Zuid-Hollandse kampioenschappen 13-8 wie???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:58

frunnik schreef:
Ik vond het allemaal maar slecht geregeld, ik heb bijna alle L2 ruiters zien rijden, en als je dan de einduitslag zag. Nou dan snap ik er niks meer van. Er mochten er toch maar 9 door van de 10?? Dus dan zou een iemand niet doormogen, toch? Na ja doet er ook niet zo toe. Mijn instructrice was ook door, was 's ochtends 4de en 's middags 8dte. Vond ik er raar, maar ja wat doe je eraan.
Ik snapte toch al niks van hoe alles geregeld was, het uiteindelijke programma wijkte nogal eens van het vraagprogramma af. Beetje slordgig.
Prakkie en Fitz gefeliciteerd, ik heb prakkie nog zien rijden en het was idd zonde van de muziek. Het ging wel bij meer mensen fout met de muziek, je was niet de eerste waarbij de muziek iet starte en een aantal keren weigerde er een box enzo.
Nou ja veel succes in Ermelo



De reden dat iedereen van de middag door mocht lag aan het feit dat Silvia Drescher zich met 2 paarden voor de middag had geplaatst, maar met maar 1 paard naar de Hippiade mag.

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 17:10

aha vandaar.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:24

frunnik schreef:
Voor de mensen die willen weten of ze mij gezien hebben. Ik reed los tussen die 40 paarden met een touwtje om mijn paard zijn nek. Heb vast wel iemand een keer in de weg gezeten. Schijnheilig


Ik heb je idd gezien!!!!
Ennuh.. ik heb ook ERG veel mensen in de weg gezeten
Bloos .. Het was een beetje erg druk, en mijn beestje was niet echt "rijdbaar"
Normaal blijf ik was verder bij anderen uit de buurt hoor!
Voor mensen die er geweest zijn, ik was diegene die in twee seconden van de ene kant naar de andere kant van het terrein crosste.. stuurloos en remloos .. Ik was zooooo blij dat we niet gevallen zijn.
Soms is het niet zo handig om van een renpaard een dressuurpaard te maken... Bloos
Ik baalde er trouwens echt super van dat de dag erna niet doorging. Ondanks alle pech en ellende (ijzer eraf etc etc) was ik toch nog 6e van mijn ring.. gaat het de dag erna niet door.. zucht..

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 18:10

Dan heb ik jou inderdaad zien vliegen, gelukig hield mijn moeder mijn paardje nog even vast anders was ik gezellig met je mee gegaan Haha!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 18:39

Ja, de vlag was eng, en door zijn schrikken schrok een paard achter hem weer van die van mij. Volgens mij had ie zoiets van Dromenie je wel! Die vlag is ECHT eng!! En zette ie het op een sprint. Ik kon ook niets anders doen als rechtuit, durfde geen volte oid in te zetten, want het was spekglad... Tsjaa.. en dan kan die van mij echt hard... komen zijn achterbenen voorbij zijn voorbenen! Lachen

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 20:32

Ja je had er inderdaad de vaart in, ben blij dat je overeind bentgebleven, ik schrok me echt rot hoor!!!
Zag je zo over het hele veld heen vliegen, zijn achterbenen helemaal wijd naast zijn voor benen, zag er wel grappig uit van achter. Gelukkig heb je er niks ernstigs aan over gehouden.

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:36

Passionato schreef:
Ja, de vlag was eng, en door zijn schrikken schrok een paard achter hem weer van die van mij. Volgens mij had ie zoiets van Dromenie je wel! Die vlag is ECHT eng!! En zette ie het op een sprint. Ik kon ook niets anders doen als rechtuit, durfde geen volte oid in te zetten, want het was spekglad... Tsjaa.. en dan kan die van mij echt hard... komen zijn achterbenen voorbij zijn voorbenen! Lachen

hahaha ik heb het gezien toen je paard heeeeeeeeeeeeeel hard ging je verlor ook nog 's een achter ijzer

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:49

nee, mijn rechtervoor-ijzer... Het was voor mij echt vrijdag de 13e!
Door dat incident dus ijzer kwijt. OP zich bleef ie in mjn proef nog wel lopen.. viel me iig 100% mee. Maar hij zette bijvoorbeeld zijn middendraf gewoon netjes in, en dan halverwege gleed dat rechterbeentje twee passen opzij.. daar gaat je takt.. Echt zonde, want daar laat je dan toch puntjes liggen.. Toen ging het tijdens mijn proef ook nog eens keihard onweren, precies op het moment dat ik in galop aansprong. Hij ging door de harde regen heel "huppelig" galloperen.. Hahaha, ik moest er wel om lachen.. We zijn in ieder geval heeeeeeel veel ervaringen rijker hahaha!
Maarre.. Frunnik, jij had een vosje toch??

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 21:54

ja ik heb een vosje *LOL*