Weer eens wedstrijdverslag, nieuwe Crack + Boas!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26506
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Weer eens wedstrijdverslag, nieuwe Crack + Boas!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 18:25

En ja, weer eens verslag van mij. Lang geleden, dus het moet kunnen. Vanmorgen eerst Boas gestart in Wijnbergen..

HALLELUJA wat een rottereinen Stoom uit je oren Het was echt zwaar, omgeploegd (was meer zand dan wat anders) maar wel vrij droog. Zowel Boas als ik waren na de 1e M1 proef al kapot. Ging best netjes. Kom bij de jury, waarbij ik gelijk een groot compliment kreeg over mijn manier van rijden (oei Haha!:D) en mijn uitgestrekte stap. Of ik alsjeblieft zuinig wilde zijn op een pony met zo'n goede stap, want een 8 geven voor uitgestrekte stap wilde ze wel vaker Haha! De 1e proef resulteerde in 157 punten.

Daarna even gestapt op het losrijterrein, toen weer even wakker gemaakt en de 2e proef in. Dit was tot nu toe echt mijn beste M1 proef ooit, al heb ik hogere punten gehaald. Hij viel eindelijk eens NIET uit de contra, bleef supersupersuper regelmatig in de middendraf en strekte echt mooi. En ja.. ach... jammer dat het weer zo'n zware ring was Tong uitsteken Deze proef resulteerde in 156.

Daarna Boas naar huis gebracht, verzorgd en lekker op stal gezet.

En nu komt het Tong uitsteken 2 maanden geleden ben ik op een Welsh B pony gaan rijden. Een vosmerrie van Lindehoeve's Sebastiaan, genaamd Sally. Aka Little Salinero *mijn vader in actie* Vork

Ook LS moest eraan geloven, ze moest zomaar in de trailer mee naar wedstrijd en uitkomen in de groen dressuur. Voor het opzadelen nog even mijn instructrice foutloos rond zien springen op het paard van Bendetje hier. Een 4jarige Ferro x Farmer. Uiteindelijk werd Corine hiermee 1e in het B springen van de paarden, met 2 foutloze ritten en 55 stijlpunten! Super OK dan!

Intussen was de prijsuitreiking van het ochtendprogramma ook bezig. Met de 157 was ik 3e, helemaal tevreden dus!

Met Boas heb ik nu 6 winstpunten in de M1, we zijn volgens mij nu ECHT uit onze dip!

Daarna Sally opgezadeld, wat ze heel indrukwekkend vond. Want, zo'n wit dekje was wel heeeel eng Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Hoe erg ze ook onder de indruk was, en reken maar dat ze dat was, want elke keer als er een groot paard langs kwam dan sprong ze opzij Tong uitsteken , ze bleef luisteren! Echt super van d'r Lovers

Proef ging heel netjes voor de 1e keer. Soms wat te diep, maar ik zeg altijd maar "Liever een jonge pony te diep dan een sterrekijker!" Een foutje in de middendraf, die iets te enthousiast werd, en een miscommunicatie met het aangalopperen in de Linkergalop. Het werd beloont met 158 punten!

Snel Sally naar huis gebracht en net ben ik op mijn scooter terug gegaan. Ik wist nl. mijn punten nog niet. Wat bleek, waren we ook nog 3e! Party!!

Ben echt supertrots op haar, leuk debuutje toch? Haha! En nee, ik ga haar niet officieel starten Knipoog Rij haar slechts in/door voor het meisje waar hij van is!

Voor de sier nog even een foto van beide pony's, niet van vandaag hoor!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwAdA!kYwxu2CtjRtO*OJUzK4x2n7AoWV*x68On!!U7hiWBnRTRQgYJKZ03HtekWUYkbFouHMziC86NkmGGcI05VMTIu!7rB!DmL7mu3qSe7xGXAtIfiXQmVWhV13eHn/Shanna%20rijfoto's%20064.jpg?dc=4675465170184627503[/img]
Boas

Afbeelding
Sally aka. Little Salinero Vork Hier 4 weken onder het zadel.

Sorry voor het lange verhaal. Ik begon met typen en ik bleef aan het typen Haha!
Shanna, Boas en Little Salinero Tong uitsteken Clown

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:07

Haha super mafkees!
Gelukkig gaat t met bo ook weer stuk beter!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:12

Super gedaan Shanna.

Als jullie zo door gaan ben je zo weer M2!!

Annash
Blogger

Berichten: 26506
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 22:21

chantal_cs schreef:
Super gedaan Shanna.

Als jullie zo door gaan ben je zo weer M2!!


Nee Dankje, dan rij ik 130 Schijnheilig Nog even doorbaggeren in die M1 hoor! Anders gaat het heus te snel, ik denk, zoals het er nu naar uit ziet, dat ik voorjaar 2005 M2 ga starten. Als ik dan geluk heb, kan ik aan het einde van 2005 nog een paar x Z starten voordat ik moet stoppen bij de pony's!

Dat is de planning voor nu Tong uitsteken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:49

Goed hoor Shan OK dan!
Bagger nog maar lekker door in de M1 Haha! Volgens mij is dat wel een pittige overstap naar de M2, bereid je maar gewoon goed voor Knipoog De Z red je vast nog wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:38

Gefeliciteerd met alle winstpunten en prijzen!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:08

heey shan
Fijn dat bootje weer lekker loopt Lachen
En die sally is me toch ook zo'n leuk ding he!!

Tot volgend jaar in het Z ( al kan ik dat beter met Major doen Tong uitsteken:P Knipoog )

_Madelon

Berichten: 4760
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:17

goed he.. ik wist wel dat jullie het samen konden Haha!
haha.. Nu wil ik het zelf nog zien Tong uitsteken
maar ook met Sally super gereden *LOL*
Nu op naar ut M2 Knipoog

Nonnetje

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:19

Super gedaan Shanna!! Haha! Dat gaat zeker hard!! Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26506
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 10:04

JOewh... het gaat idd weer stukken beter he Manon!

En Sally gedroeg zich echt super Lovers

Gister heb ik clubwedstrijd gehad. Sally had nog nooit een balk gezien, maar sprong het parcours rond met 2 balkjes. Super! Dressuur ging nog beter en ik verwachtte de punten begin 160.. 153. Helaas!

Boas sprong niet fijn, maar wel foutloos. Dressuur ging wel fijn, 161! Zie zie, we kunnen het nog Haha!

_Madelon

Berichten: 4760
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:13

Goedsow.. Vork
Zie je wel dat jullie het kunnen..!!
en ja dressuur.. dat blijft een jurysport.. Lachen

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:49

Super gedaan, met je talentvolle Salinero Vork

En wb Boas: op naar de Z Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26506
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 15:05

Ja idd Madelon! Deze jury kon ik met Dancer altijd goed hebben, en met Boas heb ik zelfs eens punten cadeau gehad... alleen kreeg ik ze niet. Jammer, maar nog steeds erg tevreden!

Mientjeuh: Tja, alle pony's die ik train hebben een bijnaam, dus deze ook Haha! Clown