[spr]landbouwdag Opmeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

[spr]landbouwdag Opmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 15:11

vanochtend naar Opmeer geweest, waar ik voor het eerst in het M startte met Oeterma. ahum ik was natuurlijk weer te laat Bloos en mocht dus geen parcours meer lopen Verdrietig dus maar rondje om het terrein gelopen en Gomir ff gevraagd wat de afstanden waren Haha!
Oetje was lekker braaf, en daar was ik dan ook erg blij mee, inspringen ging allemaal erg goed. toen de ring in...pfff stond best pittig en ik zag opeens ook dat de laatste hindernis met water was Schijnheilig haha kwam ik lekker laat achter. maar Oetje sprong super! en we waren foutloos. ook de barrage ging foutloos.

ff wachten op de prijsuitreiking en toen bleek ik een 1e prijs te hebben gewonnen van de 30 deelnemers Bloos! Haha! 80 Eurie *LOL* dus ik was echt super blij en dat voor de eerste x M Knipoog
omdat ik bij de beste 10 zat mocht ik rond 12 uur het Win or Lose spel rijden in de hoofdring. omdat ik 1e was startte ik daar als laatste!

er waren 8 hindernissen, elke sprong was geld waard, met oplopende hindernissen(qua hoogte en geld Knipoog ) hindernis 7 schrok ik wel wat van! die stond echt wel op 1.30 als het niet hoger was Bloos! gelukkig heb ik met oet 1,45m gesprongen, dus dat hielp me een beetje haha Lachen
als je ene fout maakte moest je stoppen en verdiende je niks!
foutloos de finish halen was 115 Euro en 100kilo voer waard Tong uitsteken iedereen maakte fouten en mijn instructeur reed als eerste foutloos over de streep en kon meteen zijn geld ophalen. daarvoor was er iemand die na hindernis 5 ofzo stopte en won geld dat tot hindernis was gespronsord(60 Euro ofzo) ik moest als laatste en Oetje sprong super!! Haha! alles liep goed, na hindernis 7 begon iedereen te gillen en te klappen, terwijl ik nog 1 sprong moest, die ging gelukkig goed en iedereen ging geloof ik uit zijn dak daar op de tribune...haha das echt GAAF! Haha! ik kon meteen de 115 euro ophalen en het voer wordt thuis gebracht! Cool

wow beter had het niet kunnen gaan! Pling ben echt super blij, 195 euro verdiend! mijn broer is stink jaloers en int meteen wat geld voor de kermis! Tong uitsteken nou mooi niet!! Knipoog

ik geloof dat Goldie foto's heeft gemaakt!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:41

Wauw, kassa!!! OK dan!

Nu voel ik me echt helemaal een loser, ik durf nog geeneens een parcours van 1m te springen... Bloos! Haha! Haha! )

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:45

Jeetje zeg wat super!
Jij gaat echt lekker he!
Gefeliciteerd hoor!

Dennis

Berichten: 31465
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:50

Dan was jij het toch die ik zag lopen! Ik dacht al, ben jij het of niet. Maar je was het dus toch wel Tong uitsteken.

Super joh!!!!! Jij hoeft niet zuinig te doen dit weekeind op de kermis Knipoog.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:13

Reddytobias is voor een eigen paard aan het sparen Tong uitsteken In twee weken tijd bijna 500 euro, dat schiet lekker op Knipoog

Ik ben vandaag ietsje eerder dan normaal afgehaakt, maar Otje durfde echt niet meer na twee hindernissen glijden...

Ik heb de digi hier naast me, maar snap hem niet helemaal Clown Het snoertje zit erin, maar in welke stand moet het knopje Blond Mijn computer herstart namelijk iedere keer Verward

Oetje ging trouwens lekker vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:16

Het knopje moet op PLAY!!!!!!!!

Goed gedaan OET!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:27

Die staat er niet op Lov...Clown Hij is van mijn zusje en kan het boekje ook niet vinden

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:28

kijk op de site van het merk van die camera op internet

want to see the Cheese!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:30

Wat doe je dan als je de foto's terug wilt zien???

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:56

Review, dat is een aparte knop Knipoog Maar het is gelukt. Ik maak zo een nieuw topic met foto's van Reddytobias en zet de link hier wel neer

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:14

Gefeliciteerd !! Jullie gaan erg hard zo !!
Had ook graag naar opmeer gewild maar moest werken Scheve mond

Maar top gepresteerd OK dan!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:18


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 19:03

dank jullie wel!! zo gaat het idd hard!! maar het is ook de bedoeling haar sportpredikaat te maken! de eigenaresse vind het maar al te mooi dat het zo gaat! dus echt hard opzoek naar ene paard ben ik niet haha
alhoewel ik nu met mijn 500Euro wel een leuke welsh ofzo kan kopen hihi, alleen daar heb ik niet zoveel aan!