Eerste wedstrijd....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buggie
Berichten: 387
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Eerste wedstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 22:06

Vrijdagavond had ik de eerste wedstrijd met mijn friese merrie. In Drachten...een friezenwedstrijd.
Het was voor haar de allereerste wedstrijd.....dus ik had zoiets als ze maar braaf is en dan zien we wel verder...
Het was zo warm dus we hadden niet al te vroeg opgezadeld. Toen we weer op het inrijdterrein aankwamen was het nummer voor mij er al in...dat was dus wel een beetje laat maar goed had nog ff snel wat gedraafd en toen de baan maar in.
Het binnenkomen was al heel erg slingerend en het wegrijden was ook nog niet zo goed....in de middendraf ging ze galopperen en in de rechtergalop sprong ze goed aan maar viel er halverwege de volte uit en toen sprong ze steeds weer verkeerd aan. Verder zaten er geen fouten in ofzo...had ik 147 punten en een 3 op de rechtergalop en de middendraf...
Dat vonden wij tog wel erg laag voor in de B dressuur (dat zei mn moeder ook al...die is jury)maar goed..het was ook geen winstpunt waard dus..

De tweede proef was gewoon super..echt geen fouten ofzo alleen het halsstrekken was niet goed...maarja daar hadden we een 7 op dus.. verder was het gewoon goed...en ik merkte ook dat ze al wat zekerder werd...Daar had ik 165 punten in.....
Het ging goed maar zo hoog...dat had ik niet verwacht!

Ik ben echt supertrots op haar......
Nu hebben we nog even de tijd om te oefenen en dan moeten we 19 augustus weer.

groetjes

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:42

hartstikke goed hoor!
meestal is de eerste keer altijd wel laag, maar met de 2e proef had je een super goede score!
heb je ook foto's?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:49

Goed gedaan hoor!
Toch netjes dat je paard het zo braaf deed op haar eerste wedstrijd en dan ook nog gelijk een punt rijden! Echt goed hoor.

Chomoc
Berichten: 128
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: snikzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:47

Zal ik dan ook nog maar ffkes gefeliciteerd zeggen
haha.. en die eerste proef, dat vond ik echt te laag... dat zat wel tegen een wp aan hoor... rond de 153 ofzow...
en die 2e proef, ik had het al tegen kim (zorroboy) gezegt, rond de 165.. halen wij de punten op, wat heb je *LOL* 165... echt goed man!!!! OK dan!
ga zo door, ik hoop dat mijn eerste wedstrijd met chomoc ook zo perfect gaat haha..

Dikke tut van dien suske.. xxx mij

zarko4life

Berichten: 73
Geregistreerd: 03-08-04
Woonplaats: schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:23

hey
kei goed de 1e keer had ik 148 punten en de 2e keer 156 dus super goed hoor! maar heb je fotows?? Cheese! Cheese! Zij zijn groot en ik is klein!

doei kusjes melissa en groetjuhs zarko Lachen

Buggie
Berichten: 387
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 21:22

Jo...bedankt allemaal voor de reacties...
Was ook super trots op haar..

Nee jammer genoeg geen fotos heb het wel opgenomen op video..maaja.
Aan het end van de week krijgen we onze digi als het goed is....maak dan wel es een keer fotos....

groetjes