Achter de schermen

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Charmaine

Achter de schermen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 22:05

Afgelopen zaterdag, 14-08, was het zover. Bij ons op stal hadden we een landelijke dressuurwedstrijd voor paarden. Aangezien ik secretaris ben van onze vereniging, was er een hoop te regelen voor mij!

Het begon al aan 't begin van het jaar met vraagprogramma's...Nu moet je weten dat ik pas sinds januari secretaris ben, dus alles was nieuw. Mijn medebestuursleden hadden er ook niet veel kaas van gegeten, maar uiteindelijk is alles gelukt.

Na 1 stressweek met heel veel telefoontjes ( ik wil vroeger, ik later, klasse hoger, klasse lager ) was de startlijst compleet. Het was nog even de vraag of het allemaal wel door zou gaan, vanwege de hoeveelheid water die vrijdagavond viel, maar de pensionhouder ( Piet ) vond dat het wel kon. We hebben zaterdagmorgen maar een stuk of 4 auto's het terrein op hoeven trekken, dus dat viel mee. De ( 4 ) dressuurringen lagen er overigens prima bij. Nog een tikkeltje glad 's morgens, maar dat was al snel weer opgedroogd. Ook de 2 improvisatieringen kwamen door de keuring van de KNHS-vertegenwoordiger.

Nadat ik om 9.00 uur als eerste van start ging in de klasse B ( 166 en 167+ en 5e!!!! ), ben ik de rest van de dag het hok ( rekenkamer ) niet meer uit geweest. Het was supervermoeiend maar ook heel leuk om te doen. We hadden 93 combinaties en volgend jaar verwachten we er meer, dus dan ga ik wel wat hulp inroepen, want dat red ik niet meer alleen hoor!!

Het meeste wat me bij is gebleven, zijn wel de juryleden. De B-jury's waren ontzettend blij met hun groep. Ze konden hoge punten kwijt, je had ze moeten zien! Stonden helemaal te stralen! De rest van de juryleden ( L1 t/m M2 ) waren iets minder te spreken over het niveau. Dat was wel jammer. Je hoorde op de gang al dat de deelnemers vonden dat er laag gejureerd was, maar de juryleden waren echt heel verdrietig over het niveau. Grappig was ook dat, zodra ze klaar waren, ze vroegen naar de punten van de andere jury, even checken of ze het wel goed gedaan hadden! Gelukkig was de score ongeveer hetzelfde. Je kijkt dan toch heel anders tegen zo'n jurylid aan.

Gelukkig veel complimentjes gekregen over de organisatie en het terrein, van deelnemers en juryleden. OK dan!
Ik heb er weer een hoop van opgestoken! Wel blij dat het nog een jaar duurt, voordat ik weer aan de slag moet. *LOL*

SplashIsLief
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:03

Hé, wat een belediging dat mn pa (medebestuurslid) er niks van bakt Boos! pas op he Tong uitsteken
En krijg ik niet eens een plaatsje in je verhaal als voorlezer Verdrietig
Voor de rest wel leuk verhaal hoor OK dan!

Nuut :+: Een weg met hobbels, maar wat ben ik gek op jou
Splash
Ik zal mijn liefde sturen op stralen van jouw zonneschijn

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie