank je. I rest my case Haha!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 09:16

Marjolein schreef:
en toch kan ik Ulla best begrijpen, ze is de afgelopen 4 jaar nummer 1 geweest. niemand kon er aan tippen. Moeilijke tijd emt die doping affaire en dan mag je toch nog meedoen met de olympische spelen. Je rijdt een fantastische GP en staat 4% voor, Je spécial gaat minder en het jurylid dat je het minste punten geeft is natuurlijk de grootste boosdoener (net als diegene die de pluis microfoons in de plantenbakken hebben gelegd). Dan rij je een hele goede Kür maar wordt je toch achter zo'n blond nederlands grietje gezet dat pas 2 jaar op der springpaard rijdt. Tuurlijk ben je dan niet tevreden met je zilveren plak, je ging voor goud al 4 jaar lang. Die tegenslag verwerk je niet binnen een kwartiertje.
En over 4 jaar gaat t goud toch naar Imke met Lancet (zal de rest vand e wereld alvast hier op voor gaan bereiden)



die lancet wat een machtig paard is dat, die 2 komen echt heel ver! en van anky op der springpaard het is gewoon echt te fantastisch vol woorden haha ben helemaal blij en ulla, ze is een slecht verliezer want anky zou zo nooit reageren maar ook ik begrijp haar ook haar rusty stopt er nu mee

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:53

Nou met alle respect maar ik heb Anky toch ook wel eens anders gezien hoor, en dat is niet wat ik 'goed verliezen' noem. Maar nogmaals, ik vind dat niet raar, als je zo naar iets toewerkt mag je in mijn ogen best even norrig zijn. Of je nou Anky, Ulla of weet ik veel heet. Het is en blijft een heleboel spanning die van je af valt. Het zijn echt ook maar mensen hoor.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:16

Na de spelen mocht Rusty toch met pensioen? Ik kan me goed voorstellen dat Ulla emotioneel werd. Haar carriere met haar toppaard was voorbij, dat was de laatste proef die ze ooit heeft gereden. Ze zal op andere manieren moeten genieten van haar paard. Sommige mensen zullen op zo'n moment stralen, en andere zien het einde van hun carriere in zicht...
Anky leek zelf ook verschillende emoties te hebben. Ze hebben daar inderdaad 4 jaar naar toe gewerkt, en op zo'n moment wordt de spanning misschien net iets te veel.

Geaa

Berichten: 3626
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Ergens in het groenste dorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:16

aan de ene kant vind ik het echt goed dat anky ulla heeft verslaggen Tong uitsteken , maar tis ook wel jammer weer voor haar , maarja dat moet ze accepteren en dat zal wel niet makelijk voor haar zijn ,

Lemonlover
Berichten: 77
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:24

Ik vind het leuk dat je opeens Anky hoorde zingen..
Ze deed het echt goed.. Ze heeft het verdiend haha *LOL* *LOL* *LOL* Pling

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 09:37

Eeeh Lemonlover wij verschillen van mening. Ik vond gejank van Anky meer op een krakende plaat lijken Haha!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 09:45

Het was in ieder geval niet echt mooi zuiver, maar ik denk wel dat het niet verkeerd is dat Salinero haar stem hoort! Zeer geruststellend voor een paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 09:58

Ligt het nu aan mij,maar ik vond die Salat pas zuur kijken en keek ook best wel een paar keer flink bitscherig naar opzij, naar Anky.

Ulla was zichtbaar zeer teleurgesteld, misschien ook wel over de gereden proef. Toch ontdooide ze snel en zoals het plaatje laat zien, toch ook wel weer professioneel genoeg om een lach tevoorschijn te toveren. Dat gezicht van Salat, brrr. Ze heeft ook haar uiterlijk niet echt mee, zou haar graag een pinchet kado willen doen.

