Prijs....maar kon er niet zijn om op te halen ....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Prijs....maar kon er niet zijn om op te halen ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 16:18

Hoe gaat dat dan verder???

Ik was dus achteraf 5e geworden op een concours in markelo.
Maar was er niet aanwezig met de prijs uitrijking.

Hoe gaat dat dan verder??
Heb ik nu wel of geen recht meer op mijn prijs??

Groetjes: Corina

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 16:46

Volgens mij heb je dan geen recht meer op de prijs, maar je kan altijd proberen of je het alsnog krijgt.

Nog gefeliciteerd!

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 16:46

Volgens mij is het zo dat als jouw prijs niet opgehaald wordt dat hij dan komt te vervallen. Ik heb eigenlijk nooit gehoord dat ze een prijs opsturen of zo. Heeft iemand van jouw rijvereniging de prijs niet meegenomen? Dat was bij ons altijd wel gebruikelijk.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:58

had ik gister ook op een wedstrijd, had prijs maar was al naar huis maar heb hem vandaag wel gewoon gekregen Haha!

willemien

Berichten: 235
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:36

ik heb het ook een keer meegemaakt, maar toen heeft inderdaad iemand van dezelfde rijvereniging het mee genomen, gelukkig...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:40

In Markelo zijn ze daar heel makkelijk in, is mijn ervaring. Laatst nog bij een stalgenootje van mij, was eerste geworden maar kon niet op de uitslag wachten want ze moest werken. Verder waren er ook geen bekenden meer aanwezig die 'm konden meenemen. Ze kon haar prijs gewoon de volgende dag afhalen. Bel even met het secretariaat, grote kans dat dat voor jou ook geldt.


[Edit] typo's
Laatst bijgewerkt door Karin op 31-07-04 19:42, in het totaal 2 keer bewerkt

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:41

het enige wat ik weet is dat als je je afmeld als je weg gaat, je je prijs nog krijgt, als je vertrekt zonder af te melden vervalt je prijs.....

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:42

Gewoon een gefrankeerde enveloppie afgeven die aan jezelf gericht is. Voor startcoupon en centjes, strikje mogen ze houden. Als je dat even met het secretariaat afspreekt doen ze daar over het algemeen niet moeilijk over.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:06

De prijs is dan voor de organisatie.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:29

Officieel is de prijs dan voor de organisatie, maar wij waren nog weleens bereid om hem te bewaren of na te sturen. Hangt eerlijk gezegd een beetje van de persoon af en hoe het gebracht wordt...Bloos
(ik ben zelfs nog weleens met enveloppen achter mensen aangerend richting parkeerterrein Haha! )

Gewoon even bellen om het te vragen, dan weet je het

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:38

alja schreef:
had ik gister ook op een wedstrijd, had prijs maar was al naar huis maar heb hem vandaag wel gewoon gekregen Haha!


Ja maar dat was omdat het een meerdaags concours was en jij 2 dagen mee deed, dan mag je m idd de volgende dag ook nog ophalen.

Volgens mij is het zo dat als het concours afgelopen is dat je prijs vervalt aan de vereniging.

Ik heb in exloo ook een keer een prijs niet gekregen omdat ik er niet was met de prijsuitreiking en degene die hem mee zou nemen hem vergeten was! Ik moest hem die zondagavond nog op komen halen anders was ik hem kwijt, En aangezien ik niet voor 12 euries naar exloo ga rijden heb ik m dus nooit gekregen.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:39

Wat jammer zeg... ik heb altijd het tegenovergestelde....ben netjes aanwezig en krijg geen prijs Knipoog

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:40

annegti schreef:
Gewoon een gefrankeerde enveloppie afgeven die aan jezelf gericht is. Voor startcoupon en centjes, strikje mogen ze houden. Als je dat even met het secretariaat afspreekt doen ze daar over het algemeen niet moeilijk over.


En exloo toen dus wel bij mij! Boos! Mijn oma was toen hartstikke ziek, maar ze wouden geen uitzondering maken...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:51

Gewoon opbellen naar de organisatie, daar kunnen ze je wel vertellen hoe en wat.

Normaal gesproken vervalt een niet afgehaalde prijs idd aan de vereniging, maar mijn ervaring is dus dat ze in Markelo heel schappelijk zijn.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:02

YvonneS schreef:
En exloo toen dus wel bij mij! Boos! Mijn oma was toen hartstikke ziek, maar ze wouden geen uitzondering maken...


dat is wel errug banketstaaf zeg !!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:57

Jah vonden wij ook! Had keurig geregeld dat iemand uit dwingeloo hem mee zou nemen maar die was het vergeten. Bellen we savonds op maar ze wouden het absoluut niet overmaken! Exloo doet altijd zo moeilijk en als hun wedstrijden nou eens goed verlopen, maar dat doen ze ook nooit!

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:05

officieel vervalt je prijs als je er niet bent met de prijsuitreiking. Het heeft niets te maken wanneer de wedstrijd afgelopen is, je hoort er te zijn met de prijsuitreiking. Wij doen het zo, als iemand van de te voren aangeeft niet bij de prijsuitreiking te kunnen zijn dan houden we de coupons en de prijs nog even vast. Moet dan wel een goede reden hebben. Zij ze te laat of laten ze niets weten dan hebben ze pech krijgen alleen het protocol en de prijs is voor de vereniging.
Wij hebben dit gedaan omdat steeds meer mensen of afmelden of gewoon niet aanwezig zijn. Prijsuitreiking hoort er gewoon bij. Wij hebben de prijsuitreiking meestal een half uurtje na afloop van de rubriek en geven dit ook aan de deelnemers door zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:09

YvonneS schreef:
En exloo toen dus wel bij mij! Boos! Mijn oma was toen hartstikke ziek, maar ze wouden geen uitzondering maken...

Toch vind ik dat een beetje vreemd, dat je wel kunt rijden maar niet even je prijs op kunt halen Verward

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:12

miss viel het bezoekuur samen met de prijsuitreiking?

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:11

Vorig weekend had ik dat.... moest nog een uur wachten op de prijsuitreiking, ben toen maar vast mijn paard weg gaan brengen.
Toen ik na 2 uur terug kwam op de wedstrijd locatie stond er ineens een beker en een rozet op me te wachten voor de tweede plaats Haha!
Was een leuke verassing. Ik weet dus alleen niet wat er had gebeurt als ik nietmeer terug was gegaan.