veranderen starttijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

veranderen starttijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 15:57

Hoi,

morgen start ik in Maasdriel en de startlijst staat al vanaf vorige week woensdag op startlijsten.nl Heb deze week nog een paar (5 keer ofzo, ben startlijsten.nl-verslaafd) keer gekeken voor wijzigingen, elke keer was er wel iets verandert. Soms paar minuten, soms langer. Heb gisteren nog gekeken, weer kleine wijziging. Nu kijk ik net weer even op startlijsten, moet ik meer als een uur eerder!! Als ik dus niet gekeken had, was ik dus gewoon heel erg veel te laat geweest. Tot wanneer mogen de starttijden aanpassen? Anders moet ik vanavond maar nog een keertje kijken denk ik.

Dus, tot hoelang voor een wedstrijd mogen ze de tijden aanpassen?

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:37

altijd wel denk ik.. ik kwam vanmorgen op de wedstrijd dachtten we dat we mooi op tijd waren, waren er 4 uitvallers en moest dus gewoon eerder starten..

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:24

Het mag gewijzigd worden, maar een dag van te voren de starttijd een uur eerder zetten, vind ik niet erg netjes van de organisatie. Met uitvallers moet je trouwens altijd wel rekening houden, want veel mensen zeggen pas op het laatste moment af.

willemien

Berichten: 235
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:38

je hoort volgens mij altijd een uur van tevoren op de wedsttrijd te zijn. En naar mijn idee mag je je aan je eigen starttijd houden, zodra er eventuele sprake is van een inloop... Nogmaals zeker weten doe k het niet, maar dat dacht ik

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:48

Als er een starttijd is gegeven mag je er van uitgaan dat dat de tijd is dat je kunt starten, tenzij de organisatie erbij heeft geschreven dat er rekening moet worden gehouden met uitvallers.
Als er een startvolgorde is gegeven moet je zowiezo rekening houden met uitvallers en kan het dus gebeuren (als er veel uitvallers zijn) dat je veel eerder moet starten.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 22:52

Met uitvallers houd ik altijd rekening, maar het gaat hier om dat ik opeens een uur eerder moet. Als mik vandaag niet meer gekeken zou hebben, zou ik het dus niet geweten hebben.

Maar er is dus gee regel voor tot wanneer je de tijden mag veranderen?

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:02

Ik heb ook al eens een topic hierover gestart: ik zat toen namelijk in net zo'n situatie: starttijden verandert.. Hierdoor kwam ik nogal in de problemen en moest ik mijn diplomauitreiking bijna missen(ja of de wedstrijd, maar het was selectie voor het FK). Ik vind het belachelijk dat ze het op de dag van t e voren nog veranderen, zo weet je nooit waar je aan toe bent. In mijn topic werd gezegd dat er geen regel is en dat ze altijd de tijden mogen veranden(maar dan moeten ze het wel publiceren, maar dat mag dus ook nog een uur van te voren..)

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:03

Bij ons in de buurt is er een concours die er echt een handje van hebben bij het springen om de rubriek gewoon een uur eerder te laten starten. Erg vervelend als je dan op dat tijdstip toevallig voor de dressuur was ingedeeld. Ze besluiten dat dan gewoon ter plekke. Volgens mij heeft de organisatie het recht om op de wedstrijddag zelf te besluiten dat een rubriek een uur eerder begint.