Wat te doen met je haar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:19

Tjah dat lijkt me ook heel oneerlijk als je mag beoordelen op rijjasjes ed, sommigen mensen kopen het goedkoopste en dat staat soms net iets minder mooi, maar meer geld hebben ze misschien wel niet, dus dat zou heel oneerlijk zijn als die bijvoorbeeld altijd een 4 krijgen. Tong uitsteken

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:32

Heel eenvoudig: haar in lage staart, donut eromheen, dan elastiekje, dan haarnetje en dan kralennetje + dik elastiek. Je moet m wel heel laag maken, anders schuift je cap voor je ogen... Ik heb een kralennetje met speld, die zijn heel irritant, speld zit namelijk ook in de weg mbt je cap.

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:46

YvonneS schreef:
Ik heb zo'n knotdraai ding (met zon gat erin) daar maak ik een knot mee. Elastiekje erom, dan netje erom (zo lelijke die helemaal om je hoofd gaat) dan nog een elastiekje, dan zo'n kralennetje en dan nog 2 witte elastieken. Moet er wel omdenken dat ie laag komt anders kan je cap er niet op, bij mij tenminste niet!


Dat netje hoef je niet over je hele hoofd te trekken.
Ik wikkel dat ding gewoon een paar keer om mijn knot en dan met een speldje het uiteinde vlak onder je knot steken. Om het goed strak te krijgen kan je aan 2 of 3 kanten van je knot een speldje in het netje steken (net wat hoger dan het randje) en die steek je dan ook vlak onder je knot. Dan zit het super strak! Kan je zelfs koprollen mee op het paard maken en het blijft nog zitten!

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:39

frunnik schreef:
Als je het voor elkaar krijgt wel ja Boos! Tong uitsteken

Kan ook geen dikke knot meer door mijn veiligheids cap Boos!


Had k oowk last van...maar als je um wat lager doet, meot het lukken...tenminste me ma doet het altijd bij mij en blijft altijd netjes zitten

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:57

waah ik heb een probleem!!! ik moet a.s zaterdag bestgaand rijden, en heb gister dreads laten zetten, wat moet ik nu doen met mijn haar, gewoon maar een nette vlecht maken????

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 02:10

Ik deed meestal een staart met een dikke elstiek erom, daar je haar losjes omheen draaien en dan nog een elastiek eromheen, dan een pareltjesnetje erom en klaar. Lachen

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 02:40

ik heb gewoon een donut en dan zo'n kralen ding en het past wel onder m'n cap hoor (maar niet onder mn veiligheidsding)