Onderlinge wedstrijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charlotte_F
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Leiden

Onderlinge wedstrijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 08:00

Als ik op een andere manege een onderlinge(opengestelde) wedstrijd rijd, en wintspunten haal, tellen dan die winstpunten dan ook op mijn eigen manege? Scheve mond


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:47

Nope, de gereden punten van onderlinge wedstrijden gelden echt alleen bij die manege waar je ze gehaald hebt.

Charlotte_F
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 19:31

Bedankt TIneke

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 08:13

Icie schreef:
Bedankt Tineke



Graag gedaan hoor Knipoog
Maar weet je al dat je tegenwoordig ook aan officiele wedstrijden mee kan doen met manege paarden
Kan je gewoon een algemene startkaart voor aanvragen en dan mag je ook op andere manege's starten, dan tellen je punten wel op een andere manege.

Charlotte_F
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 15:45

ja, wist ik alleen bij jac kan dat volgens mij niet en bij mijn andere juf nog niet... Scheve mond

texje
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:41

ik vind 't heel leuk dat manegeruiters ook een kans krijgen om officiele wedstrijden te rijden. maar ik wil je wel waarschuwen; er zit een groot verschil tussen manege en officiele wedstrijden.

gisteren was ik op op concours en er reed ook een manegeamazone. leuk, een vrouw op leeftijd op een bont paardje. ik herkende alleen geen figuren in haar proef, en ipv de linker ging ze in de rechtergalop en ipv de rechter in de linker. naar haar puntenaantal heb ik niet durven kijken, maar de jury deed haar best om niet in de slappe lach te schieten.

het is leuk, maar bereid je er wel voor voor dat er een niveauverschil is. ik denk dat het bijna altijd een teleurstelling is om als manegeruiter op officiele wedstrijden te verschijnijnen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:56

texje schreef:
het is leuk, maar bereid je er wel voor voor dat er een niveauverschil is. ik denk dat het bijna altijd een teleurstelling is om als manegeruiter op officiele wedstrijden te verschijnijnen.


Hier ben ik het dus niet helemaal mee eens.

Ik ben vroeger ook als wedstrijd ruiter begonnen op manege paarden bij onderlinge wedstrijden. Tuurlijk wordt er dan een stuk milder gejureerd, maar wat jij beschrijft ligt ook sterk aan de persoon, want de normale manege ruiter weet echt wel het verschil tussen de linker en de rechter galop en kent alle figuren wel netjes!

Je kan dus makkelijk een wp rijden als manege ruiter bij officiele wedstrijden

Charlotte_F
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 08:54

er wordt wel strenger gejureerd, maar de proeven van onze onderlinge wedstrijden zijn hetzelfde, dus ik denk dat de fout inderdaad in de ruiter zat


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, paljaslaura en 9 bezoekers