Ze hebben elkaar toch ook wel in de losrijring gezien. Toch ook wel gezien dat Anky haar paard goed voor elkaar had.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 10:44

Nou ik vond de proef van Salat ook niet beter dan die van die amerikaan voor haar. Toch werd ze hoger gepunt. Vreemd want ik vond hem er slordig uitzien.

Maarreh Russel, wat is een pinchet?????

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:17

Ik vond hem ook heel druk maar ze had wel een hogere moeilijkheidsgraad ik denk dat ze daardoor een hogere score had dan die amerikaan. Ik vond anky echt het beste, hoewel het niet mijn type paard zou zijn geweest. Maar ik vond de emotie die van haar gezicht af te lezen was geweldig! Dat zingen had voor mij niet gehoeven maar ach het is wel iets waar de mensen over babbelen he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:39

o jee, een h te veel. Bedoel dus pincet. Haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:00

russel schreef:
Ligt het nu aan mij,maar ik vond die Salat pas zuur kijken en keek ook best wel een paar keer flink bitscherig naar opzij, naar Anky.


Dat ligt echt aan jou ja, ze stond te huilen van blijdschap!

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:55

muiltje schreef:
Dat zingen had voor mij niet gehoeven maar ach het is wel iets waar de mensen over babbelen he

Dat zit gewoon in deze kur dus voor de meeste mensen was het niks nieuws hoor!

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:57

Russel schreef:
Citaat:
Ligt het nu aan mij,maar ik vond die Salat pas zuur kijken en keek ook best wel een paar keer flink bitscherig naar opzij, naar Anky.


Marieke schreef:
Dat ligt echt aan jou ja, ze stond te huilen van blijdschap!

Kijk, zo komen de praatjes in de wereld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:02

Marieke schreef:
Dat ligt echt aan jou ja, ze stond te huilen van blijdschap!

Dat viel mij ook al op.
Iemand anders zei laatst ook dat ze zo zuurpruimerig keek, ik heb de beelden van haar kur nog eens bekeken en daar gebeurde ook iets leuks. Toen de omroeper haar aankondigde deed ie dat met volle overtuiging en het Spaanse publiek reageerde met gejuich en applaus en dat toverde een lach op het gezicht van Beatriz en dat was nog voordat ze moest beginnen.
Bij de prijsuitreiking vond ik haar juist erg sympathiek, maar met haar donkere ogen en zware wenkbrauwen ziet ze er al gauw wat bars uit en dat is jammer.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:04

Kijk dat Ulla, boos gefrustreerd, teleurgesteld enzo is, daar kan ik heel goed inkomen. Maar ik vind het wat kinderachtig om het op de jurering te gooien, helemaal gezien dat over drie proeven, anky toch duide;ijk het sterkste reed en de minste fouten maakte. Ulla weet toch ook wel dat de zowel haar special als de kur vol met foutjes zaten!

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 18:25

Samsam schreef:
Maar ik vind het wat kinderachtig om het op de jurering te gooien


Yep daar ging het hier in eerste instantie in dit topic ook om, maar er wordt nogal afgedwaald naar andere zaken Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:28

Fasel schreef:
Nou ik vond de proef van Salat ook niet beter dan die van die amerikaan voor haar. Toch werd ze hoger gepunt. Vreemd want ik vond hem er slordig uitzien.

Dan heb je niet goed gekeken.
Brentina maakte enorm veel fouten in de wissel series, de fouten waren heel geroutineerd dus ook niet echt overduidelijk.

Ik had Brentina ook liever boven Salat gezien, ik vond de Kur muziek niet mooi, maar het pastte echt als een bus! Maar ja, fouten zijn fouten, en die moeten nou eenmaal afgestraft worden.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:00

Dat geloof ik meteen van je Sjuimpje. Ik heb ook niet echt verstand van dressuur op dat niveau. Ik kijk dus meer met ogen 'ziet het er mooi uit, gaat het gelijk op etc.'. En ik vond Salat een onrustige en slordige kur hebben. Overigens wel wat fouten van die amerikaan gezien maar ik heb niet echt een idee wat nu zwaarder telt enzo.