Olympische spelen in Benelux in 2016?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:07

we kunnen t misschien wel alleen, maar ik wil belachelijke sporten als snel wandelen en sprint op de baan (die van theo bos) toch lieve rin belgie organiseren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:13

Ik vind het idee om de Spelen over de Benelux te spreiden echt geen verkeerd idee. Zo groot zijn die afstanden nu ook weer, en da's meteen een excuus om het openbaar vervoer eens echt onder handen te nemen.

Ik ga voor Benelux 2016! (en let op het aparte Don Schuffro vosje dat voor Zweden in de medailles loopt Schijnheilig )

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:31

Ben het helemaal met Zep eens! Haha!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:34

Ik emigreer acuut als dat plan doorgang vind.

Het is toch gvd te zot voor woorden!
De ziekenfondspremies moeten schrijnend omhoog ten koste van eigenlijk iedereen die het niet kan missen, en de meneren bobo's wensen ons op te zadelen met een heel kostbaar stukje sport omwille van het internationale mee doen en aanzien Boos!

Ik ben FALIKANT tegen, en ik beloof: ik emigreer zodra het waarheid is.

InekeP

Berichten: 281
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:45

Dees,
Ik kom je wel bezoeken...Welk land ga je heen? China?.........Ik blijf voor de sport...Nederland omtoveren in sportnatie. gewoon doen. *LOL*

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:13

Ineke, ge kunt me vinden in het zuiden van Duitsland of het midden van Spanje...
China is niet nodig om de Nederlandse belastingheffing van 2016, 2017, 2018, 2020 enz.. enz... 2035 enz enz... te ontlopen.

Sportnatie, leuk. Maar besef jij wel dat je dan de rest van je leven moet werken om die schulden weer weg te krijgen. Dus niet meer met pensioen op je 65ste, maar pas op je 72ste, en eh... nog meer van dat soort dingen.
Nederland, Belgie en Luxemburg kunnen het gewoon TOTAAL NIET betalen.

en ik ga niet mijn hele leven krom liggen omdat er een stelletje bobo's zichzelf belangrijk genoeg vinden om mee te willen doen met de echt grote jongens

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:38

hmm aan de ene kant ben ik voor qua werkgelegenheid, betere beveiliging, openbaar vervoer en sportaccomodaties. Kan dan ook eens van dichtbij de dressuur volgen. Maar de balans van het kostenplaatje is mij toch te groot. Daarom liever niet niet de spelen in ons klein Belgenlandje. Vind het trouwens belachtelijk dat slecht 1 stad de spelen mag organiseren. De kleinere landen zouden dan ook eens in de belangstelling staan als ze mochten samenwerken met 3 bevoorbeeld.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:40

Hmmm in de Benelux....... lijkt me een strak plan Haha! Haha! Haha!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:52

ceasario schreef:
Wie hoest die 8 Miljard Euro op.
Ik denk jullie generatie.
Tegen die tijd met de indexverhoging niet piepen over bezuinigen.


Hmm.. ik heb een beschadigde long (nee niet door roken dat heb ik nooit gedaan) en hoest dag en nacht.
Tot mijn grote frustratie hoest ik desondanks nog seeds geen geld op Boos!

Maar zodra het lukt en ik een paar miljoen voor mezelf bij elkaar heb wil ik best aan dat geld voor de OS beginnen hoor! *LOL*