Mijn coupon niet compleet!! lees even!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beauhanke

Berichten: 107
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Mijn coupon niet compleet!! lees even!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 09:54

Toen ik laatst op wedstrijd was in Bemmel kwam ik er na de prijsuitreiking achter dat de jury (schrijver) vergeten was om ( oefening) nr. 26 in te vullen! Dit is toen opgelost ze hebben er een 6 neergezet zodat de punten niet zouden veranderen! ( eerlijk gezegd vond ik dat Beaut er iets mooier uitzag dan een 6 Verdrietig maar ik begrijp het wel)

Gisteren ben ik weer op wedstrijd geweest en gebeurde mij hetzelfde!! Zijn ze weer nr. 26 vergeten in te vullen!!Alleen kwam ik er pas achter toen we terug naar huis reden! Volgende keer beter nakijken

Gebeurd dit jullie ook wel eens en wat doen jullie dan? Moet ik nog iets doen? Of gewoon laten gaan?

mira_92

Berichten: 52
Geregistreerd: 22-08-04
Woonplaats: westendorp, bij doetinchem, gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:57

dat is mij gelukkig nog nooit gebeurd. Was het trouwens de zelfde jury die 2 keer?

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:59

Je moet binnen een half uur na de uitslag (ik meen zelfs schriftelijk) bezwaar aantekenen.
Als onderdeel 26 niet is ingevuld betekent dat meestal dat er een onderdeel ergens boven niet is ingevuld. Ws zou dan onderdeel 25 je verzorging zijn en is er dus iets anders vergeten.
Eigenlijk moeten ze dan het gemiddelde cijfer van je proef nemen (kun je ook zien aan het percentage, en dat op de laaste plek invullen. Dus als je bijv. 64% hebt gereden, dan betekent dat idd dat er een 6 op het lege plekje moet komen.

beauhanke

Berichten: 107
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 11:59

mira_92 schreef:
dat is mij gelukkig nog nooit gebeurd. Was het trouwens de zelfde jury die 2 keer?


Nee het was niet dezelfde jury!!
Bedankt voor de reacties!

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:17

Hoeveel pr had je nu dan? nog een wp?.
Hopen dat het niet weer gebeurd!

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:10

Als je met dat vergeten punt erbij wel een wp zou hebben dan moet je ff belle naar de knhs maar als je toch geen wp hebt dan niet:)

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:33

heb zoiets ook ooit meegemaakt, scheelde bij mij de eerste plek in een selectiewedstrijd. ze hebben het wel aangepast en ooit nog een beker beloofd, maar die heb ik nooit meer gezien.
Altijd direct nakijken ter plekke!