Hoe zit dat met de pony's?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 07:56

je kan gewoon de overstap naar de paarden maken, je winstpunten meenemen en in dezelfde klasse uitkomen. (volgens mij mag je ook een klasse lager starten, maardat weet ik niet zeker)

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(


Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 08:39

Ik dacht het wel, maar het paard moet dan iig ook M + winst zijn geweest dacht ik...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:05

Nee hoor, als jij M zonder winst gereden hebt bij de pony's mag je verder gaan in de M bij de paarden. Of een klasse terug, naar de LII, dat mag ook.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:26

Marsie schreef:
Ik dacht het wel, maar het paard moet dan iig ook M + winst zijn geweest dacht ik...


volgens mij bedoelt ze dat ze met een pony tussen de paarden wil gaan starten. Als ze idd over wil stappen naar een paard dan heb je wel gelijk.

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:30

Bij de dressuur start je bij de paarden in dezelfde klasse als bij de pony's. Je winstpunten behoud je gewoon. Dus als je L2+6 bent bij de pony's, dan ga je met die stand verder bij de paarden. Wat dat starten in een klasse lager betreft, is dat echt zo? Ons is destijds door de KNHS verteld dat dat niet kon, je moest gewoon verder rijden in dezelfde klasse als waar je bij de pony's in reed.

Bij het springen en de SGW start je in de klasse met dezelfde hoogte. Dus was je M-springen met je E-pony, dan sprong je op wedstrijden 1.10 m. Dat staat gelijk aan L bij de paarden. Was je M+12 bij de pony's, dan begin je dus op L+12 bij de paarden. Ook hier behoud je dus je winstpunten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 06:54

Ja Karin, indien de dressuur MI met winst bent mag je naar LII met winst. Dit kan ook als jij een nieuw paard heb als ponyruiter, waar de hoogstgezamelijke klasse MI is, dan mag je ook LII starten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FleurSandro en 11 bezoekers