Pavo en IAN starten vandaag.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:19

KPD: wereldkampioen Florencio wint halve finale

Erg verrassend was zijn overwinning niet, maar dat maakte het optreden van Florencio onder het zadel van Hans Peter Minderhoud in de halve finale van de competitie om de PAVO Cup niet minder imponerend. De zoon van Florestan I kreeg maar liefst 89,5 punt, royaal meer dan nummer twee Spargo (Krack C x Boreas), die met Theo Hanzon 82 punten verzamelde.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:24

Onze eigen Bokt-ster :

KWPN Paardendagen
26-08-2004: KPD: Rindorado leidt klassement zesjarigen
Veel succes voor ruiter Jur Vrieling en Stoeterij Gaesbeek uit Ruinen. Gaesbekers VDL Sarantos leidt de dans bij de vijfjarigen en stalgenoot Gaesbekers Rindorado (Indorado x Larane stb van Goodtimes)is voorlopig de beste bij de zesjarige springpaarden in hun competitie om de IAN Trofee.

De`met veel afdruk springende Rindorado bleef dinsdag in de eerste ronde dubbel foutloos en vandaag was hij de snelste nuller, waardoor de schimmel slechts twee plaatsingspunten verzamelde.
Twee plaatsingspunten meer heeft de vandaag als derde geëindigde Rancorde (Concorde x Lirmene elite van Calypso) van fokker K. van Santvoort en amazone Bianca Schoenmakers. BCO Romo (Carthago x Mubertha elite van Burggraaf) van f/e X. van Heertum en amazone Angelique Hoorn volgt op plaats drie. De vierde plaats in het tussenklassement wordt ingenomen door Ralvester (Calvaro Z x Esther elite pref prest sport-spr van Zevenster) van Geert Moerings. De KWPN-goedgekeurde hengst Rash R neemt de vijfde plaats in.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:43

GertJan schreef:
KPD: wereldkampioen Florencio wint halve finale

Erg verrassend was zijn overwinning niet, maar dat maakte het optreden van Florencio onder het zadel van Hans Peter Minderhoud in de halve finale van de competitie om de PAVO Cup niet minder imponerend. De zoon van Florestan I kreeg maar liefst 89,5 punt, royaal meer dan nummer twee Spargo (Krack C x Boreas), die met Theo Hanzon 82 punten verzamelde.


Ik word steeds nieuwsgieriger naar de punten die hij gaat krijgen in de hengstencompetitie van de komende winter......... Haha!:D:D

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:53

So Tuschinski gaat ook goed zeg!! Joepie! Haha!

Goh Sandreo 1???? Dat zegt meer over Happie als over Sandreo maar ja. Hij zal best veel verbetert zijn. Happie kan een knap staaltje sturen, die krijgt m achter wel aan de gang. Maar een mooie bok blijft t!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 18:55

Heeft iemand de startlijsten van de PAVO van morgenochtend al, ze staan nog niet op de KWPN site, de springpaarden wel.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:58

Mijn instructrice is ook door met haar 5 jarige zie ik niet.....

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:00

de startlijsten staan wel gewoon op kwpn.nl nu Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:00

De startlijsen staan er nu op hoor
Ik heb ze hier al geprint liggen.

Mijn instr. is ook door
Hopelijk kan ze morgen voor Sisther de Jeu eindigen en doorgaan voor beste merrie.

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:13

Sjuimpje schreef:
Hopelijk kan ze morgen voor Sisther de Jeu eindigen en doorgaan voor beste merrie.


Das een gave bok hoor! Goed paard!

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:31

CGJ12 schreef:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar de punten die hij gaat krijgen in de hengstencompetitie van de komende winter......... Haha!:D:D


Ze moeten hem natuurlijk eerst een beetje promoten voor ze hem goedkeuren.

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:23

CGJ12 schreef:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar de punten die hij gaat krijgen in de hengstencompetitie van de komende winter......... Haha!:D:D


Als ze een beetje slim zijn zetten ze andere juryleden neer met HC, is nog een klein beetje geloofwaardig dan

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:24

ik kreeg net te horen, dat schoentje van bokt kampioen is geworden bij de 6 jarige OK dan!

