CH Haulerwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 07:57

Succes iedereen! En veel opklaringen toegewenst!


Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 08:03

Ik sta op het punt om even bij een paar clubgenoten te gaan kijken, maar het regent nu, dus dan zal het daar ook wel regenen. Ga ik daarvoor zo vroeg mijn bed uit!

Lenrieta prest v. Ulster
Unieta sport drs v.Kennedy dressuur Z2+24, springen B+43, L+8.
Walk on Top v. Ooseven ZZ Licht + 15 Te koop
Havalieta v. Bodinus mag nog even genieten van haar jeugd

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:19

Ik stond op de lijst voor morgen voor de M1, maar ik heb me net afgemeld. Ik ga morgen echt niet met mijn paard door dat land heen ploegen terwijl daar vandaag ook de hele dag op gereden is en het zo nat is...bleegh...

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:23

ammi schreef:
Marije, voor welke rijvereniging rij je??
dat wordt natuurlijk wel knokken voor de eerste plaats haha Haha!

Hihi sorry maar deze keer won ik! Haha! Tong uitsteken 1e parcours was ik foutloos en stijl 42(nog nooit zo laag gehad en ik vond het zelf wel netjes gaan Scheve mond ), maar het 2e parcours heb ik heel snel en kortom gereden, ik wist niet dat Raf dat kon!! Haha! Ik had een tijd van 50.nogwat en er was nog 1 amazone die me daar vanaf reed, zij had 48. nogwat.. dus ik was nog steeds 1e(door 2klassementen: 70 deelnemers) Lachen Ik ga binnenkort maar eens L starten denk ik! Tong uitsteken
Hoe heb jij gereden, ik heb je volgens mij niet gezien..

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:45

krunsjkim schreef:
Ik stond op de lijst voor morgen voor de M1, maar ik heb me net afgemeld. Ik ga morgen echt niet met mijn paard door dat land heen ploegen terwijl daar vandaag ook de hele dag op gereden is en het zo nat is...bleegh...


Ben er begin van de middag nog even geweest. Het land is goed te rijden.
Tot nu toe tenminste.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:45

volgens mij hebben wij je zien gaan met je oranje lintje Knipoog ik kan krunsjkim geen ongelijk geven dat je afgemeld hebt, t veld was (is) BAGGER....niks anders dan glijden en glijden...dat wordt spierpijn morgen

Haha!

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 15:19

RUBYWHITE schreef:
volgens mij hebben wij je zien gaan met je oranje lintje Knipoog ik kan krunsjkim geen ongelijk geven dat je afgemeld hebt, t veld was (is) BAGGER....niks anders dan glijden en glijden...dat wordt spierpijn morgen

Ja haha je kan me best gezien hebben, maar toen ik wegging had ik geen oranje lintje in m'n hand, alleen de coupon, mn vader had namelijk de prijs meegenomen. Knipoog
Bedoel je voor het springen of dressuur? Want het springen was, toen ik moest rijden, nog best te doen. Na 80 combinaties was het terrein al wel verreden, maar ach, hindernissen een beetje verplaatsen en dan kan de L ook weer fijn springen.. Het inspringen was ook 1 grote blubs na de B. Lijkt mij alleen wel link voor de M/Z en ZZ morgen, dan is het terrein al zo verreden.. Scheve mond

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:35

Hoe is het met de dressuur? Staan er al uitslagen?

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:09

Ik heb Volcano zien rijden, evenals Marianna, Martsje heb ik voorgelezen en dat ging de eerste proef heel netjes zonder fouten, maar de tweede proef was haar Martsje bang van de gele 4x4 Patrol Haha! Dus daardoor ontstond er wat spanning en ontwijk/vluchtgedrag waardoor er wat kleine foutjes in de proef kwamen. Wel jammer want ze liep verder heel goed.
Ze had 162 punten en een 6e plaats, en de tweede proef werd hoger gejureerd blijkbaar want hier had ze ondanks foutjes toch 162 punten en een derde plaats...
Ze heeft zelf geen internet op het moment daarom even mijn verslagje Knipoog

Het was op bepaalde plekken inderdaad wat soppig of glad, maar vond dat het nog meeviel voor de hoeveelheid regen die is gevallen. Met de auto kon je hier tenminste zelf het veld op en af rijden Haha!... En er lagen geen plassen op het land. Vooral paarden die groot en wat hectischer lopen zag je regelmatig glijden... Gelukkig is Martsje wel wat gewend dus die banjerde keurig door!
Nog wel meer bekenden zien rijden en voor een clubgenootje een prijs in ontvangst moeten nemen (wat voel je je dom als je voor een ander naar voren komt zeg Schijnheilig Haha!

