wie zijn de australische ruiters?

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

boeflover

wie zijn de australische ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 22:09

en dan vooral de gene die dressuur doen. die dit jaar naar de OS gaan. ik heb van mn mailvriendin een T-shirt gehad met een handtekening van iemand die waarschijnlijk bij het Australische team zou komen(was toen nog niet zeker). Ene Maurice Bruce
weet iemand het?

Zandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:27

Volgens deze site (http://smh.com.au/olympics) schijnt dit de volledige Australische selectie te zijn, maar ik heb het idee dat er toch het e.e.a. ontbreekt. Volgens mij is er namelijk een geheel Australian 'showjumping' team...

EQUESTRIAN
Mary Hanna (Vic) Dressage

Erica MacMillan (Qld) Dressage

Tim Amitrano (Qld) Jumping (subject to outcome of appeal by Andrew Inglis in CAS)

Olivia Bunn (NSW) Eventing

Phillip Dutton (NSW) Eventing

Andrew Hoy (NSW) Eventing

Rebel Morrow (NSW) Eventing

Stuart Tinney (NSW) Eventing

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:39

Mary Hanna vervangt Kirsty Oatley-Nist, wiens paard Quando-Quando tijdens CHIO Aken niet in vorm bleek te zijn. Dit paard heeft een erg zwaar seizoen achter de rug vanwege alle kwalificatiewedstrijden en krijgt nu rust. Mary Hanna rijdt het paard Limbo, waarmee ze ook op de OS in Atlanta en Sydney aan de start is gekomen.

(Bron: De Paardenkrant 23/07/04)

Maurice Bruce gaat dus blijkbaar niet naar de OS. Ik heb wel een foto van hem gevonden: http://www.eques.com.au/dressage/april2 ... /page3.htm

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie