Dit is pas echt balen zeg.............

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spaikey

Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Dit is pas echt balen zeg.............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 21:31

ja ja morgen is het zover de Limburgse kampioenschappen. Ik ben er helemaal klaar voor tenminste dat dacht ik..................... Kom ik vanmiddag op stal bij mijn paardje. Zegt mijn vader je moet de drinkbak effe schoon maken Samira heeft erin gepoept. Had hij nog niet gedaan het paard stond op de weide te genieten van het zonnetje. Ik denk okè dat doen we wel even zo gebeurt zo gedaan. Kijk ik in d'r voerbak hè ze had vanochtend het voer niet helmaal op gegeten lag nog wat muslie in, nou ja zal wel door de vuile drinkbak komen als ze zo op stal komt zal ze alles wel opeten. Niet dus. wat blijkt nu ,ik denk dat ze echt last heeft van haar tanden ze kan bijna geen krachtvoer meer eten gelukkig eet ze nog wel hooi. Straks gewoon gevoerd, dacht ik ga vanavond nog wel effe terug om te kijken of ze heeft gegeten. en ja het hooi was allemaal op..................maar ja de brokken dus niet allemaal. Ik heb de brokken maar nat gemaakt zodat ze zacht worden en dan zal ze er wel aan beginnen hoop ik.ze moet toch krachtvoer binnen krijgen. Morgen toch maar effe de tandarts bellen en maar hopen dat ie snel kan komen.

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:38

Kop op misschien valt het wel mee. Mijn paardje eet slecht als de silo net is bijgevuld. Vind er dan een ander luchtje aan zitten en moet niks meer.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:40

ja,ik hoop voor je dat het goed komt!!!kun en ga je morgen nog wel starten dan?

Spaikey

Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:12

Ja ik ben nog wel gestart ja. Paard was toch niet helemaal lekker vandaag. Maar ben toch nog 14de geworden van mijn ring. Ach ja volgende keer beter. ben overigens wel tevreden over hoe ik had gereden.

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:25

nou toch gefeliciteerd!

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:36

mag je door naar de zondag? Als je zelf maar tevreden bent, zeker als je niet zeker wist of je wel kon starten!!

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:04

toch gefeliciteerd! Knipoog

clavecimbel
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:14

nog gefeliciteerd

Spaikey

Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 19:46

Nee ik was niet door naar de zondag jammer genoeg, maar m'n paard was ook echt niet lekker.Ze had er ook nog diarree bij gekregen van de stress.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:01

Oh jeej dat is flink balen zeg! Als je ervan uit gaat dat je een wedstrijd hebt en je niet kan meedoen... welk klote hoor. Maar hoe gaat het ondertussen met haar? Eet ze weer een beetje dr krachtvoer op? en is de ta al langs geweest? Beterschap iig.

Spaikey

Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 18:05

Ja intussen eet ze weer gewoon haar krachtvoer op. De Tandarts zou gisteren komen maar die heb ik nog niet gezien. Dus moet hem nog maar eens bellen deze week.