Helaas ging het opladen van een stalgenootje van Stal Karima niet goed en werd de wedstrijd voor haar zo wel heel vervelend afgesloten... Gelukkig is iedereen toch nog veilig thuis aangekomen.

Ik vond het een gezellig concours en ben benieuwd naar de resultaten van Volcano en Marianna, want die heb ik niet gezien of gehoord...

Ging heel netjes hoor Syta OK dan! Ze loopt veel ronder dan een tijdje terug en haar spieren zijn echt veel mooier geworden...

Goldy leek een echte hittepetit, en zij en moenira hebben hetzelfde probleem met galoperen Tong uitsteken ... Je zit er echt netjes op Vulcano! Succes in de L straks!!!

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:19

joyce B schreef:
Ik heb Volcano zien rijden, evenals Marianna, Martsje heb ik voorgelezen en dat ging de eerste proef heel netjes zonder fouten, maar de tweede proef was haar Martsje bang van de gele 4x4 Patrol Haha! Dus daardoor ontstond er wat spanning en ontwijk/vluchtgedrag waardoor er wat kleine foutjes in de proef kwamen. Wel jammer want ze liep verder heel goed.
Ze had 162 punten en een 6e plaats, en de tweede proef werd hoger gejureerd blijkbaar want hier had ze ondanks foutjes toch 162 punten en een derde plaats...
Ze heeft zelf geen internet op het moment daarom even mijn verslagje Knipoog

Het was op bepaalde plekken inderdaad wat soppig of glad, maar vond dat het nog meeviel voor de hoeveelheid regen die is gevallen. Met de auto kon je hier tenminste zelf het veld op en af rijden Haha!... En er lagen geen plassen op het land. Vooral paarden die groot en wat hectischer lopen zag je regelmatig glijden... Gelukkig is Martsje wel wat gewend dus die banjerde keurig door!
Nog wel meer bekenden zien rijden en voor een clubgenootje een prijs in ontvangst moeten nemen (wat voel je je dom als je voor een ander naar voren komt zeg Schijnheilig Haha!

Helaas ging het opladen van een stalgenootje van Stal Karima niet goed en werd de wedstrijd voor haar zo wel heel vervelend afgesloten... Gelukkig is iedereen toch nog veilig thuis aangekomen.

Ik vond het een gezellig concours en ben benieuwd naar de resultaten van Volcano en Marianna, want die heb ik niet gezien of gehoord...

Ging heel netjes hoor Syta OK dan! Ze loopt veel ronder dan een tijdje terug en haar spieren zijn echt veel mooier geworden...

Goldy leek een echte hittepetit, en zij en moenira hebben hetzelfde probleem met galoperen Tong uitsteken ... Je zit er echt netjes op Vulcano! Succes in de L straks!!!

He dan moet ik jou wel gezien hebben! Ik zat op de picknicktafel naast de man die de prijzen uitreikte(roze vest.. en groom Ymie(Spekky van Bokt)) zat naast me. De man die de prijzen uitreikte kon zeker de naam van het paard niet goed uitspreken? Clown Stal karima's .. nogwat Tong uitsteken

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:21

Ik heb Vulcano ook gezien! Ze was volgens mij net klaar en ik liep een dikke 200 meter achter haar.. maar herkende haar meteen! Hoe is t gegaan? Lachen

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

bertie

Berichten: 1848
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Bunderhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:28

doen er morgen ook nog bokkers mee?
dan in ieder geval veel plezier en succes!

ik jureer de Z1, 's middags.

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 00:12

Marije, dat klopt, dat was Erica, die rijdt namelijk op Stal Karima's Martsje. Ik zat tegenover haar op een picknick-bankje, en moest van een stalgenootje ophalen die had prijs in baan 4. Grappig, ik kan me jou zo snel niet herinneren helaas... Nog gefeliciteerd!!!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 10:23

Vanmiddag komt Kigali een clinic geven!! Weet iemand hoe laat ongeveer?

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:48

joyce B schreef:
Marije, dat klopt, dat was Erica, die rijdt namelijk op Stal Karima's Martsje. Ik zat tegenover haar op een picknick-bankje, en moest van een stalgenootje ophalen die had prijs in baan 4. Grappig, ik kan me jou zo snel niet herinneren helaas... Nog gefeliciteerd!!!

Dankjewel! Haha! Haha inderdaad grappig dat we elkaar niet herinneren, misschien is een bokt-shirt een goed idee? Tong uitsteken

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:50

Afbeelding

Papa poseert! Kigali in levende lijve vandaag gemeet in Haulerwijk!

Hilde_
Berichten: 10746
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:32

Stoere foto!. Ik was in de M1 1e en 2e met 161 en 164. Alleen waren we te laat voor de prijsuitrijking. Volgens mijn moeder kwam de prijsuitrijking veel later, niet duz..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: don110, YandexBot en 34 bezoekers