Kampioenschappen.. springen?.. IK snap het niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Kampioenschappen.. springen?.. IK snap het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 10:51

Hallo allemaal!

Ik heb een vraag..
Ik heb een paard en ik spring met haar B, nu hoorde ik dat je je bij springen niet hoeft te selecteren voordat je naar de Kampioenschappen gaat!. Maar ik kan nergens vinden of er wel een B rubriek is bij de kampioenschappen..
En hoe zit het dan met de dressuur? Daar moet je eerst voor worden geselecteerrd?? IK snap er weinig van!


Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:07

Ik weet niet of het per provincie verschilt, maar in gelderland moet je je voor alle klassen selecteren (behalve Z pony's ) Dus ook in het B springen! Er zijn dan 3 selectiewedstrijden en de beste zoveel gaan door naar de Gelderse kampioenschappen.

mylo

Berichten: 748
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:08

Volgens mij is er voor het B geen kampioenschap op de Hippiade. Je kunt dus alleen kring en regio kampioenschap rijden.
Voor kringkampioenschap moet je opgeven bij je eigen kring door middel van opsturen van coupon met daarop vermeld Kring kampioenschap. Deze kringkampioenschappen staan vermeld in de Paard en Sport. Je kunt bij je rijvereniging vragen onder welke kring je valt. Via de kring kampioenschappen kun je weer deelnemen aan de regio kampioenschappen. Daarna is het voor het B echter over.

Vlinders moet je niet vangen, dan maak je de vleugels kapot!
Het M1 was goed te doen! M2 is een zwaaaaare dobber!!!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:52

Maar de selectiewedstrijden of kringwedstrijden zijn nu al wel wel weer voorbij, dus komende winter kun je daar wel weer aan mee doen Lachen

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 12:00

ow ok! Jammer dat ik te laat ben maar nu snapik het iig wel ! BEdankt!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:12

Misschien kun je eens op de site kijken van je provinciale bond, daar staat ook wel wat info.
(via www.knhs.nl naar wedstrijdsport gaan en dan regiosites aanklikken)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers