tweede paard ernstig geblesseerd met springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:50

Cassidy schreef:
Argentinie ligt er na die val van de tweede persoon in het team helemaal uit. De ruiter werd echt gelanceerd...


Ja, als die geen flinke hersenschudding heeft, krijgt hij hem nooit meer.
Dat dat paard verder niets "leek" te hebben, verbaasde me trouwens meer. Ik heb nog niet vaak zo'n doodsmak gezien, waarbij het paard " vrolijk" op stond en verder rende.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:19

Vreselijk voor beide deelnemers, heb je je paard zo vreselijk goed in training en rijd je de Spelen gebeurd er zoiets Verdrietig Vreselijk om zo de spelen te moeten eindigen, peesblesures kosten heeeel veel tijd en het is nog maar de vraag of deze 2 paarden ooit nog op dit niveau kunnen springen..Zonde..heel erg zonde!!

Ik wens iedereen binnen deze teams veel sterkte! Vriendjes zijn?

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:12

idd echt vreselijk voor die franse en argentijnse deelnemer!! en natuurlijk voor t paard! 4 jaar lang (of nog langer!!!) train je en dan door zo'n rot grond..

vond t idd wel erg vaag dat de camera t niet wilde uitzenden.. die commentator had je idd ook niet echt veel aan Verward Scheve mond

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:32

Als dit bij Eventing was gebeurd dat had iedereen weer geroepen dat die sport maar afgeschaft moest worden. Nou is het bij springen en nou hoor je er niemand over. Ook bij dit ongeluk had het fout af kunnen lopen. Mischien hersteld de pees niet meer en dan gaat ie alsnog in de frikandellen.

Pops

Berichten: 2649
Geregistreerd: 28-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:10

Cookies schreef:
Als dit bij Eventing was gebeurd dat had iedereen weer geroepen dat die sport maar afgeschaft moest worden. Nou is het bij springen en nou hoor je er niemand over. Ook bij dit ongeluk had het fout af kunnen lopen. Mischien hersteld de pees niet meer en dan gaat ie alsnog in de frikandellen.


Heb je gelijk in! Er wordt altijd slecht gepraat over Eventing terwijl er niet alleen bij Eventing ongevallen gebeuren!!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:13

Cookies schreef:
Als dit bij Eventing was gebeurd dat had iedereen weer geroepen dat die sport maar afgeschaft moest worden. Nou is het bij springen en nou hoor je er niemand over. Ook bij dit ongeluk had het fout af kunnen lopen. Mischien hersteld de pees niet meer en dan gaat ie alsnog in de frikandellen.

Volgens mij werd er toch genoeg geklaagd over de bodem hoor!