wanneer weer springen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 23:46

krijgen we dat........Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:55

Hmmmmm..... Wat moet ik morgen nu gaan doen dan Verward
Ik ga met mijn pennymeisje en pennypony wandelen in het bos *LOL* Daarna de pennypony eens een keertje los laten springen, kijken of ie dat ook kan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:56

Ga je ook pennyvlechtjes maken en dan saampjes de Bit lezen??

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:58

lies schreef:
Gunnen we de Belgen niet een plakje Ach gut
Brons voor Belgie, Gert-Jan en Wim goud en zilver dan.


Waarom moeten we ze dat gunnen? Zij wilde Jos zo graag, nou alsjeblieft, veel plezier met hem Nagelbijten / Gniffelen

We moeten het wel een stijgende lijn houden natuurlijk. Vorig jaar hadden we alleen maar zilver en goud, dan wil ik dit jaar wel brons erbij Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:59

Heb geen mooie strikjes voor de pennypony, dus dat wordt niks. Bit lezen lukt ook niet, alleen plaatjes kijken. Pennymeisje is nog maar 3 Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:01

annegti schreef:
Heb geen mooie strikjes voor de pennypony, dus dat wordt niks. Bit lezen lukt ook niet, alleen plaatjes kijken. Pennymeisje is nog maar 3 Haha! Knipoog

Voorlezen dan maar. Daarna nog even het Griekse sprookje van Salinero bekijken en dan is het alweer bedtijd Lachen.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:12

griekse sprookje van Salinero???? Zal de band met het springen van gisteren opzetten.... Dat vindt ze veel mooier. Ondertussen verzin ik wel weer een verhaaltje van paardje Pico.

Misschien gaat ze me wel weer les geven... Da's pas lachen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:13

Och hemel, direct moet je ook over kastelen van hindernissen springen...
Mijn tip: eerst les en dan pas video voor het springen, lijkt me beter voor je.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:45

Gerco mag niet meer starten. Er mogen er maar maximaal 3 per land door. Christian Ahlmann is ook klaar.

Rare regel eigenlijk, de beste 45 zouden toch gewoon moeten mogen starten, lijkt me wel zo eerlijk.

besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:36

Ja en alles begint gewoon op nul dus wie de finale wint is kampioen .
zo is de race nog helemaal open. de laatse die mag meedoen had tot nu 31 strafpunten en kan toch nog goud winnen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:02

annegti schreef:
Gerco mag niet meer starten. Er mogen er maar maximaal 3 per land door. Christian Ahlmann is ook klaar.

Rare regel eigenlijk, de beste 45 zouden toch gewoon moeten mogen starten, lijkt me wel zo eerlijk.

Eigenlijk bizar, maar het geeft anderen wel weer de kans om mee te rijden. Toch is het niet helemaal netjes tegenover de 4e mannen, die toch beter hebben gepresteerd dan de mensen onderaan het lijstje.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:57

annegti schreef:
Gerco mag niet meer starten. Er mogen er maar maximaal 3 per land door. Christian Ahlmann is ook klaar.

Rare regel eigenlijk, de beste 45 zouden toch gewoon moeten mogen starten, lijkt me wel zo eerlijk.


Hetzelfde toch met de dressuur. Heike Kemmer had zo'n 71% in de GP, maar mocht niet door naar de GPS.

Als je bij de eerste zoveel zit, hoor je er toch gewoon bij?! 4e man of niet...