SUPER

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:27

Meer info Haha!

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:50

uitslagen op de KWPN site

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:34

KWPN Paardendagen
27-08-2004: KPD: Krack C en Sandro Hit drukken stempel op PAVO Cup vierjarigen
Spannend was de strijd om de PAVO Cup bij de vierjarigen dit jaar. Zeven paarden hadden zich geplaatst voor de tweede finaleronde, waaronder drie nakomelingen van Sandro Hit en drie van Krack C. Jazz leverde de zevende.
De KWPN-goedgekeurde hengst Sandreo (Sandro Hit uit Prettify van Flemmingh) behield zijn voorsprong en kreeg van beide gastruiters 90 punten. Daarmee had Hans Peter Minderhoud na Florencio zijn tweede PAVO Cup kampioen van de dag. Ook op de tweede plaats eindigde een KWPN-goedgekeurde hengst. Tuschinski (Krack C uit Kalinja ster pref van Pion) stond na twee beoordelingen nog op de derde plaats maar beide gastruiters waren zeer positief over de hengst. Suzanne Miesner had met hem de beste rit van de dag en Rien van der Schaft beloonde hem met maar liefst 95 punten. De bekende merrie Terlia (Krack C x Architect) was onder beide gastruiters wat gespannen. Ondanks dat verdiende ze bij van der Schaft 93 punten. “Indien ze door de juiste ruiter wordt opgeleid een ware belofte voor de toekomst.” Op de vierde plaats eindigde alweer een KWPN-goedgekeurde hengst, Trento B (Krack C uit Ciolita keur pref van Ramiro). Amstelland’s Tadassa (Sandro Hit x Silvano) eindigde, gereden door haar fokster Karen Galema, op een vijfde stek. Zesde werd de derde Sandro Hit nakomeling Touche (mv. Jazz), voor de Jazz dochter Tamarinde (mv Matador II).
Voor uitslagen zie Uitslagen - KWPN paardendagen


Echt super hoor Karen Galema, mijn instructrice, is als vijfde geëindigd achter al dat hengstengeweld en Terlia! OK dan!

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:12

rockey schreef:
ik kreeg net te horen, dat schoentje van bokt kampioen is geworden bij de 6 jarige OK dan!

SUPER


Klopt!
ik ben errug happy!! Haha!
maar dat begrijpen jullie wel Tong uitsteken

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:13

Jaaaaaaa bianca was weer TE goed Tong uitsteken Niet eerlijk Tong uitsteken

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:24

Jaaaaaa Tuschinski 2 de!! Joepie, flip flip flip!!! OK dan!

Ik dacht al dat ie zich nog wel opwaardeerde in het gastrijden! Dat dier geeft je vast een wereldgevoel! Super! OK dan!

En Schoentje gefeliciteerd! Lachen

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:06

Toevallig iemand heel erg zien meeleven op de tribune toen die balk omlaag kwam Schoentje Verward Cool Gelukkig was je uitgangspositie goed genoeg voor de overwinning.
Op naar Lanaken! (nog een fanclub nodig Schijnheilig )

Ik heb trouwens foto's van je met Rancorde (eigenlijk mijn zusje)
Daarna was de batterij van de digi op dus verder heb ik geen foto's

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:23

Weet iemand uitslagen van de 5 jarigen?

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:28

UIt mijn hoofd Luvdatossa dus pin me er niet op vast, maar volgens mij won Seabiscuit(larino x wolfgang) met 16 punten voor Savanna(oid), Mr blue x laudanum (17 punten).
Paard van Jur Vrieling dat aan kop ging voor de finale kreeg een fout op de sloot en duikelde omlaag. Verder waren er bij de vijf-jarigen maar weinig nulrondjes, ik geloof vijf.

Staan de uitslagen niet op www.kwpn.nl dan Verward

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:30

Nee, van de 5 jarigen niet......

Bij mij blokkeerd hij iig alles..... *zucht* volgens mij kan ik beter de compu even na laten kijken...

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:46

MrBlue x Laudanum was 2e ja met Rob van Bussel.

En Pieter-Martijn won.